Weet ik nu nog niet. Dat hangt af van de man in mijn leven op dat moment en hoe we onze toekomst samen zien. Ik heb nu niet duidelijk een uitgesproken wens voor wel óf juist niet nog een kindje.quote:
Dan klopte niet wat je eerder zeiquote:Op zondag 3 april 2011 01:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik nu nog niet. Dat hangt af van de man in mijn leven op dat moment en hoe we onze toekomst samen zien. Ik heb nu niet duidelijk een uitgesproken wens voor wel óf juist niet nog een kindje.
Jij bent ook wel exact wat ik me voorstelde. En bijna kaalquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef DrMarten het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, blijft niet lang staan
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is geweldig. Maar ik vind 1 echt genoeg.
Hetzelfde als ik het fotoboek alleen met minder haarquote:Op zondag 3 april 2011 01:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan klopte niet wat je eerder zei.
[..]
Jij bent ook wel exact wat ik me voorstelde. En bijna kaal.
quote:Op zondag 3 april 2011 01:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik hou het voorlopig ook maar bij het oefenen.
In de oven gooien.quote:Op zondag 3 april 2011 01:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb zin in hamburgers met mayo maar geen zin om nog de keuken in te gaan........ dilemma
Hamburgers zijn altijd de moeite waard. Altijd.quote:Op zondag 3 april 2011 01:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb zin in hamburgers met mayo maar geen zin om nog de keuken in te gaan........ dilemma
Meer haar staat je beter.quote:Op zondag 3 april 2011 01:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik het fotoboek alleen met minder haar
Misschien dat je ooit eerder een foto postte iddquote:Op zondag 3 april 2011 01:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik het fotoboek alleen met minder haar
De oplettende kijker las in het vorige topic wanneer ik voor het laatst geneukt heb.quote:Op zondag 3 april 2011 01:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat er de laatste tijd ook vrij weinig van komt
Ik bedoel meer dat er gewoon foto's in m'n fotoboek staanquote:Op zondag 3 april 2011 01:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien dat je ooit eerder een foto postte idd.
Mjah, ik hou het nu bij wat druivenquote:Op zondag 3 april 2011 01:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Hamburgers zijn altijd de moeite waard. Altijd.
Oh, ik ben niet into die crowd ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 01:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er gewoon foto's in m'n fotoboek staan
Werkt alleen als ik net naar de kapper ben geweest, heb klotehaar als het ietsje langer wordt, dit is mooi makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |