Nou, nee. Er kan er altijd eentje kapot gaan, vaak pomp je meer dan één rubber vol.. Allemaal things to keep een buffer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef Soempie het volgende:
Omdat je met je dronken kop nogal wat pogingen nodig hebt voor je er één heel om hebt?
Geen Durex condooms hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Nou, nee. Er kan er altijd eentje kapot gaan, vaak pomp je meer dan één rubber vol.. Allemaal things to keep een buffer.
No way. I'm using de condooms regelmatig. When I used some, vul ik mijn voorraad aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef Dimens het volgende:
TS kocht twee pakjes condooms van 3 stuks, heeft ze nog nooit gebruikt en loopt er nu altijd mee over straat
Nu alleen nog gebruiken waar ze voor zijn gemaakt. Voor fappen gebruik je maar een tissue of je zusje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
No way. I'm using de condooms regelmatig. When I used some, vul ik mijn voorraad aan.
Dat jij na het uitgaan nooit pussy krijgt is niet mijn problem.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu alleen nog gebruiken waar ze voor zijn gemaakt. Voor fappen gebruik je maar een tissue of je zusje.
Heb je Engelse les gehad ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
No way. I'm using de condooms regelmatig. When I used some, vul ik mijn voorraad aan.
Ik neem er altijd voor het uitgaan een. Als ik aan het stappen ben en aan het bier zit moet je mij niet storen gewoonquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:23 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Dat jij na het uitgaan nooit pussy krijgt is niet mijn problem.
QFTquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
Geen, ik neuk alleen chicks die pillen slikken.
Hoeft niet, ik spuit geen pillen maar zaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
Voor some good pussy, laat ik mijn bier wel staan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik neem er altijd voor het uitgaan een. Als ik aan het stappen ben en aan het bier zit moet je mij niet storen gewoon
Nu nog chicks met pillen tegen een SOA. Zeker als je een of andere blonde slet uit Litouwen naar huis sleept kan dat nog wel eens gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
Dan moet je dat niet doen heyquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:34 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Nu nog chicks met pillen tegen een SOA. Zeker als je een of andere blonde slet uit Litouwen naar huis sleept kan dat nog wel eens gevaarlijk zijn
Tja ook achter een Nederlandse muts kan een SOA verschuild zitten, dus een condoom is sowieso altijd een aanbeveling.quote:
Die dingen hebben een houdbaarheidsdatum.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef Dimens het volgende:
TS kocht twee pakjes condooms van 3 stuks, heeft ze nog nooit gebruikt en loopt er nu altijd mee over straat
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Nou, nee. Er kan er altijd eentje kapot gaan, vaak pomp je meer dan één rubber vol.. Allemaal things to keep een buffer.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Gast, kap eens met dat half Engels / half Nederlands gelulquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Voor some good pussy, laat ik mijn bier wel staan.
ja.. en niet erg succesvolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |