abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105806804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:48 schreef Document1 het volgende:
Ik gok van wel dokter.

On November 3, 2011, Bethesda announced Fallout: New Vegas - Ultimate Edition, which will include the game and all of its downloadable content. It is due to be released on February 7, 2012 in North America and February 10 in Europe on PC, PlayStation 3 and Xbox 360.

Dan ga ik me in februari maar eens aan New Vegas wagen. :9
pi_105826806
Hmm, ik ook denk ik aangezien ik nog geen 1 DLC van vegas heb gedaan.
pi_105831222
Dat is wel nice, de uitbreidingen van Vegas heb ik ook nog niet aangeraakt..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_106094788
Grrrr waarom loopt Fallout 3 nou steeds op de PC vast, terwijl Fallout New Vegas en zat andere spellen uitstekend lopen.
Ik kan gewoon niet uit Vault 101 komen omdat dan alles freezed. Heb nu al iets van 20x die vastlopers gehad in Vault 101.
pi_106124431
Ga toch weer een Fallout game in huis halen om even uit die Skyrim-dip te komen... :P Denken jullie dat ik beter Fallout 3 of New Vegas kan halen? Heb allebei gehad maar ik vond Fallout 3 toen toch iets leuker aanvoelen dan New Vegas... Maar New Vegas is wel weer uitgebreider. :P
Flesje bier
pi_106125001
Fallout 3 voldoet helaas ook aan die definitie.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_106126172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef Gezicht het volgende:
Ga toch weer een Fallout game in huis halen om even uit die Skyrim-dip te komen... :P Denken jullie dat ik beter Fallout 3 of New Vegas kan halen? Heb allebei gehad maar ik vond Fallout 3 toen toch iets leuker aanvoelen dan New Vegas... Maar New Vegas is wel weer uitgebreider. :P
Voor de Xbox 360 toevallig?

Ik verkoop nog mijn Fallout 3 GOTY en Fallout New Vegas voor de Xbox 360.

Ik heb ze nu zelf voor de PC.
pi_106132446
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef FS1986NL het volgende:

[..]

Voor de Xbox 360 toevallig?

Ik verkoop nog mijn Fallout 3 GOTY en Fallout New Vegas voor de Xbox 360.

Ik heb ze nu zelf voor de PC.
Liever voor PS3 aangezien ik daar al een aantal trophies op verdiend heb voor New Vegas... Overigens kost hij maar 15 euro op bol.com, stelt ook niks voor.
Flesje bier
pi_106854264
Nieuwe pc, dus Fallout aan het proberen op hoogste instellingen, maar telkens na een minuut of 5 verspringt het beeld (de linker 30% van het beeld komt rechts in beeld te staan, en de rest schuift door naar links). Lagere resolutie geprobeerd, maakt geen hol uit. :{
pi_106855454
Oh, fijn, Rainbow 6 doet't ook :')
pi_106855508
Heb je wel de juiste en laatste videokaart drivers?
pi_107026513
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef Gezicht het volgende:
Ga toch weer een Fallout game in huis halen ...blablabla... Denken jullie dat ik beter Fallout 3 of New Vegas kan halen? ...blablabla...
Ik heb dezelfde vraag..

Waarschijnlijk gaat het Vegas worden. Is het de moeite waard om op de Ultimate Edition te wachten? De DLC spelen zich ook deels na completen van main game af dacht ik toch?

Voor pc trouwens...

[ Bericht 16% gewijzigd door maxmit op 20-01-2012 13:40:02 ]
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:09:32 #38
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107038511
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde vraag..

Waarschijnlijk gaat het Vegas worden. Is het de moeite waard om op de Ultimate Edition te wachten?
Ja.
quote:
De DLC spelen zich ook deels na completen van main game af dacht ik toch?
Nee, de dlc zul je moeten spelen voordat je de MQ wil beëindigen. Einde MQ = einde game.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107078321
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde vraag..

Waarschijnlijk gaat het Vegas worden. Is het de moeite waard om op de Ultimate Edition te wachten? De DLC spelen zich ook deels na completen van main game af dacht ik toch?

Voor pc trouwens...
In Fallout 3 is veel beter nagedacht over het level design (Bethesda specialiteit) en de gameplay is gewoon veel meer fun met echt epic momenten erin die ik in New Vegas niet zo kon ontdekken van hetzelfde kaliber.
Fallout 3 beloond ook meer om op verkenning uit te gaan met betere loot en random encounters.
  zondag 22 januari 2012 @ 01:59:42 #40
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107087214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:31 schreef ButcherPete het volgende:
In Fallout 3 is veel beter nagedacht over het level design (Bethesda specialiteit)...
Bethesda heeft inderdaad uitstekende leveldesigners. Dus de combinatie van die prachtig vormgegeven werelden + de soundtracks van Jeremy Soule/Inon Zur en je hebt voor mij al een reden om de games toch te spelen...
quote:
...en de gameplay is gewoon veel meer fun met echt epic momenten erin die ik in New Vegas niet zo kon ontdekken van hetzelfde kaliber.
Ik weet niet hoe je hierbij komt, want de gameplay is precies hetzelfde, alleen uitgebreider, zoals upgrades voor je wapens + ironsights, betere levelscaling e.d. Wat ik denk dat jij bedoelt, is dat de quests in F3 wat groter opgezet waren dan in NV, waar het veelal kleinere quests zijn.
quote:
Fallout 3 beloond ook meer om op verkenning uit te gaan met betere loot en random encounters.
Die loot is wat voor te zeggen; er zijn inderdaad minder 'unique weapons' in NV. Al wordt dat met de Gunrunner's Arsenal ruimschoots goed gemaakt. :7 En die random encounters, tja, het is niet dat zo'n spel het daarvan moet hebben. Wel leuk, maar niet zo zeer een minpunt.

Nb. Bethesda weet altijd wel de immersion te brengen d.m.v. al die notes/terminals, dus als dat genoeg is voor je en je wilt een spel met jou als speler als het middelpunt, dan is F3 voor jou. Wil je een spel met meer 'inhoud', qua karakters/verhaal/visies, dan is F:NV aan te raden.
pi_107093999
Ok, ik denk dat ik toch voor NV ga dan eerst...om te beginnen in ieder geval.

Kan ik trouwens savegames van de standaard versie ook normaal gebruiken in de ultimate versie? ivm de dlc en dergelijke?

Ik kan namlijk slecht wachten tot de ultimate uitkomt....zeer weinig geduld zo langzamerhand namelijk.... :P
pi_107094999
Misschien haal ik ze beide wel. Tis nou niet echt dat je noemt heel duur om te downloaden via steam oid ;)
pi_107095940
Daarom, voor wat ze nu kosten kan je die games niet laten liggen hoor :P .
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 22 januari 2012 @ 15:52:13 #44
62182 Georges
That's the shit
pi_107099859
Heb me altijd voorgenomen als ik een betere pc/videokaart heb dat ik deze weer eens ga doen.
Blijft een geweldig spel. Ben benieuwd hoe veel beter het eruit zal zien.

Het enige wat ik echt mis en wat ik in NV erg leuk vond, is de grote verscheidenheid aan companions.
Misschien maar een mod zoeken voor een companion ofzo.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_107110579
Echt vet man weer!

Ben nu opnieuw begonnen aan Fallout New Vegas op de PC, maar dan met mods. Dat kan ik je echt aanraden mocht je een beetje een krachtige PC hebben.
Je kan het spel zoveel mooier en warmer maken, je kan veel meer vijanden laten spawnen, je hebt een ander radio station, je hebt nu ook s'nachts als het echt donker wordt licht op straat.

En dat is nog niet alles. :)

Zelf ben ik nog meer mods aan het checken, maar het is zo vet man. Er bestaat ook een mod dat je door kan gaan met je spel nadat je de Main Quest hebt gehaald.

Nogmaals, speel je hem op de PC, gebruik dan zeker weten mods.
pi_107112728
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:01 schreef FS1986NL het volgende:
Echt vet man weer!

Ben nu opnieuw begonnen aan Fallout New Vegas op de PC, maar dan met mods. Dat kan ik je echt aanraden mocht je een beetje een krachtige PC hebben.
Je kan het spel zoveel mooier en warmer maken, je kan veel meer vijanden laten spawnen, je hebt een ander radio station, je hebt nu ook s'nachts als het echt donker wordt licht op straat.

En dat is nog niet alles. :)

Zelf ben ik nog meer mods aan het checken, maar het is zo vet man. Er bestaat ook een mod dat je door kan gaan met je spel nadat je de Main Quest hebt gehaald.

Nogmaals, speel je hem op de PC, gebruik dan zeker weten mods.
Er is ook een mod die Fallout 3 en New Vegas samenvoegt, dan heb je helemaal een dik spel :)
pi_107113110
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Robbiee het volgende:

[..]

Er is ook een mod die Fallout 3 en New Vegas samenvoegt, dan heb je helemaal een dik spel :)
Oh?

Hoe heet die mod?
pi_107113554
10 feb ga ik voor het eerst New Vegas betreden, heb er zin an
pi_107115816
Heb wat screens gemaakt zodat je toch kan zien hoe mooi Fallout New Vegas kan worden.

1e: (totaal plaatje)

2e: (mooie stenen)

3e: (aaaahhh)

4e: (nacht)

Vind het toch wel een hele verbetering tegenover hoe het standaard eruit ziet. En zeker voor mij, omdat ik van de consoles af kom.
  zondag 22 januari 2012 @ 21:33:30 #50
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107116450
Dan moet je ook de F:NV4Gb-mod gebruiken, net als bij Skyrim.

Heb ook die NMC texturepack erop staan, voor de zwaardere pc's, maar zelfs mijn bakbeest trekt dat niet helemaal.

Die laatste screen, is dat de Fellout-mod, of die andere? Ben de naam even kwijt, Night skies ofzo. Het ziet er dan wel realistischer uit, maar 's-nachts spelen is gewoon niet meer mogelijk, en die Friend of the Night-perk werkt er ook niet lekker bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')