spooky !! hahaquote:Op zondag 3 april 2011 14:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans ...
Ben net zelf ook bezig met het maken van kerriesoep
heb als kind een boerenfox gehad! Kreeg haar op 11 november en heb haar Elfje genoemd.quote:Op zondag 3 april 2011 14:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh lief hoor !!mijnes is een boerenfoxmeisje en heet sacha
ja uh er gebeurt verders toch geen reet !!quote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef Capt1caveman het volgende:
Ohw boy...... Daar komen de honden weer
Eerst eten en drinken en dan weer naar bedquote:Op zondag 3 april 2011 14:04 schreef skunkyxxl het volgende:
Word het niet weer tijd dat lau en alnix naar bed gaan? ze zijn al een uurtje op !
Eerst lunchen, dan weer middag tukkie doen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:04 schreef skunkyxxl het volgende:
Word het niet weer tijd dat lau en alnix naar bed gaan? ze zijn al een uurtje op !
Ik kan het wel vaag vinden dat er op een pizza waar al aardig wat kaas op zit, er nog een laag kaas op moet....quote:Op zondag 3 april 2011 14:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja uh er gebeurt verders toch geen reet !!
dubbel dik is eens zo lekker, ze denken aan een ijsje van Jamin.quote:Op zondag 3 april 2011 14:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik kan het wel vaag vinden dat er op een pizza waar al aardig wat kaas op zit, er nog een laag kaas op moet....
Is ook meer camouflage voor de pizzalucht van Mo d`r kruis!!quote:Op zondag 3 april 2011 14:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik kan het wel vaag vinden dat er op een pizza waar al aardig wat kaas op zit, er nog een laag kaas op moet....
quote:Op zondag 3 april 2011 14:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hahahahaha nou lachte ik dus hardopquote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Is ook meer camouflage voor de pizzalucht van Mo d`r kruis!!
Waarom zou je iets moeten/willen camoufleren met dezelfde geur? (pizzalucht met pizzalucht)quote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Is ook meer camouflage voor de pizzalucht van Mo d`r kruis!!
Dyslectisch wil niet zeggen dat je niet kan lezen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Nu zie je weer goed hoe Falex naar andere mensen luistert, vraagt ie aan zn vrouw of ze met hem mee wil lezen, lul ze heeft al zo vaak gezegd dat ze dyslectisch is![]()
Bloeduitstorting klinkt gewoon intressanter.quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
intresant gesprek, ik heb een bloeduitsorting... flip a ja een blauwe plek, jo: nee een bloeduitstorting als je er op drukt doet het pijn
Jojanka is nu niet thuis, natuurlijk.....quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
intresant gesprek, ik heb een bloeduitsorting... flip a ja een blauwe plek, jo: nee een bloeduitstorting als je er op drukt doet het pijn
Zoals alleen zij ze kan hebben, niemand heeft dat ooit erger gehad.quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Bloeduitstorting klinkt gewoon intressanter.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarom zou je een geur moeten/willen camoufleren met dezelfde geur? (pizzalucht met pizzalucht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |