Kan je niet gewoon niets invullen? Dat heb ik daar volgens mij gedaan, maar ik weet het niet meer zeker...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:41 schreef Darkestrah het volgende:
Hmm, ik was deze helemaal kwijtgeraakt.
Ik wil me zojuist via Studielink inschrijven bij Fontys Tilburg. Nu vragen ze daar wanneer ik mijn diploma gehaald heb. Over een aantal weken ga ik pas examens doen, maar er moeten rare dingen gebeuren al wil ik mijn diploma niet halen. Echter, ik kan niet invullen dat ik in juni mijn diploma ontvang, dus ik kom op dit moment niet verder.
Heeft er iemand tips, of moet ik gewoon wachten tot ik mijn diploma heb?
Ik heb de dag na mijn diploma-uitreiking ingevuld.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:41 schreef Darkestrah het volgende:
Hmm, ik was deze helemaal kwijtgeraakt.
Ik wil me zojuist via Studielink inschrijven bij Fontys Tilburg. Nu vragen ze daar wanneer ik mijn diploma gehaald heb. Over een aantal weken ga ik pas examens doen, maar er moeten rare dingen gebeuren al wil ik mijn diploma niet halen. Echter, ik kan niet invullen dat ik in juni mijn diploma ontvang, dus ik kom op dit moment niet verder.
Heeft er iemand tips, of moet ik gewoon wachten tot ik mijn diploma heb?
Ja, maar niet meer dan normaal. Ik kijk sowieso iedere dag het journaal in de ochtend en 's avonds zoveel mogelijk actualiteiten programma's +KRANT.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:08 schreef EdNoolk het volgende:
Ik denk dat je met 31 fout best gemiddeld zit. Had jij veel het nieuws in de gaten gehouden de laatste maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |