quote:Uw score op deze test is 15.
11-22 is een gemiddelde score. U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Ik denk dat ik een aantal jaar geleden hoger gescoord had. Maar gelukkig worden de meeste mensen wat spontaner naarmate ze ouder wordenquote:Uitslag
Uw score op deze test is 11.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef AntMergus het volgende:
Omdat sharr denkt dat iedereen op FOK! autisme heeft, en autismevind. Stel ik voor dat iedereen een autisme test gaat doen en hier post wat zijn score is. Ter eerlijkheid heb ik autisme (= diagnose). ik kan er redelijk mee omgaan.
TS kan er mee omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens de test: http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm
Als score kreeg ik 32...
quote:Uw score op deze test is 29.
23-31 is boven het gemiddelde
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
Hoe reageer jij dan op een RfC (request for change) als ik je ondertitel lees.. Of heeft die change betrekking op Obamaquote:
Nummerborden trekken mn aandacht ook.. ik probeer er ook altijd woorden van te makenquote:Op maandag 4 april 2011 12:36 schreef Moira. het volgende:
"nummerborden trekken mijn aandacht"
Ik werk bij een tankstation dus ik móét wel
[..]
Wat komt uit deze?quote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef Razor21 het volgende:
Ons zoontje heeft autisme (zwaarste vorm).
Toeval wil dat ik (31 jaar) vanmiddag bij een instantie echt zo'n test krijg + een ADHD test.
Nog niet gedaan zo eerst richting de Meregaard in Almere voor de testen (14:30 uur).quote:
Het duurde mij 3 minuutjes, even doenquote:Op maandag 4 april 2011 13:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nog niet gedaan zo eerst richting de Meregaard in Almere voor de testen (14:30 uur).
Change deniedquote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoe reageer jij dan op een RfC (request for change) als ik je ondertitel lees.. Of heeft die change betrekking op Obama![]()
Ik wist het. En ja, ik heb ook het syndroom van Asperger (dat heet tegenwoordig officiëel de stoornis van Asperger).quote:Uw score op deze test is 44.
32-49 is heel hoog
Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
Nouja, ik ben niet zo zeer gefascineerd door nummerborden.quote:Op maandag 4 april 2011 13:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nummerborden trekken mn aandacht ook.. ik probeer er ook altijd woorden van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |