FOK!forum / Lifestyle / slechte ervaring pip servies
scherpenzeelzaterdag 2 april 2011 @ 11:13
hey,

Wij hebben voor een vermogen aan pip servies in de kast staan vinden het nog steeds erg vrolijk en mooi. Echter vervagen de randen op de borden, Je kan niet eens normaal snijden op de borden zonder inkepingen achter te laten. De mokken laten onderin een zwarte waas achter wat er niet uit te krijgen is. Nou hebben wij geen hele scherpe mensen en ook geen afwasmachine.
(het is zo zonde van dit mooie servies want heel simpel gezegt een lokker of ikea servies heeft dit niet is wel stukken goedkoper)

nou hebben wij wel contact gehad met pip-studio en deze zeggen dat dit wel een fout van hun is maar wij moeten terug naar de winkel waar wij het gekocht hebben en dat is de winkel Cook & Co. Deze blijft maar vragen om de kassabon nou na 4 a 5 mnd is de kassabon natuurlijk weg.
De winkelketen Cook & Co blijft ook volhouden dat wij de enige zijn met deze klachten en daar geloof ik helemaal niks van..

Dus laat mij eens weten wie er ook nog meer klachten heeft en/of dezelfde klachten van het servies. (kijk eens goed in de kopjes in de schalen op de borden)

Mochte jullie klachtn hebben of gehad laat mij het eens weten

gr

marco
slaapvaakzaterdag 2 april 2011 @ 11:19
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef scherpenzeel het volgende:
hey,

Wij hebben voor een vermogen aan pip servies in de kast staan vinden het nog steeds erg vrolijk en mooi. Echter vervagen de randen op de borden, Je kan niet eens normaal snijden op de borden zonder inkepingen achter te laten. De mokken laten onderin een zwarte waas achter wat er niet uit te krijgen is. Nou hebben wij geen hele scherpe mensen en ook geen afwasmachine.
(het is zo zonde van dit mooie servies want heel simpel gezegt een lokker of ikea servies heeft dit niet is wel stukken goedkoper)

nou hebben wij wel contact gehad met pip-studio en deze zeggen dat dit wel een fout van hun is maar wij moeten terug naar de winkel waar wij het gekocht hebben en dat is de winkel Cook & Co. Deze blijft maar vragen om de kassabon nou na 4 a 5 mnd is de kassabon natuurlijk weg.
De winkelketen Cook & Co blijft ook volhouden dat wij de enige zijn met deze klachten en daar geloof ik helemaal niks van..

Dus laat mij eens weten wie er ook nog meer klachten heeft en/of dezelfde klachten van het servies. (kijk eens goed in de kopjes in de schalen op de borden)

Mochte jullie klachtn hebben of gehad laat mij het eens weten

gr

marco
Op papier vragen van PIP dat het hun fout is, met die papieren naar Cook & Co gaan, dan kunnen zij dat verder weer afhandelen met PIP.
_Hestia_zondag 3 april 2011 @ 17:57
Ik heb 1 mok van PiP en heb daar een paar keer thee uit gedronken, maar de theevlekken die krijg ik er gewoon met een hand-afwas niet uit. Heb gehoord dat vaatwastabletten wel theevlekken kunnen verwijderen, dus het daar maar eens mee proberen.
Charlie_Brownzondag 3 april 2011 @ 18:49
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb 1 mok van PiP en heb daar een paar keer thee uit gedronken, maar de theevlekken die krijg ik er gewoon met een hand-afwas niet uit. Heb gehoord dat vaatwastabletten wel theevlekken kunnen verwijderen, dus het daar maar eens mee proberen.
Probeer het eens met wat citroensap. Dat schijnt wel te werken met theevlekken in bekers.
_Hestia_zondag 3 april 2011 @ 20:52
Bedankt voor de tip Charlie_Brown :)
SacreCoeurzondag 3 april 2011 @ 21:19
Ik heb ook mokken van Pip en geen problemen met schoonmaken.
Heb je het servies misschien gepint of contant betaald? misschien even afschrift printen.
ForumGekzondag 3 april 2011 @ 21:32
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb 1 mok van PiP en heb daar een paar keer thee uit gedronken, maar de theevlekken die krijg ik er gewoon met een hand-afwas niet uit. Heb gehoord dat vaatwastabletten wel theevlekken kunnen verwijderen, dus het daar maar eens mee proberen.
Dat is gewoon thee aanslag, dan heb je te lang gewacht met afwassen dunkt me!
Stszondag 3 april 2011 @ 22:41
Thee-/koffieaanslag krijg je bijna altijd nog wel weg met een drupje CIF. Misschien dat je er op de lange termijn wel te veel mee wegschuurt. Daar heb ik met mijn goedkope mokken echter nooit last van gehad.
Verder wat Sacrecoeur zegt, afschriftje.
PP.zondag 3 april 2011 @ 22:45
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef scherpenzeel het volgende:
dat is de winkel Cook & Co. Deze blijft maar vragen om de kassabon nou na 4 a 5 mnd is de kassabon natuurlijk weg.

Hoezo natuurlijk, je bewaard van grotere aankopen toch wel de factuur? Of als je met pin hebt betaald kan je je bankafschrift ook al aankoopbewijs gebruiken.
CookandComaandag 4 april 2011 @ 10:04
Beste Marco (Scherpenzeel),

Vervelend dat u een minder goede ervaring heeft met het PiP servies, en dat u in één van onze winkels niet naar behoren geholpen bent. Onze excuses hiervoor!

We willen graag met u in contact komen om het probleem voor u op te lossen.

Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice? Zij zijn te bereiken op telefoonnummer 0416-675270.

Met vriendelijke groet,

Cook&Co Kookwinkels

http://www.cookandco.nl
klantenservice@cookandco.nl