Was leuk om jullie te zien enzo, en die jongen te leren kennen, maar het feestje an sich vond ik niet zo heel boeiend tbhquote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Tomasso waarom doe je zo hatelijk? Had je het niet tof op Friso?
Oké.quote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Was leuk om jullie te zien enzo, en die jongen te leren kennen, maar het feestje an sich vond ik niet zo heel boeiend tbh.
Je komt gewoon mijn leven verpesten of wat?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Tomasso, met zulk een attitude zou je zo tussen de Brabanders passen.
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 16:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je komt gewoon mijn leven verpesten of wat?
quote:
quote:
ware liefdequote:
Dat doe jij alleenquote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef Tomasso het volgende:
Als we naar de kroeg gaan, doen we ook een struisvogelpakje aan.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef Tomasso het volgende:
Als we naar de kroeg gaan, doen we ook een struisvogelpakje aan.
Men rook dat je niet tegen Brabanders konquote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Was leuk om jullie te zien enzo, en die jongen te leren kennen, maar het feestje an sich vond ik niet zo heel boeiend tbh.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef Steve het volgende:
Kaneel in de aardappelpuree is geen goed idee..
Het potje leek zoveel op die van de nootmuskaat..
Ew...quote:Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef Steve het volgende:
Kaneel in de aardappelpuree is geen goed idee..
Het potje leek zoveel op die van de nootmuskaat..
Ik ruik randstedelijke arrogantiequote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Tomasso het volgende:
Utrecht is inderdaad wel te pruimen. Net als Den Haag. Eigenlijk alles wel, behalve Groningen, Friesland, Noord-Holland, Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Flevoland, Zeeland en Drenthe.
Ok, in Groningen wonen ook wel leuke jongens.quote:
Hihihihi.quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar iedereen wil jou wel altijd serieus nemen!
Praat jij dan ook met zo'n dom Rotterdams accent?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef Tomasso het volgende:
Utrecht is inderdaad wel te pruimen. Net als Den Haag. Eigenlijk alles wel, behalve Groningen, Friesland, Noord-Holland, Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Flevoland, Zeeland en Drenthe.
Dankjewel Erikquote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk niet dat Brabanders en Limburgers iets mogen zeggen over andermans domme accenten.
Ja tttttoch. Kent je dat nie horen dan?quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Praat jij dan ook met zo'n dom Rotterdams accent?
Je hebt echt geen idee hoe ik klink hè.quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk niet dat Brabanders en Limburgers iets mogen zeggen over andermans domme accenten.
Dat dus.quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja tttttoch. Kent je dat nie horen dan?
Dit dat alles. Gekkenhuis.quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat dus.
"Ja tog niet tan?"
Brrrr...
Jij bent nog nooit in Rotterdam geweest, is het wel?quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef Great.Expectations het volgende:
En dan de z uitspreken als een s, en de v als een f. En geen normale r kunnen uitspreken.
Correct.quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee hoe ik klink hè.
Ik heb in Delft gestudeerd.quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in Rotterdam geweest, is het wel?
Wat heb je gestudeerd?quote:Op zondag 3 april 2011 21:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb in Delft gestudeerd.Maar ik bedoelde eigenlijk een breder randstedelijk accent, ipv specifiek Rotterdams.
Heb je dat spoor niet gezien dan?quote:Op zondag 3 april 2011 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Och gut, is het weer de maandelijkse periode?
Echt Rotterdams is best leuk.quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja tttttoch. Kent je dat nie horen dan?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Praat jij dan ook met zo'n dom Rotterdams accent?
Dat was ook het eerste wat in me opkwamquote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in Rotterdam geweest, is het wel?
die heb je zeker van mijn facebook genakt?quote:
Ik zou niet durven?quote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
die heb je zeker van mijn facebook genakt?
hoe gaat het met mijn favoriete mensjes op Fok!?
Dat denk je zelfquote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef gastwatdefok het volgende:
heel nederland kan mij teminste verstaan
Ik heb het gecontroleerd en dat is correct.quote:
Handig voor Arthurquote:
zit een boer uit Middelharnis, en die is amper te verstaanquote:
Bedankt Erikquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het gecontroleerd en dat is correct.
Wacht maar tot ik plat ga pratenquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
zit een boer uit Middelharnis, en die is amper te verstaan
Jij hebt ook regelmatig edits gezien waarvan het maar goed is dat anderen die niet gezien hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gecontroleerd en dat is correct.
Ik heb de ranzigste dingen voorbij zien komenquote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij hebt ook regelmatig edits gezien waarvan het maar goed is dat anderen die niet gezien hebben..
Ook qua info bedoelde ik meer.quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de ranzigste dingen voorbij zien komen.
Oh dat valt wel mee. De mensen letten vaak toch wel op wat ze posten.quote:
Een ruine kopen, je baan opzeggen en niet eens even informeren of de Franse banken je wel een lening willen geven om het allemaal op te knappenquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef wonderer het volgende:
Ik kijk "ik vertrek", eens kijken of die mensen echt zo suf zijn.
Ik snap dat programma ook nooit zoquote:Op zondag 3 april 2011 22:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een ruine kopen, je baan opzeggen en niet eens even informeren of de Franse banken je wel een lening willen geven om het allemaal op te knappen
Ja hoor.
Dat zou ook geen leuk leedvermaakprogramma opleveren.quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap dat programma ook nooit zo, of nou ja, de mensen dan. Ik moet de eerste nog tegenkomen die het wel goed doordacht heeft
.
niet zeker of moet lachen of niet liev vindenquote:Op zondag 3 april 2011 23:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ssst! Hier wordt bikkel veel tekst gelezen.
(![]()
)
lachenquote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
niet zeker of moet lachen of niet liev vinden
Kun je toch prima combineren?quote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Misschien kun je beter geen opleiding kiezen waar je veel bij moet lezen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
IK VIND DAT NIET LIEV hihihihi (?)quote:
Zoiets ja.quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
IK VIND DAT NIET LIEV hihihihi (?)
Pech.quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
IK VIND DAT NIET LIEV hihihihi (?)
pech iddquote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik haat overigens dat soort "grappige" internetplaatjes.
Kom je ook uit Brabant?quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik haat overigens dat soort "grappige" internetplaatjes.
Kap er maar gewoon mee oké, dank u.quote:
Stop ze maar in een spoiler. Dan kunnen de mensen kun je ze zelf bekijken wanneer je dat wil.quote:
jesus, moet ik dan ook naakt tonen?quote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze zijn in elk geval minder leuk dan de plaatjes/foto\s die jullie hier normaal posten
Want?quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
en als je nou praat zonder enig accent?quote:Op maandag 4 april 2011 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?in onze ogen klinkt Amsterdams of Rotterdams net zo dom als Brabants voor hen
alleen het ene klinkt dom en boers en het ander dom en pauperkamptokkies.
Die is vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest is waarschijnlijk niet behaard genoeg voor jullie smaak
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
Jezusquote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef gastwatdefok het volgende:
ik heb maar een plaatje die jullie zou aanspreken, en dat isZal ik t zeggen G_E?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest is waarschijnlijk niet behaard genoeg voor jullie smaak
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
De koek is opquote:Op maandag 4 april 2011 00:03 schreef Ang3l het volgende:
Eefje visser was fijn fijn fijn
en vaak dacht ik: dit zou erik leuk vinden!
quote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef gastwatdefok het volgende:
ik heb maar een plaatje die jullie zou aanspreken, en dat isIk wist niet dat CK ook een kinderonderbroekenlijn had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest is waarschijnlijk niet behaard genoeg voor jullie smaak
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Beetje eng glad voor mijn smaakquote:Op maandag 4 april 2011 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezusdie bovenste heeft echt een action figure lijf!
Dat vroeg ik mij ook al af. Volgens mij praat ik behoorlijk accentloos. Hoewel dat dan weer wordt geassocieerd met kak.quote:Op maandag 4 april 2011 00:06 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
en als je nou praat zonder enig accent?
Artistry of Male.quote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lange rugquote:
Er zijn hier ook genoeg mensen die op twinks vallen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:19 schreef gastwatdefok het volgende:
ik neem trouwens aan dat iedereen hier van gespierede behaarde mannen houdt zoals in de plaatjes?
(komt trouwens vast nog wel voor mij)
Ja idd! Wel statigquote:
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 april 2011 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat wil je dan zien, vrouwen in een burqa ?
dat is toch juist de bedoeling van een cliffhanger ?quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit iedereen net in spanning af te wachten
pff soapsquote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch juist de bedoeling van een cliffhanger ?
Ik heb er totaal niks mee, mocht je mijn mening interessant vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 00:36 schreef gastwatdefok het volgende:
ik vindt blond/rood schaamhaar interessant... ik ben vreemd I know![]()
dingen die anders zijn hebben mij altijd al geïnteresseerdquote:Op maandag 4 april 2011 00:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb er totaal niks mee, mocht je mijn mening interessant vinden.
4equote:Op maandag 4 april 2011 00:49 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze doet me denken aan wat Kug tekent:
[ afbeelding ]
Hetero.quote:Op maandag 4 april 2011 00:45 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dingen die anders zijn hebben mij altijd al geïnteresseerd
Bij voorkeur de voorkant van foto nr. 4.quote:Op maandag 4 april 2011 00:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu ga je jezelf zeker bewijzen door ook een lading leuke plaatjes te plaatsen?
Het was misschien ook een moeilijk grapje, maar ik vond een homo die zegt geïnteresseerd te zijn in dingen die anders zijn eigenlijk wel grappig. Maar ja.quote:
juppersquote:
is ook wel grappigquote:Op maandag 4 april 2011 01:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het was misschien ook een moeilijk grapje, maar ik vond een homo die zegt geïnteresseerd te zijn in dingen die anders zijn eigenlijk wel grappig. Maar ja.
Grappen moeten uitleggen is dan wél weer grappig.quote:Op maandag 4 april 2011 01:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het was misschien ook een moeilijk grapje, maar ik vond een homo die zegt geïnteresseerd te zijn in dingen die anders zijn eigenlijk wel grappig. Maar ja.
tot zoquote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, maar ben nog niet moe.![]()
Toch maar eens een poging doen dan. Welterusten nachtbrakers.
waar ergens woont die vriend?quote:Op maandag 4 april 2011 01:19 schreef gastwatdefok het volgende:
nein mann, ich wil noch nicht gehen.
ik wacht op m'n vriend tot 2 uur
Amerikaaaaquote:
ik snap de grap nietquote:Op maandag 4 april 2011 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
altijd beter dan amerikaaaa 9 uur tijdsverschil
Hij had ook aan de westkust kunnen wonen, dan had je helemaal een probleem gehad.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had ook aan de westkust kunnen wonen, dan had je helemaal een probleem gehad.
euwh jaquote:Op maandag 4 april 2011 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had ook aan de westkust kunnen wonen, dan had je helemaal een probleem gehad.
oooh, je lichaam was zeker wel héél dankbaar voor dat?quote:Op maandag 4 april 2011 01:31 schreef wonderer het volgende:
Hopelijk verneuk je je ritme trouwens niet zo erg als ik destijdsToen ging ik tegelijk met hem naar bed. Om zes uur 's morgens.
Niet echt neequote:Op maandag 4 april 2011 01:32 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
oooh, je lichaam was zeker wel héél dankbaar voor dat?
en hoelaat ging/moest je er weer uit?quote:Op maandag 4 april 2011 01:31 schreef wonderer het volgende:
Hopelijk verneuk je je ritme trouwens niet zo erg als ik destijdsToen ging ik tegelijk met hem naar bed. Om zes uur 's morgens.
Oh, vier uur 's middags of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en hoelaat ging/moest je er weer uit?
1 uur hierquote:Op maandag 4 april 2011 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is bij mij in het weekend ook zo hoor
Bij mij ging het maanden achter elkaar door. Toen ik een baan kreeg, moest ik echt vet wennenquote:Op maandag 4 april 2011 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is bij mij in het weekend ook zo hoor
jawoll, mein grammar Fuhrerquote:Op maandag 4 april 2011 01:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij mij ging het maanden achter elkaar door. Toen ik een baan kreeg, moest ik echt vet wennen
Optiefen is met een f trouwens
dat is ook mijn streef tijd maar bed ligt zo lekker en ik haal altijd slaap in van de weekquote:Op maandag 4 april 2011 01:34 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
1 uur hier
morgen moet ik lichtelijk vroeg me bed uit, 1 uur heb ik gesprek met Studie Loopbaan Begeleider
ben blij dat ik weer gewoon een mentor hebt ipv een SLB'erquote:Op maandag 4 april 2011 01:34 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
1 uur hier
morgen moet ik lichtelijk vroeg me bed uit, 1 uur heb ik gesprek met Studie Loopbaan Begeleider
Niet zo zeuren, mietjequote:Op maandag 4 april 2011 01:39 schreef gastwatdefok het volgende:
vandaag naar de sportschool geweest, wens me succes met bewegen morgen
huff puff puff, ik ben idd een mietjequote:
Yuri, vertel eens wat meer over jezelf, ik zie je hier haas nooitquote:Op maandag 4 april 2011 01:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
slapen is voor mietjes, maar dat was je al zei je
dat vind ik altijd de kutste vraag die iemand kan stellen: vertel eens wat meer over jezelfquote:Op maandag 4 april 2011 01:53 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Yuri, vertel eens wat meer over jezelf, ik zie je hier haas nooit
Wat vind je lekker in bed?quote:Op maandag 4 april 2011 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat vind ik altijd de kutste vraag die iemand kan stellen: vertel eens wat meer over jezelf
hoe oud ben je, wat doe je voor werk, heb je een relatie, wat ben je nu aanet doen, wat zijn je intresses, appels of bananen etc.quote:Op maandag 4 april 2011 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat vind ik altijd de kutste vraag die iemand kan stellen: vertel eens wat meer over jezelf
Ach die goeie ouwe tijd...quote:Op maandag 4 april 2011 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mike zou nu: Face down ass up posten
Ik slaap ook het liefst op mijn buik ja.quote:Op maandag 4 april 2011 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mike zou nu: Face down ass up posten
ik slaap het liefst met mijn ogen dicht.quote:Op maandag 4 april 2011 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik slaap ook het liefst op mijn buik ja.
maar dan zie je niks?quote:Op maandag 4 april 2011 02:15 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik slaap het liefst met mijn ogen dicht.
ik zie, met mijn gedachtenquote:
^^quote:
Dromen zijn geweldig, voor die echt voelenquote:
alleen jammer dat ik zelf niet kan beslissen over wat/wie ik droomquote:Op maandag 4 april 2011 02:20 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Dromen zijn geweldig, voor die echt voelen
ik lul vaak in mezelf en ga zo van "GOD, BETER DROOM IK VANAVOND OVER SEX"quote:Op maandag 4 april 2011 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik zelf niet kan beslissen over wat/wie ik droom
Kun je wel leren, maar dan moet je 's nachts alsnog het werk doen.quote:Op maandag 4 april 2011 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik zelf niet kan beslissen over wat/wie ik droom
ik geloof ook niet in god maar vraag wel eens van als je bestaat doe dan dit voor mequote:Op maandag 4 april 2011 02:25 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik lul vaak in mezelf en ga zo van "GOD, BETER DROOM IK VANAVOND OVER SEX"
ookal geloof ik niet in god
en is het lightelijk gek
idd ja zelfde hierquote:Op maandag 4 april 2011 02:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik geloof ook niet in god maar vraag wel eens van als je bestaat doe dan dit voor me
En dan denkt God, ja, maak het even, niet naar de kerk, dan ook geen wonderen, meneertje!quote:Op maandag 4 april 2011 02:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik geloof ook niet in god maar vraag wel eens van als je bestaat doe dan dit voor me
ben niet eens of ander mak schaapje dat alles slikt(hihi) als zoete koek, eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 4 april 2011 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan denkt God, ja, maak het even, niet naar de kerk, dan ook geen wonderen, meneertje!
ja en dan zo'n religie die je strot in geforceerd wordt (hihi) , christendom, nee bedankt.quote:Op maandag 4 april 2011 02:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben niet eens of ander mak schaapje dat alles slikt(hihi) als zoete koek, eerst zien dan geloven
tussen de sprookjes ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 02:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ja en dan zo'n religie die je strot in geforceerd wordt (hihi) , christendom, nee bedankt.![]()
ik wil naar de bieb, en de bijbel bij fictie zetten
Dan loop je kans dat een kind hem te pakken krijgt, da's ook zielig.quote:
dan moeten we ze allemaal maar verbrandenquote:Op maandag 4 april 2011 02:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan loop je kans dat een kind hem te pakken krijgt, da's ook zielig.
denk het welquote:Op maandag 4 april 2011 02:39 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me af of een bibliotheek er wel eentje heeft, eigenlijk.
Nou, laten we het maar op iberiër houden ipv het meervoudquote:Op maandag 4 april 2011 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat de Iberiërs maar eens snel terug komen
Die illusie heb ik nietquote:Op maandag 4 april 2011 07:22 schreef Vlarp het volgende:
Oh, en Brabanders die denken accentloos te kunnen praten!
De Bijbel.quote:Op maandag 4 april 2011 02:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ja en dan zo'n religie die je strot in geforceerd wordt (hihi) , christendom, nee bedankt.![]()
ik wil naar de bieb, en de bijbel bij fictie zetten
Zeg maar gerust schrijvers jaquote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De Bijbel.![]()
Die schrijver(s) zijn echt briljant.
Teveel infoquote:Op maandag 4 april 2011 11:45 schreef gastwatdefok het volgende:
ik moet over kwartiertje vertrekken naar me SLBer
en ik zit hier nog naakt in me stoel, kga nu douchen dan maar.
De Jehova getuigen zeiden: ''De schrijvers zijn niet briljant, ze hebben alleen maar het woord van God opgeschreven.''quote:Op maandag 4 april 2011 12:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust schrijvers jaOver de jaren vaak genoeg aangepast
En dat.quote:
Die heb ik op DVDquote:Op maandag 4 april 2011 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
We fairies.
That do run.
From the presence.
Of the sun.
We follow.
Darkness
Like a dream.
My son is a fairy. A Fairy? Yeah, in a play. Oh. Well, in real life too.quote:
Die illusie heb ik niet. Ik praat lief zacht Brabants. Lekker provinciaalquote:Op maandag 4 april 2011 07:22 schreef Vlarp het volgende:
Oh, en Brabanders die denken accentloos te kunnen praten!
quote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef Steve het volgende:
[..]
My son is a fairy. A Fairy? Yeah, in a play. Oh. Well, in real life too.
quote:Op maandag 4 april 2011 11:45 schreef gastwatdefok het volgende:
en ik zit hier nog naakt in me stoel, kga nu douchen dan maar.
quote:Op maandag 4 april 2011 14:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh nee, 16. Ehmm...
Zo dan.
Ik ookquote:
De primaire reactie geeft je lusten en voorkeuren aanquote:Op maandag 4 april 2011 14:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh nee, 16. Ehmm...
Zo dan.
iddquote:Op maandag 4 april 2011 16:35 schreef TheVulture het volgende:
16-jarigen zijn geil... als je zelf ook zo'n 16/17 jaar oud bent
Het was ironisch (sterke ontkenning door bevestiging van het omgekeerde) bedoeld.quote:Op maandag 4 april 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De primaire reactie geeft je lusten en voorkeuren aan
De secundaire alleen nog maar je sociaal wenselijke gedrag.
dan was ie ook niet zo leuk blijkbaarquote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Maak ik eens een leuk grapje, wordt-ie niet begrepen.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 01:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Grappen moeten uitleggen is dan wél weer grappig.
Snap iiiiiiiiiiiiiiiiikquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het was ironisch (sterke ontkenning door bevestiging van het omgekeerde) bedoeld.
TMM kan ook beter geen grapjes over jonge jongens maken.quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Dat kan ie nooit zo bedoeld hebben want dat kun je alleen weten als je me kentquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gaf het slechts als suggestie, het is niet mijn persoonlijke mening!
want jij klooit nooit zei je je cockteased ze alleenquote:Op maandag 4 april 2011 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond misschien ff met audacity klooien (nee G_E, dat is niet nog een aanbidder). Ben benieuwd hoe en of het werkt
Nee, dat was gewoon valsquote:Op maandag 4 april 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Al betwijfel ik of dat ironisch, sarcastisch, absudristisch, humoristisch of wat dan ook bedoeld was
Shit, die categorie had ik nog niet benoemd!quote:
El mismo loco was toch ook wel een aanvulling hier met zijn verhalen over zara ?quote:Op maandag 4 april 2011 07:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, laten we het maar op iberiër houden ipv het meervoud
Maar cockteasen is zo fiiiiiijhuiiihiiiiijn.... Machtquote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
want jij klooit nooit zei je je cockteased ze alleen![]()
O ja, die was (af en toe) wel leuk.quote:Op maandag 4 april 2011 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
El mismo loco was toch ook wel een aanvulling hier met zijn verhalen over zara ?
van mij mogen ze alle 3 terug komenquote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die was (af en toe) wel leuk.
Ik was even bang dat ie die coke-ambassadeur terug wilde roepen
zal ik hem dan maar weer eens bellen ? En vragen of hij terug komt ?quote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Het zou me wel weer leuke ergernissen opleveren
ik zeg doenquote:Op maandag 4 april 2011 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik hem dan maar weer eens bellen ? En vragen of hij terug komt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |