En daarna het filmpje dat mo over iedereen lultquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doen ze niet, hebben ze het lef niet voor.
Maar zou wel een mooie rel zijn, ruzie over sex en dan Mo die keihard gaat janken dat ze niet mag neuken meer...
Dan gaat ze helemaal janken en klimt over de muur daar met bengelend slipje aan haar voet (las zoiets in de cos van vannacht)quote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef soyChantal het volgende:
[..]
En daarna het filmpje dat mo over iedereen lult
ja want Mo moest gisteren toch zo hard huilen omdat ze voor hoer was uitgemaakt en wat doet ze met haar dronken kop,,,,, stokpaardje rijden en niet een rondje,,,,, want Maik en zij werden door Karim gestoord en toen moest Maik boven anders kwam zijn kwakkie er niet uit,quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doen ze niet, hebben ze het lef niet voor.
Maar zou wel een mooie rel zijn, ruzie over sex en dan Mo die keihard gaat janken dat ze niet mag neuken meer...
dat blijft wel binnen haar normen en waarden toch?quote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan gaat ze helemaal janken en klimt over de muur daar met bengelend slipje aan haar voet (las zoiets in de cos van vannacht)
Ah hij is weer aan het zoemen begrijp ik, heb het geluid zacht staan.quote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef knagsje het volgende:
Alex heeft ut weer over zijn vrienden hoor, heeft die jongen dan echt niks zelf meegemaakt?
Die jongen weet niet wat die zegt, daarnet had hij het over ongeloofelijke grote supermarkten of Malls (zal amerika wel zijn maar hoorde niet in welk land)quote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef knagsje het volgende:
Alex heeft ut weer over zijn vrienden hoor, heeft die jongen dan echt niks zelf meegemaakt?
hahaquote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan gaat ze helemaal janken en klimt over de muur daar met bengelend slipje aan haar voet (las zoiets in de cos van vannacht)
dagen te zoeken? hahaquote:Op zondag 3 april 2011 10:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die jongen weet niet wat die zegt, daarnet had hij het over ongeloofelijke grote supermarkten of Malls (zal amerika wel zijn maar hoorde niet in welk land)
Zegt hij daar moet je echt wel goed afspreken anders loop je elkaar mis, dat heb ik een keer gehad, dan loop je dagen te zoekenyeah right
Nou... dat klopt wel hoor. Je hebt van die malls waar je zo een dag zoet kan zijn. En ik ben een man :squote:Op zondag 3 april 2011 10:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die jongen weet niet wat die zegt, daarnet had hij het over ongeloofelijke grote supermarkten of Malls (zal amerika wel zijn maar hoorde niet in welk land)
Zegt hij daar moet je echt wel goed afspreken anders loop je elkaar mis, dat heb ik een keer gehad, dan loop je dagen te zoekenyeah right
Zij heeft wel een heel ruim begrip van normen en waarden.quote:Op zondag 3 april 2011 10:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat blijft wel binnen haar normen en waarden toch?
Enorm en veel waarde eerderquote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zij heeft wel een heel ruim begrip van normen en waarden.
Als ze die al heeft...
geboeid rondlopen gaat haar wel veeeeeel te ver hoor....quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zij heeft wel een heel ruim begrip van normen en waarden.
Als ze die al heeft...
Geboeid batsen daarintegen ziet ze dan weer wel zitten.quote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
geboeid rondlopen gaat haar wel veeeeeel te ver hoor....
jankend en welquote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geboeid batsen daarintegen ziet ze dan weer wel zitten.
En pa en ma die dan mee moeten kijken.
Die mensen hebben allang afgehaakt hoor...
Ja dat kan wel kloppen tuurlijk ben er zelf ook weleens geweest.quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou... dat klopt wel hoor. Je hebt van die malls waar je zo een dag zoet kan zijn. En ik ben een man :s
Ik begreep dat haar pa een of andere professor is, in ieder geval iemand met nogal wat aanzien. Nou wat zal die blij zijn dat ie dit mag gaan verantwoorden en hier vragenvuurtjes over moet zien te overleven.. Nog niet eens het batsen hoor, das hooguit wat aso maar wel menselijk. Nee het bekstekken zal het ook leuk doen op straat, Mo heeft echt geen leven als ze eruit komt :Squote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geboeid batsen daarintegen ziet ze dan weer wel zitten.
En pa en ma die dan mee moeten kijken.
Die mensen hebben allang afgehaakt hoor...
ik had waarschijnlijk heel hard met je mee gelachen als ik het ook had gehoordquote:Op zondag 3 april 2011 10:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ik heb echt heel hard gelachen om Mo haar opmerking van gister dat ze zich zo dom moest voordoen.
Echt ik moest heel hard lachen
Ah nee dagen zoeken gaat wat ver... Maar ik kan me wel voorstellen dat je elkaar echt niet meer kunt vinden en elkaar pas in je hotel/appt weer tegenkomt zeg maarquote:Op zondag 3 april 2011 10:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen tuurlijk ben er zelf ook weleens geweest.
Maar wat kaalhoofd zegt is dat hij een keer niet goed had afgesproken met "een vriend" deze toen niet kon vinden (dat kan natuurlijk ook nog) maar toen dagen is blijven zoeken
Nah dat geloof je toch zelf niet
Ik kan niet wachten op de genialiteit die ze nu gaat laten zien.quote:Op zondag 3 april 2011 10:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ik heb echt heel hard gelachen om Mo haar opmerking van gister dat ze zich zo dom moest voordoen.
Echt ik moest heel hard lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |