abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94979014
Waarom dringen bepaalde jongens elkaar altijd aan om meisjes te versieren? Dat vind ik echt zo bloedirritant. Als ik een meisje zou willen versieren doe ik dat wel uit eigen initiatief. Maar dat wil ik dus ook helemaal niet.

Ik vind het prima dat er opmerkingen worden gemaakt zoals ''check haar dan'', maar ik stoor me eraan als jongens me willen opdringen dat ik erop af zou moeten stappen. Waarom doet iedereen niet gewoon z'n eigen ding, en laat mij verder met rust.

Ja ik ben dus inderdaad van de verkeerde kant, en nee ik wil daar niet voor uitkomen. Ik verzin in zulke situaties gewoon een smoesje zoals dat ik al bezig ben met een of ander meisje dat ik écht leuk vind :')

Maar waarom doen veel jongens dit nu eigenlijk?
  zondag 3 april 2011 @ 15:09:34 #2
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94979046
alfagedrag, nu de vraag waarom je 'er' niet voor uit komt
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_94979141
Ze weten dat je homo bent en treiteren je net zo lang tot je ervoor uitkomt om je dan te pesten.
pi_94979147
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef n8n het volgende:
alfagedrag, nu de vraag waarom je 'er' niet voor uit komt
Omdat ik weet dat diezelfde jongens me dan in de steek laten, en dan heb ik niemand meer over om mee opstap te gaan. Bovendien heeft ervoor uitkomen geen meerwaarde voor mij aangezien ik mijn seksualiteit toch niet beleid.
  zondag 3 april 2011 @ 15:13:07 #5
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94979185
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:11 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Omdat ik weet dat diezelfde jongens me dan in de steek laten, en dan heb ik niemand meer over om mee opstap te gaan. Bovendien heeft ervoor uitkomen geen meerwaarde voor mij aangezien ik mijn seksualiteit toch niet beleid.
Wat is voor jou de waarde aan jongens die je niet nemen zoals je bent?

Offtopic ik weet het, als je dat niet wilt vind ik het prima ben nieuwsgierig
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_94979187
Ze zien het zelf als het hoogste doel en proberen hun onzekerheid te verbergen door elkaar op te jutten.
pi_94979191
quote:

[..]

klinkt gezond, helemaal op je plek bij die matties van je :')
.
pi_94979436
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 15:13 schreef n8n het volgende:

[..]

Wat is voor jou de waarde aan jongens die je niet nemen zoals je bent?

Offtopic ik weet het, als je dat niet wilt vind ik het prima ben nieuwsgierig
Ik trek ondanks hun bekrompenheid wel graag met ze op. En ik vind die seksualiteit van mij niet belangrijk genoeg om er mijn leven op aan te passen.
pi_94979518
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:13 schreef deelnemer2 het volgende:
Ze zien het zelf als het hoogste doel en proberen hun onzekerheid te verbergen door elkaar op te jutten.
En dat gedrag gaat over met de komst van wat meer volwassenheid?
  zondag 3 april 2011 @ 15:23:50 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94979621
Maar maken jongens/mannen dit soort opmerkingen echt vaak onder elkaar?
Of hebben TS z'n vrienden gewoon in de gaten dat ie wel eens homo zou kunnen zijn en doen ze het expres?
pi_94979642
quote:

[..]

Bovendien heeft ervoor uitkomen geen meerwaarde voor mij aangezien ik mijn seksualiteit toch niet beleid.
Waarom niet?

De homowereld lijkt mij goed georganiseerd. Zoek contact mee en speel eens met de mogelijkheden binnen een kring van lotgenoten en ontdek wat dat je brengt, voordat je jezelf er voor afsluit op basis van ongefundeerde verwachtingen.
pi_94979703
Doen meiden ook. Ik tenminste, plaag vriendinnen altijd dat ze op een jongen moeten afstappen wanneer ze er eentje leuk vinden. Maar doe dat niet wanneer zij niet heeft aangegeven dat ze hem leuk vind.

Maar als jij al 1 keer hebt gezegd dat je al bezig bent met een meisje, zijn ze dat de volgende keer dan gewoon vergeten? :?
pi_94979745
quote:
5s.gif Op zondag 3 april 2011 15:23 schreef kwiwi het volgende:
Of hebben TS z'n vrienden gewoon in de gaten dat ie wel eens homo zou kunnen zijn en doen ze het expres?
Volgens mij is TS een moslim en daar is het best wel normaal om zulk verdrag te tonen. Aan de zijkant van de club staan om naar meisjes te kijken maar allemaal nooit de ballen hebben om op ze af te stappen of ze aan te spreken. Alleen "sgatjuh" durven ze te roepen om vervolgens onschuldig te kijken en doen alsof ze dat nooit hebben gezegd.
pi_94979827
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb niet echt vaste vrienden, omdat ik me niet echt aan mensen bind. Dus ik trek eigenlijk met verschillende mensen op, maar dan wel redelijk oppervlakkig.

Maar de jongens waarover ik het heb doen dat gewoon met iedereen. Het is dus niks persoonlijks naar mij toe. Ze gaan elkaar dan een beetje opjutten inderdaad. Iets waar ik dus gewoon geen deel van wil uitmaken.
pi_94979832
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:21 schreef Moofasah het volgende:

[..]

En dat gedrag gaat over met de komst van wat meer volwassenheid?
Ja. Maar als je zelf niet duidelijk bent, proberen mensen je te helpen en dan blijven ze pushen. Zoals moeders, die je toch blijven vragen naar een mogelijk vriendinnetje.
pi_94979930
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:24 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Waarom niet?

De homowereld lijkt mij goed georganiseerd. Zoek contact mee en speel eens met de mogelijkheden binnen een kring van lotgenoten en ontdek wat dat je brengt, voordat je jezelf er voor afsluit op basis van ongefundeerde verwachtingen.
Ik wil niks te maken hebben met de homowereld. Ik heb er allemaal niks op tegen dat zulke organisaties er zijn, maar ik heb zelf geen interesse in een dubbelleven. Ik wil gewoon mijn leventje leven in ''normale'' uitgaansgelegenheden, en ik ben ook helemaal niet opzoek naar een vriend.
  zondag 3 april 2011 @ 15:34:48 #17
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_94980069
Maar als jij een meid tegenkomt die er toch wel frappant uitziet naar jouw mening, onderneem je dan ook niks?
Anders kan ik wel snappen dat ze je aan 't opjutten zijn.
pi_94980114
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:26 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Doen meiden ook. Ik tenminste, plaag vriendinnen altijd dat ze op een jongen moeten afstappen wanneer ze er eentje leuk vinden. Maar doe dat niet wanneer zij niet heeft aangegeven dat ze hem leuk vind.

Maar als jij al 1 keer hebt gezegd dat je al bezig bent met een meisje, zijn ze dat de volgende keer dan gewoon vergeten? :?
Nou ik vind het eigenlijk al vervelend om zoiets te moeten zeggen. Ik ben bang dat zulke opmerkingen me later weer achtervolgen. Dan gaan ze misschien vragen stellen over dat fictieve meisje, en dan val ik misschien wel door de mand.

Misschien ben ik ook wel een beetje te panisch over dit soort dingen, en zie ik het allemaal wat bedreigender in dan het is.
pi_94980173
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:31 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik wil niks te maken hebben met de homowereld. Ik heb er allemaal niks op tegen dat zulke organisaties er zijn, maar ik heb zelf geen interesse in een dubbelleven. Ik wil gewoon mijn leventje leven in ''normale'' uitgaansgelegenheden, en ik ben ook helemaal niet opzoek naar een vriend.
Als je thuishoort in een subcultuur die niet openstaat voor jouw seksuele geaardheid, dan wordt je gedwongen om te kiezen. Dat gun ik niemand.
pi_94980179
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:34 schreef trekeennummertje het volgende:
Maar als jij een meid tegenkomt die er toch wel frappant uitziet naar jouw mening, onderneem je dan ook niks?
Anders kan ik wel snappen dat ze je aan 't opjutten zijn.
Nee dus, want ik ben homo.
  zondag 3 april 2011 @ 15:39:15 #21
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_94980264
misschien ook wel gewoon omdat ze je een relatie met een leuk meisje gunnen?

als iedereen regelmatig date en jij nooit, vinden ze dat misschien wel gewoon niet leuk voor jou en proberen ze je een beetje te stimuleren.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zondag 3 april 2011 @ 15:39:26 #22
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_94980272
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nee dus, want ik ben homo.
Excuses, maar de OP lezende kan ik concluderen dat je vrienden niet weten dat je homo bent, anders raden ze je geen meisjes aan. Daar kan je toch gewoon voor uit komen?; Het is anno 2011.
pi_94980306
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:39 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Excuses, maar de OP lezende kan ik concluderen dat je vrienden niet weten dat je homo bent, anders raden ze je geen meisjes aan. Daar kan je toch gewoon voor uit komen?; Het is anno 2011.

Misschien moet je ook even de rest van het topic lezen voordat je iets post.
pi_94980368
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:39 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik weet niet uit welk deel van het land jij komt, maar hier kan ik daar echt niet voor uitkomen. Over het algemeen wordt in mijn omgeving erg negatief over homoseksualiteit gesproken, en met name door jongens. Dus zo simpel ligt het echt niet, ook niet anno 2011.
  zondag 3 april 2011 @ 15:42:52 #25
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_94980426
goeie vraag :D
ik begin me er ook steeds meer aan te irriteren :N
vooral omdat die dames me helemaal niks doen :')
niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')