1) mooiquote:Op zondag 3 april 2011 03:00 schreef dragems het volgende:
[..]
1) jij mag een mening hebben dat mag.
2) zelfde
3) mag hij zeggen maag maak er niet zo een punt van en als er afgesproken is dat jullie samen een show doen . wees dan een bikkel en maak de show af. of je het nu leuk vind of niet.
4) ben ik blij om
Een man met 1 testikel is een man met 1 testikel.quote:Op zondag 3 april 2011 03:03 schreef n8n het volgende:
hihi een bikkel is een man met 1 testikel
testikel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2011 03:06 schreef quaas het volgende:
Ook ga ik nu slapenTRUSTEN IEDEREEN, ik zie jullie in dromenland
special K olifantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
weltrustenquote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
slaap lekker droom fijn wees blij en vrij in dromenland zijt gij met een weelderige kleine meid zonder schaamte of spijt waarmee u hemels vrijdtquote:
wat mooi gezegdquote:Op zondag 3 april 2011 03:10 schreef n8n het volgende:
[..]
slaap lekker droom fijn wees blij en vrij in dromenland zijt gij met een weelderige kleine meid zonder schaamte of spijt waarmee u hemels vrijdt
quote:
Thnxquote:Op zondag 3 april 2011 03:10 schreef n8n het volgende:
[..]
slaap lekker droom fijn wees blij en vrij in dromenland zijt gij met een weelderige kleine meid zonder schaamte of spijt waarmee u hemels vrijdt
beter gezegd dan gedaan mij treft geen blaam want faam is voer voor deze trotse baas zonder schaam(te)(haar)quote:
klinkt geilquote:Op zondag 3 april 2011 03:13 schreef n8n het volgende:
[..]
beter gezegd dan gedaan mij treft geen blaam want faam is voer voor deze trotse baas zonder schaam(te)(haar)
edje sletje pretje kadetje pamfletje sigaretjequote:
maar 3x 7 min?quote:
Ik zet al sinds het begin 3 nummers klaar als Draakje gaat spelen.quote:
ninja editquote:Op zondag 3 april 2011 03:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zet al sinds het begin 3 nummers klaar als Draakje gaat spelen.
Nu eens 3 goaplaatjes en caro.
ajeajeaje i am your butterflyquote:
caro?quote:Op zondag 3 april 2011 03:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zet al sinds het begin 3 nummers klaar als Draakje gaat spelen.
Nu eens 3 goaplaatjes en caro.
look at me al in the interwebsquote:
ja eerstequote:
quote:
Kloptquote:Op zondag 3 april 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen viel mijn laptop uit
dan kan ik caro straks niet aanvragen toch?
Vergeet ik je weerquote:
ik ook heul erg maar niet op jou hoorquote:
op wie was jij boos dan?quote:Op zondag 3 april 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik ook heul erg maar niet op jou hoor
Op mezelf voornamelijk mja beetje ONZ radio uit de speakers/headset en het leven is zo slecht nog nietquote:
vertel mijn stokkige broedermansquote:Op zondag 3 april 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op mezelf voornamelijk mja beetje ONZ radio uit de speakers/headset en het leven is zo slecht nog niet
ONZ radioquote:Op zondag 3 april 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op mezelf voornamelijk mja beetje ONZ radio uit de speakers/headset en het leven is zo slecht nog niet
Ikkequote:
At this point I don't give a flying fuckquote:
Wanneer wel...quote:Op zondag 3 april 2011 03:38 schreef dragems het volgende:
[..]
At this point I don't give a flying fuck
als ik niet veel bier op heb na knorgatequote:
eindbaasquote:
Ken wel het gelijknamige label maar wtf is knorgate?quote:Op zondag 3 april 2011 03:40 schreef dragems het volgende:
[..]
als ik niet veel bier op heb na knorgate
waar was je tussen 2 en 3?quote:Op zondag 3 april 2011 03:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken wel het gelijknamige label maar wtf is knorgate?
^ dit ^quote:Op zondag 3 april 2011 03:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waar wanneer hoe wat waarom?quote:
Zeg het maarquote:Op zondag 3 april 2011 03:43 schreef n8n het volgende:
[..]
waar wanneer hoe wat waarom?
nu eerst burgers bakken
wij gingen toch alquote:Op zondag 3 april 2011 03:43 schreef n8n het volgende:
[..]
nu eerst burgers bakken
was het zelfs bijzonder genoeg om voor thuis te blijven?quote:
retorische vragenquote:Op zondag 3 april 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
was het zelfs bijzonder genoeg om voor thuis te blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
heb eerst duidelijkheid nodigquote:
je negeerde mij 2 weken langquote:
Hoiquote:
ik luister niet eens meequote:Op zondag 3 april 2011 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
Luister soms nog mee maar laatste tijd beetje druk, wel leuk om te zien dat ONZ radio nog bestaat
Geeft toch nietquote:
Beetje gezeik tijdens de koelkast-showquote:Op zondag 3 april 2011 03:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik had deze aangevraagd, wil ik hem wel horen natuurlijkquote:
slaap lekker ERquote:Op zondag 3 april 2011 03:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, het was weer machtig, weltrusten!
Ciao
IK WAS ER!
Okej, duidelijkquote:Op zondag 3 april 2011 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had deze aangevraagd, wil ik hem wel horen natuurlijk
Hierna ga ik slapen
veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 3 april 2011 03:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, het was weer machtig, weltrusten!
Ciao
IK WAS ER!
koelkast is een garantie voor gezeikquote:Op zondag 3 april 2011 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beetje gezeik tijdens de koelkast-show
welk deel is liefde?quote:Op zondag 3 april 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn laptop
Tell me? Wat is er aan de handquote:Op zondag 3 april 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn laptop
de liefde is er op momenten dat hij het doet.. de haat is er op de momenten dat hij bedenkt dat het tijd is om uit te gaanquote:
Klinkt als oververhittingquote:Op zondag 3 april 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de liefde is er op momenten dat hij het doet.. de haat is er op de momenten dat hij bedenkt dat het tijd is om uit te gaan
basisfunctie laptop is dat ie het doetquote:Op zondag 3 april 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de liefde is er op momenten dat hij het doet.. de haat is er op de momenten dat hij bedenkt dat het tijd is om uit te gaan
dat heb ik ook met me lulquote:Op zondag 3 april 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms wellicht uiteraard kans-bestaatquote:
niets dus.quote:Op zondag 3 april 2011 03:56 schreef n8n het volgende:
[..]
soms wellicht uiteraard kans-bestaat
* doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op zondag 3 april 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
viro je kan beter slapen voor je tepels er weer aangaan
is t volgens mij ook.. maar is een oud ding en los contact van binnen enzoquote:
die is gaan stappen, ben vrijquote:Op zondag 3 april 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
viro je kan beter slapen voor je tepels er weer aangaan
nachtploegquote:Op zondag 3 april 2011 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
Het is hier iig nog erg gezellig en levendig zo te lezen
net een mensch zo'n klaptopquote:Op zondag 3 april 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is t volgens mij ook.. maar is een oud ding en los contact van binnen enzo
Waar?quote:
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 03:43 schreef n8n het volgende:
[..]
nu eerst burgers bakken
Dat had ik al geantwoordquote:Op zondag 3 april 2011 03:47 schreef n8n het volgende:
[..]
heb eerst duidelijkheid nodig![]()
[..]
je negeerde mij 2 weken lang
Ken je niemand die daar even naar kan kijken?quote:Op zondag 3 april 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is t volgens mij ook.. maar is een oud ding en los contact van binnen enzo
Die zijn het gezelligste iddquote:
nope, mijn ex zou dat doen, maar toen ging het uitquote:Op zondag 3 april 2011 04:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken je niemand die daar even naar kan kijken?
Je zou hem kunnen openschroeven en dan heel voorzichtig alle stof wegblazen met een airbus-can die speciaal bedoelt is om PC's schoon te maken, die kan je ook krijgen bij een computerzaakquote:Op zondag 3 april 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope, mijn ex zou dat doen, maar toen ging het uit
maar heb nog een laptop die ga ik morgen testen.
daar gaat het mis bij mijquote:Op zondag 3 april 2011 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je zou hem kunnen openschroeven en dan heel voorzichtig alle stof wegblazen met een airbus-can die speciaal bedoelt is om PC's schoon te maken, die kan je ook krijgen bij een computerzaak
Maar laptops zijn wel lastiger dus weet wat je doet
Ja echtquote:
nou: wanneer waar en waaromquote:Op zondag 3 april 2011 04:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik al geantwoord![]()
Wat voor duidelijk heb je nodig dan?
Hej djquote:
Dan maar niet doenquote:
Gaga niog niet voorbij gekomen op de radio?quote:
Wordt wel tijd hequote:Op zondag 3 april 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaga niog niet voorbij gekomen op de radio?
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 04:11 schreef Viro het volgende:
[..]
om het erger te maken, ik luister niet
al een paar dagen niet meer
Stokkie gaan we dansje doen?quote:
Geeft niet hoor, ik vraag geen muziek aan om jou te zieken, maar omdat ik het mooi vind.quote:Op zondag 3 april 2011 04:11 schreef Viro het volgende:
[..]
om het erger te maken, ik luister niet
al een paar dagen niet meer
waarom tering gaga in je UIquote:Op zondag 3 april 2011 04:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik vraag geen muziek aan om jou te zieken, maar omdat ik het mooi vind.
moeten we eerst toffe muziek hebben hequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 04:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik vraag geen muziek aan om jou te zieken, maar omdat ik het mooi vind.
quote:
en waarom mag jij wel zo vaak aanvragen?quote:
Goed timen?quote:Op zondag 3 april 2011 04:15 schreef dragems het volgende:
[..]
en waarom mag jij wel zo vaak aanvragen?
Heb je mij erdoor gemixtquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Goed luisteren, er zit ergens een varkentje tussen.
idd is mij opgevallenquote:Op zondag 3 april 2011 04:15 schreef dragems het volgende:
[..]
en waarom mag jij wel zo vaak aanvragen?
bullshitquote:
Had ik vanochtend ook. En ik heb echt geen macht in draak ofzoquote:
er zijn 20 mensen en ik probeer het de hele tijd. bullshit dat hij niet iets doetquote:Op zondag 3 april 2011 04:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik vanochtend ook. En ik heb echt geen macht in draak ofzo
Gast. Serieus. Ik weet dat je je gepasseerd voelt, maar het is echt niet zo.quote:Op zondag 3 april 2011 04:18 schreef dragems het volgende:
[..]
er zijn 20 mensen en ik probeer het de hele tijd. bullshit dat hij niet iets doet
neee joh lelijkquote:
doe niet alsof je weet hoe ik me voelquote:Op zondag 3 april 2011 04:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gast. Serieus. Ik weet dat je je gepasseerd voelt, maar het is echt niet zo.
Dat is waar. Ik larp nooit.quote:Op zondag 3 april 2011 04:19 schreef dragems het volgende:
[..]
doe niet alsof je weet hoe ik me voel
Ja want de hele wereld is tegen jou. En vooral koelkast. De draak is helemaal niet dynamisch en jouw verzoekjes met dubbelzinnig bericht erbij komen ook helemaal niet doorquote:Op zondag 3 april 2011 04:18 schreef dragems het volgende:
[..]
er zijn 20 mensen en ik probeer het de hele tijd. bullshit dat hij niet iets doet
Ruik ik hier een rel?quote:Op zondag 3 april 2011 04:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gast. Serieus. Ik weet dat je je gepasseerd voelt, maar het is echt niet zo.
die grap is niet knorquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
ik steun het Kampf dragems nmet 450 euro
heul nietquote:
steun je mij ookquote:Op zondag 3 april 2011 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
ik steun het Kampf dragems nmet 450 euro
Nou je bent wel een harde hoorquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 04:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik al geantwoord![]()
Wat voor duidelijk heb je nodig dan?
quote:
Zwitserlandquote:Op zondag 3 april 2011 04:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou je bent wel een harde hoor
Dus ik sta in het midden zegmaar
nee hoor maar 2 mensen nuquote:Op zondag 3 april 2011 04:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want de hele wereld is tegen jou. En vooral koelkast. De draak is helemaal niet dynamisch en jouw verzoekjes met dubbelzinnig bericht erbij komen ook helemaal niet door
Ik ook hoor. Ik rel niet.quote:Op zondag 3 april 2011 04:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou je bent wel een harde hoor
Dus ik sta in het midden zegmaar
* Knetterkrankjorum doet een dansje met caroquote:
wie/wat is knor?quote:Op zondag 3 april 2011 04:21 schreef Viro het volgende:
Wat is er nou aan de hand met knor?
wil het verdomme weten
Dan had je moeten luisteren.quote:Op zondag 3 april 2011 04:21 schreef Viro het volgende:
Wat is er nou aan de hand met knor?
wil het verdomme weten
wat?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum doet een dansje met caro![]()
![]()
ik ben nooit tegen jouquote:
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 3 april 2011 04:23 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, radio is niet interessant de laatste tijd
jupquote:Op zondag 3 april 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben nooit tegen jouwe gaan toch trouwen?
kijken wat er allemaal gebeurt in het topic. ff up-to-date blijven voor wanneer ik meer tijd heb.quote:
Precies dat dus, neem het allemaal met eenquote:
lekker feesten is lekker lekker nicequote:Op zondag 3 april 2011 04:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies dat dus, neem het allemaal met eenen ga lekker door met feesten
Knetterquote:Op zondag 3 april 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het topic leeft wel ineens![]()
![]()
![]()
![]()
En ik vind stokstaart en carooltje kei lievvvv
oh en sry dat ik een sociale leven hebquote:Op zondag 3 april 2011 04:24 schreef Viro het volgende:
[..]
kijken wat er allemaal gebeurt in het topic. ff up-to-date blijven voor wanneer ik meer tijd heb.
VEEG ME OP!!quote:
Is dit nou de eerste keer dat je jouw UI hebt gewijzigd?quote:
Ik wijzig hem regelmatig, maar dat is maar voor kort.quote:Op zondag 3 april 2011 04:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is dit nou de eerste keer dat je jouw UI hebt gewijzigd?
Ken je UI namelijk al jaren
Okej, dan snap ik het welquote:Op zondag 3 april 2011 04:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wijzig hem regelmatig, maar dat is maar voor kort.
Oelalaquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oelala
Vrouwen in rokjes waren wel baas vandaag
Pics or it didn't happenquote:
vandaag ff buiten geweest en ik zat te genietenquote:Op zondag 3 april 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oelala
Vrouwen in rokjes waren wel baas vandaag
Nee je wil niets met een neger, geen piemel voor jouquote:
jij mag altijd genieten van mijn piemelquote:
normaal vind jij vieze liedjes ookquote:Op zondag 3 april 2011 04:37 schreef Stokstaart het volgende:
wat een vies liedje er kunnen kindere luisteren hoor
slaap lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 04:38 schreef n8n het volgende:
ik ga slapie doen liefde voor een ieder individu![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 04:38 schreef n8n het volgende:
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 04:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil je eerst even het poep er af schrapen?
niet voor jou. likken bitchquote:Op zondag 3 april 2011 04:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil je eerst even het poep er af schrapen?
1) jij bent geen negerquote:Op zondag 3 april 2011 04:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee je wil niets met een neger, geen piemel voor jou![]()
[..]
jij mag altijd genieten van mijn piemel
trusten gabberquote:Op zondag 3 april 2011 04:38 schreef n8n het volgende:
![]()
1) ben een surinamerquote:Op zondag 3 april 2011 04:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) jij bent geen neger
2) negers word ik niet warm of koud van
3) pics voor de rest
Wat is er aan de hand eigenlijk?quote:
iets met knorquote:
alsof ik dat niet gedaan hebquote:Op zondag 3 april 2011 04:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Echt he, als je wat dwars zit zeg het dan gewoon
Okej, dat zegt me dan niet zoveel maar het zal welquote:
BULLSHIT net of er geen andere reden kan zijnquote:Op zondag 3 april 2011 04:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij voelde zich buitengesloten. Ofzo.
blijkbaar nog lang nietquote:
Ik ken dragems al sinds de oprichting van ONZ radio, dus daarom viel ik er even over maar zal wel storm in een glas water zijnquote:Op zondag 3 april 2011 04:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij voelde zich buitengesloten. Ofzo.
Blauwtje?quote:Op zondag 3 april 2011 04:46 schreef dragems het volgende:
[..]
BULLSHIT net of er geen andere reden kan zijn
heerlijk toch? had goeie radio kunnen zijnquote:
dat weet je donders goedquote:Op zondag 3 april 2011 04:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems wat is je probleem nou eigenlijk
grappige dingen zijn hier knorquote:Op zondag 3 april 2011 04:47 schreef Viro het volgende:
Wat is er nou aan de hand met knor gate?
weet nog steeds niets, ik wil het weten
dat stond er nietquote:Op zondag 3 april 2011 04:48 schreef djkoelkast het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
dragems
Bericht:
Ik larp
wow jij kan dingen aanpassen. tof manquote:Op zondag 3 april 2011 04:48 schreef djkoelkast het volgende:
dragems
Bericht:
Ik larp
Ik zag den editquote:Op zondag 3 april 2011 04:48 schreef djkoelkast het volgende:
dragems
Bericht:
Ik larp
Er is niks met knorgatequote:Op zondag 3 april 2011 04:47 schreef Viro het volgende:
Wat is er nou aan de hand met knor gate?
weet nog steeds niets, ik wil het weten
arnie alberts toch?quote:Op zondag 3 april 2011 04:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is niks met knorgate![]()
Dragems heeft besloten dat er een knorgate is en die is er niet
nee dat was arnie albertsquote:Op zondag 3 april 2011 04:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wil het niet meer weten, niemand wil het mij vertellen.quote:Op zondag 3 april 2011 04:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik fluister het wel in je oorquote:Op zondag 3 april 2011 04:53 schreef Viro het volgende:
[..]
wil het niet meer weten, niemand wil het mij vertellen.
Die veroorzaakt kennelijk graag rellenquote:
wow jij kunt de url postenquote:Op zondag 3 april 2011 04:49 schreef dragems het volgende:
[..]
wow jij kan dingen aanpassen. tof man
Er is ook niksquote:Op zondag 3 april 2011 04:53 schreef Viro het volgende:
[..]
wil het niet meer weten, niemand wil het mij vertellen.
sabbel dan aan mijn oorlelletjequote:Op zondag 3 april 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik fluister het wel in je oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |