werken ze in La France op zondag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik doe helemaal niks alleen kijken maar ze zijn nieuwe silo's aan het zetten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werken ze in La France op zondag?
aha... nu is het duidelijk... beton gestort dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar vandaag wel........ en het moet evengoed uitharden voor de regen
Ik kan toch alleen maar zeggen wat ze hier in het weerbericht zetten, dat is heel globaal, zelfs binnen Nederland zijn er verschillen toch? Dan binnen een land als Frankrijk helemaal, ik zou in jouw geval de lokale weerboer geloven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik doe helemaal niks alleen kijken maar ze zijn nieuwe silo's aan het zetten
maar heb nog een keer gecheckt bij de lokale weerboer en ben toch wel gerustgesteld... we zullen het zien misschien later op de middag slechter
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan toch alleen maar zeggen wat ze hier in het weerbericht zetten, dat is heel globaal, zelfs binnen Nederland zijn er verschillen toch? Dan binnen een land als Frankrijk helemaal, ik zou in jouw geval de lokale weerboer geloven.
oh beton is al gestort, beton droogd ook onder water maak je je geen zorgen bollo wordt het zelfs beter, harder vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar vandaag wel........ en het moet evengoed uitharden voor de regen
truste kokkiequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
kinderen Papa gaat slapen.
Moet morgen weer vroeg op om een lange dag te maken, zodat jullie weer lekker kunnen eten en drinken![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten paps slaapquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
Moet morgen weer vroeg op om een lange dag te maken, zodat jullie weer lekker kunnen eten en drinken![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker kokkie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Truste kokquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had van jou wel deze verwacht
[ afbeelding ]
kon hem niet zo snel vindenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had van jou wel deze verwacht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
kon hem niet zo snel vinden
en geef niet graag HJ weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |