Alleen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Stuart het volgende:
Over 2 weken ga ik een weekje naar Spanje
Coool! Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Stuart het volgende:
Over 2 weken ga ik een weekje naar Spanje
Zoiets?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou em wat spannender croppen.Verder wel tof namelijk.
Mijn naam betekent eucalyptus en ik heb vaak een muts op... ik zie een linkquote:Eucalyptus is afgeleid van het Griekse kalyptos (muts)
quote:
Leukquote:
Nee, dat beest vloog ver weg, en ik heb daar nog niet een goede zoomlens voor, maar ik vond hem desalniettemin wel aardig... zeker omdat ik die vogels zelden op de foto krijgquote:
Best aardig gelukt jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat beest vloog ver weg, en ik heb daar nog niet een goede zoomlens voor, maar ik vond hem desalniettemin wel aardig... zeker omdat ik die vogels zelden op de foto krijg.
Ja, dus even wachten tot eind volgende maand, als ik vakantiegeld hebquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best aardig gelukt jaEn lenzen zijn duur
Lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dus even wachten tot eind volgende maand, als ik vakantiegeld heb.
Zo vind ik hem al fijner om naar te kijken ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Voorleesboeken zijn niet altijd leuk
Hoe krijg je dat voor elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |