vergeet vooral de eieren nietquote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef MargrietV het volgende:
Kip, spinazie, pizza en tosties hoef ik het eerste jaar niet meer, komt mij mijn oren uit.
Eet jij mee met hun danquote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef MargrietV het volgende:
Kip, spinazie, pizza en tosties hoef ik het eerste jaar niet meer, komt mij mijn oren uit.
Meestal als je zwanger bent,krijg je nestel drang,de hormonen gieren door haar keel,Doosquote:
Jij hebt ook een bulletje?quote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en die brocoli.
Geef mij maar een lekkere biefstuk en mijn hondje is ook weer blij.
hebbie ook al zon verwend hondje ?? haha same here !quote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en die brocoli.
Moet je ff bij Mo tussen der benen kijken,die muts is ook zo rauw als een biefstuk,na al die sex van de week.Ze kwam niet klaar vanacht,mss zit er al eelt opquote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en die brocoli.
quote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Moet je ff bij Mo tussen der benen kijken,die muts is ook zo rauw als een biefstuk,na al die sex van de week.Ze kwam niet klaar vanacht,mss zit er al eelt op
Ieuw ieuw ieuwwwwwwwwquote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Moet je ff bij Mo tussen der benen kijken,die muts is ook zo rauw als een biefstuk,na al die sex van de week.Ze kwam niet klaar vanacht,mss zit er al eelt op
hoe heet ie ?quote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
JackRussel/Boomer krullebol, langharig.
Doe eens niet, ik zit te etenquote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |