wel op het toetsenbord van je laptop tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:11 schreef jesje1982 het volgende:
liefie hoor, ik zal zo me jack russel ff showen
neuh hij laat niet zo makkelijk foto's maken gaat ie blaffen naar mn camera en zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel op het toetsenbord van je laptop toch
k zie niks alleen cijfersquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Nog een test maar volgens mij is deze te groot, geen nood dan verwijder ik hem meteen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Nog een test maar volgens mij is deze te groot, geen nood dan verwijder ik hem meteen.
LOLdoet het niet eens.
Zelfs mijn scherm was te klein.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
LOLdoet het niet eens.
Zelfs mijn scherm was te klein.
Jeroen is daar altijd zo goed inquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
moeilijk dit keer of zou het aan Guus liggen?
test geslaagdquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Hmmm, Tiny werkt beter maar die stomme codes.
Dat ben ik trouwens met mijn vriendin. We spelen in de clip van Quincy.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Hmmm, Tiny werkt beter maar die stomme codes.
Dat ben ik trouwens met mijn vriendin. We spelen in de clip van Quincy.
tot zowquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben weg, krijg sociale dingen over de vloer die koffie of iets sterkers willen, tot straks.![]()
![]()
(pap en Mam komen hun terrorhondje ophalen want ze waren samen naar de film, dan moet ik oppassen want ik kan dat kreng wel africhten.
vanmiddag zat ie te rellen in het midden-oostenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:23 schreef jesje1982 het volgende:
waar is ons studentje eigenlijk heb wel zin in een lekker potje rellen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben weg, krijg sociale dingen over de vloer die koffie of iets sterkers willen, tot straks.![]()
![]()
(pap en Mam komen hun terrorhondje ophalen want ze waren samen naar de film, dan moet ik oppassen want ik kan dat kreng wel africhten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vanmiddag zat ie te rellen in het midden-oosten
quote:
april doet wat hij wil kende ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
hmmm... ik kende alleen aprilletje zoet geeft ook nog wel eens een witte hoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |