Dat spel zou ik ook wel willenquote:
Sorryquote:
Uit een lang ver verledenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:34 schreef Joysa het volgende:
De jonkies die het over spellen van 'vroegah' hebben
Ja erg he. Toen ik zo oud was als waar zij het nu over hebben, kwam je niet verder dan een Nintendo 8 bit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:34 schreef Joysa het volgende:
De jonkies die het over spellen van 'vroegah' hebben
Maar maar die spellen zijn echt zo tofquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja erg he. Toen ik zo oud was als waar zij het nu over hebben, kwam je niet verder dan een Nintendo 8 bit.
Sorry, Meneerquote:
Ik ben zelf pas 20quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja erg he. Toen ik zo oud was als waar zij het nu over hebben, kwam je niet verder dan een Nintendo 8 bit.
Ik was alleen van de CD-roms toenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben zelf pas 20
Maar freddi fish heb ik ook nog wel gespeeld![]()
En in mijn tijd was de game boy color hip
Okee. Ik voel me nu echt oud.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben zelf pas 20
Maar freddi fish heb ik ook nog wel gespeeld![]()
En in mijn tijd was de game boy color hip
30 is nog jongquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik voel me nu echt oud.![]()
Is goldfinger al terug
Je bent toch pas net broekie-af?quote:
netjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
Zoooo,
auto pa is ook weer schoon, en bij mijn auto zijn de velgen en de rest weer schoon van binnen
mijn mammie heeft de ramen gedaan
mja met velgen gaat toch best veel tijd in zittenquote:
Nou ja, een beetje maar ja ik ben wel 10 jaar ouder dan Joysa en 15-16 met jullie 2. Dat is echt een enorme generatiekloof..quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent toch pas net broekie-af?
ik kom de kloof opvullenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje maar ja ik ben wel 10 jaar ouder dan Joysa en 15-16 met jullie 2. Dat is echt een enorme generatiekloof..
Ik zal die opmerking die het nog erger maakt maar even achterwege latenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje maar ja ik ben wel 10 jaar ouder dan Joysa en 15-16 met jullie 2. Dat is echt een enorme generatiekloof..
Middenmoot ?quote:
Hey verrekte mongolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |