SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens de test: http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm
Als score kreeg ik 32...
[ Bericht 3% gewijzigd door AntMergus op 02-04-2011 20:55:42 ]
Kijk eens verder op die site! Dr. Baron Cohen heeft autisme aan een dosis mannelijkheid van het brein gekoppeld, daar staat ook een test over.quote:
quote:Uw score op deze test is 36.
32-49 is heel hoog
Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
quote:0-10 is een lage score
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
Asperger is een autismespectrum stoornisquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef Under_Score het volgende:
is zon asperger test nou hetzelfde dan? de resultaten lijken beide stoornissen bij elkaar te voegen.
Ik dacht dat autisten juist moeite hadden met beelden indenkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef RianaLuna het volgende:
31..
Klopt wel, ik kan vaak hele beelden voor me zien en indenken, en ik houd niet van maken van nieuwe contacten (vind ik eng)..
ja, maar dan zou je PDD enzo ook wel verwachten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Asperger is een autismespectrum stoornis
PDD NOS is kort door de bocht alles wat wel een stoornis is maar net niet voldoet aan de criteria voor autisme of een andere stoornis. Een soort restjesverzamelvat zeg maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, maar dan zou je PDD enzo ook wel verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |