Hoelang zou het duren tot ze de brief krijgt...quote:Op zondag 3 april 2011 10:08 schreef knagsje het volgende:
Mooie lippen he mamma????
[ link | afbeelding ]
vandaag toch?quote:Op zondag 3 april 2011 10:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hoelang zou het duren tot ze de brief krijgt...
Ik vrees dat dit nog wel een nominatieronde uitgemolken gaat worden. Alles om zieltjes te winnen hè..quote:Op zondag 3 april 2011 10:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja ben ik ook bang voor, maar ik hoop dat ze heeel hard door het huis gaat roepen dat ze echt echt naar huis wilt... en iedereen dan op haar stemt...quote:Op zondag 3 april 2011 10:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit nog wel een nominatieronde uitgemolken gaat worden. Alles om zieltjes te winnen hè..
quote:Op zondag 3 april 2011 10:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit nog wel een nominatieronde uitgemolken gaat worden. Alles om zieltjes te winnen hè..
Moest dat ding niet op de bodem liggen, ben benieuwd wie zo netjes is om niet op z'n vertrek te wachten. Ik schat Jo of Flip de kampbewaarder er wel voor in..quote:
yekquote:
Bol kaas misschien?quote:Op zondag 3 april 2011 10:21 schreef StephanL het volgende:
Jesus al die gaten in Joanna der hoofdEen maan landschap is er niks bij
quote:Op zondag 3 april 2011 04:11 schreef Niki.P het volgende:
Nu gaan ze het over chips hebben... echt die twee zijn we een beetje raar (nou ja vooral Alex Laura geeft eigelijk alleen antwoord)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zouden meer mensen moeten doenquote:
Rayen 2½ jaar!
Let maar op: Die komt niet.quote:Op zondag 3 april 2011 10:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |