niks zonder verdere bedoelingen maar ik vond dees wel heel kinderachtig van hem. die gast flipt gewoonhelemaal door en zegt tegen mij dat hetgene wat hij gaat neuken die avond dat ik daar mee sta te praten, na ja op zo'n manier ga ik me echt niet inhouden voor iemand, ook al ken ik em 4 jaar. achterlijke zatlap. alleen zoiets zeg je toch al gewoon niet??
en ik ben mn wiet ook nog kwijt
(Ochtend humeur)....
quote:Hetgene wat hij gaat neuken ?
Op zondag 16 juni 2002 09:53 schreef enfermidade het volgende:
die gast flipt gewoonhelemaal door en zegt tegen mij dat hetgene wat hij gaat neuken die avond dat ik daar mee sta te praten
Stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:nee ik baal er gewoon van dat ik zometeen eerst nog op en neer moet gaan lopen voor wiet, da ik in jou ogen dan in 1 keer stoer overkom, tja da zegt meer iets over jou.
Op zondag 16 juni 2002 09:59 schreef DLL-LJS het volgende:
Voel je je stoer ofo door te zeggen dat je je wiet kwijt bent? He tkomt op mij over van "kijk mij nou, ik durfte een cofeeshop in te lopen, en ik ben dus een echte 'man' die een joint durft te roken. Whoohoo, ik ben echt stoer!"
(Ochtend humeur)....
en ik ken ook zat vrouwtjes die jointjes roken hoor. dus daar hoef je helemaal geen "echte" man voor te zijn zoals jij denkt
maarrre ik had eigenlijk liever een reactie op hetgeen wat er stond voordat ik vertelde dat ik me wiet kwijt ben.
quote:ja juist, die woorden gebruikte hij, en had ik ook gezegd dat ie normaal moest doen, ik bedoel als je er zo over denkt loopt ie wel een paar jaar achter
Op zondag 16 juni 2002 10:06 schreef R@b het volgende:[..]
Hetgene wat hij gaat neuken ?
Stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
dan is het toch ook niet gek dat ik heb gezegd tegen hem dat ie zielig is en ben gegaan?
ik kan inkomen dat hij het iets minder prettig vind..
maar om nou meteen te gaan flippen..
bedoel hij had volgens mij anders allang actie moeten ondernemen.. na een jaar.. pfff
hij moet niet zeuren
quote:jamaar dan erbij, dat hij alvast even haar als het ware "gereserveerd heeft voor die avond, alsof ze zelf niet iets daarover te zegge heb.
Op zondag 16 juni 2002 10:11 schreef RaZmIR het volgende:hij moet niet zeuren
quote:ik denk dat het meer zoiets is van...
Op zondag 16 juni 2002 10:14 schreef enfermidade het volgende:jamaar dan erbij, dat hij alvast even haar als het ware "gereserveerd heeft voor die avond, alsof ze zelf niet iets daarover te zegge heb.
dacht ut wel i.i.g.
waarom praat je met haar?
ik hoor met haar te praten!
maar dat kwam er een beeeeeetje lullig uit...
quote:tja, zolang hij ook niet weet wat te zeggen zou ik niet weten waarom ik het niet zou moeten doen
Op zondag 16 juni 2002 10:16 schreef RaZmIR het volgende:[..]
ik denk dat het meer zoiets is van...
waarom praat je met haar?
ik hoor met haar te praten!maar dat kwam er een beeeeeetje lullig uit...
maja, nog steeds lomp dat ie zo deed
maar dan nog hoeft ie de mensen die het beste met hem voor hebben niet zo te behandelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |