Ik heb vast e.e.a. gemist, maar waarom?quote:
Wat is er mis met mijn lamellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso, die lamellen laat je achter als je gaat verhuizen, toch Ll?
Nou, niet per se jouw lamellen..quote:
Ze zijn lelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ze houden de zon tegen
Ze zijn makkelijk schoon te maken
Er kunnen geen katten in klimmen
Rolgordijn?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Okee, eens. Voor in de (woon)kamer is het niet echt het mooiste. Maar ik zou echt niet in ieder kamertje (later, als ik groot ben) gordijnen op willen hangen. Als je nog iets van een 'kantoortje' en/of 'logeerkamertje' hebt is het toch verdomd makkelijk
Lamellen zijn echt duizend keer erger hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik zeg niets.
Straks heeft ie voor zijn nieuwe huis al lamellen besteld
En ik heb groen geglazuurde tegeltjes om mijn open haard, dus ik mag al helemaal niets zeggen
Nah rolgordijn vind ik dan weer echt 0 uitstraling hebben, en das ook open óf dicht. Lamellen kan je dan tenminste nog een beetje het licht mee doserenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rolgordijn?
Maar nee, ik bedoel voor de woonkamer of slaapkamer ofzo. Dat je op zolder of één of ander rommelhok lamellen hangt snap ik nog wel.
Ik heb lamellen op mijn werk. Da's zo'n lelijk pand uit de jaren 70 zeg maar. Dussssquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah rolgordijn vind ik dan weer echt 0 uitstraling hebben, en das ook open óf dicht. Lamellen kan je dan tenminste nog een beetje het licht mee doseren
Lamellen bedoel je?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb lamellen op mijn werk. Da's zo'n lelijk pand uit de jaren 70 zeg maar. Dussss![]()
Greys, ik denk echt dat 'ie al rolgordijnen heeft voor z'n nieuwe huis![]()
Oh, jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |