aah okeequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanmiddag.
Ze moesten beslissen wie er mocht drukken vandaag, werd Laura en die raadde het goed
Flip heeft weer iets wat Jo met hem besproken heeft, besproken met iemand anders (weet niet wie). Het is dus weer een vertrouwenskwestie.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef Ireth het volgende:
Flip wint punten hiermee, hij gaat tegen Jo in! Stekken die brulbek
Ah, thanks... ik volg Moquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij heeft "iets"( volgens mij Jo's geheim) aan iemand (volgens mij Mo) zijn vindt dat dit iets tussen hun was hij vind van niet omdat hij dit zelf heeft bedacht door slapeloosheid en het feit dat hij en Servio s' nachts moesten lopen aan elkaar te koppelen...
Heeft Mo weer lopen manipuleren, tijdje terug met Joanne gepraatquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij heeft "iets"( volgens mij Jo's geheim) aan iemand (volgens mij Mo) zijn vindt dat dit iets tussen hun was hij vind van niet omdat hij dit zelf heeft bedacht door slapeloosheid en het feit dat hij en Servio s' nachts moesten lopen aan elkaar te koppelen...
Kom je daar nu pas achterquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Jo is boos omdat Phil het ergens met iemand over heeft gehad waar zij nog over aan het nadenken was....?Huh? Dat mens is niet goed.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |