Hij wordt niet stijf zoals m'n rechtertepelquote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef Arriviste het volgende:
Wat bedoel je precies met 'blijft zitten'?
Het is wel een heel raar zicht met 1 stijf tepeltje.quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef RianaLuna het volgende:
Misschien een ingetrokken tepel.. hebben meer vrouwen last van.
Valt wel mee.. Borsten zijn sowieso nooit gelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 12:42 schreef sararaats het volgende:
Het is wel een heel raar zicht met 1 stijf tepeltje.
Valt wel mee, als je een vriend hebt zal die er heus niet moeilijk over doen. Het is waarschijnlijk een groter probleem voor jezelf dan voor hem (omdat je er onzekerder over word), zelf ook gehad. Er zijn overigens van die pompjes voor te koop.. Die moet je dan op je tepel plaatsen voor een bepaalde tijd.. Je kan er naar vragen bij de apotheek (die weten wel welke goed werken).quote:Op zondag 3 april 2011 12:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is wel een heel raar zicht met 1 stijf tepeltje.
Dat doe ik meestal als ik onder de douche sta. Misschien eens wat beter masserenquote:Op zondag 3 april 2011 16:49 schreef PuntMutss het volgende:
bij veel vrouwen( ook bij mij ) is het zo dat de ene tepel gevoeliger is dan de andere en ik heb ook gehoord dat dat bij veel vrouwen vaak de linker tepel is.... probeer onder de douche eens met de water temperatuur te spelen(koud warm koud warm) en je tepels te masseren... het klinkt misschien stom maar bij mij werkte het wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |