kippekepote toch welquote:Op zondag 3 april 2011 02:52 schreef amenth het volgende:
K heb ook snelle stofverwisseling maar dan wl je tg ng ni al die troep bnne hebbe
Hij mag dan wel een turk zijn, maar hij blijft een fokker.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
da zin dieze pote von ene kippeke
En het spreken en schrijven van correct Nederlands.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef Prenzlauer het volgende:
Turken zijn echt slecht in het maken van grappen, onderhouden van een goed hygiene, leveren van goed werk en intellectuele gesprekken.
Genoeg redenen om ze terug te sturen naar Turkistanquote:Op zondag 3 april 2011 13:52 schreef solyaris het volgende:
[..]
En het spreken en schrijven van correct Nederlands.
Snekbar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef amenth het volgende:
Irritatne dikzakken die patateters, zo ken ik veel mensen die 5x Per week naar de snekbar gaan om patat te halen.. ken je nagaan als ze ook frikdallen bestellen kippekepote enzo. Vaak eten ze dan vervolegns in het weekend ook weer patat. Ken zelfs een rijkgezin die dit doet vieze dikzakken die ons veel geld kosten door de ziektes en maar blijven eten.. zag er trouwens gister ook zon dikzak naar Big Momma 3 gaan!!
quote:Op zondag 3 april 2011 14:11 schreef vanBinsberge het volgende:
he amenth ik was net nar snekbar k ging frikendal hale maar toen dagt k ondrweg tis zondag dus gesloten dus mr toch liep ik verder door en toen kwam k dar en toen zag ik dat tie opun was vndaag, ik dus zeggen doe mji maar 2 hindoeballen 1 patatje atoombom 3 wildschijven 1 knoepert alls met turbo saus toen zei die nee kan niet alleen knuopert kn met trbo sus dus ik zeg doe dan mr pinda
Stofverwisseling?quote:Op zondag 3 april 2011 02:52 schreef amenth het volgende:
K heb ook snelle stofverwisseling maar dan wl je tg ng ni al die troep bnne hebbe
Frikdallen nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Snekbar.Irritatne.
Ken.
Vervolegns.
rijkgezin.
ja! patat schrijven, waar halen ze het gore lef vandaan?quote:Op zondag 3 april 2011 13:52 schreef solyaris het volgende:
[..]
En het spreken en schrijven van correct Nederlands.
Nice!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef amenth het volgende:
Irritatne snekbar frikdallen kippekepote vervolegns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |