ik denk dat die vipkaartjes er ook in overvloed zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ken niks van voetbal maar kreeg altijd vip kaartjes voor venlo![]()
Nog steeds incorrect... mijn naam is MaryMouse dus jouw naamlezend vermogen is niet al te bestquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
MarkyMouse je hebt inderdaad het IQ als Bonnie St. Clair.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik denk dat die vipkaartjes er ook in overvloed zijnik ga roken en op bed denk ik
probeer ik ook al een half uurquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik denk dat die vipkaartjes er ook in overvloed zijnik ga roken en op bed denk ik
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
voetbalquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ja echt, maar je zegt een vies woord.....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ja echt, maar je zegt een vies woord.....
''Naamlezend vermogen'' waar haal jij die onzin vandaan? God heb je geen medelijden met je zelf. Hoe jij hier te kakken gezet wordt en semi grappig probeert te doen. Je veilig voelen in groepje terwijl ik inhoudelijk een clown van je maak. Ook met die entiteiten onzin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog steeds incorrect... mijn naam is MaryMouse dus jouw naamlezend vermogen is niet al te best
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
''Naamlezend vermogen'' waar haal jij die onzin vandaan? God heb je geen medelijden met je zelf. Hoe jij hier te kakken gezet wordt en semi grappig probeert te doen. Je veilig voelen in groepje terwijl ik inhoudelijk een clown van je maak. Ook met die entiteiten onzin.
de enige die hier te kakken gezet wordt ben jij en dat doe je ook nog eens voornamelijk zelf, heb jij geen medelijden met jezelf?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
''Naamlezend vermogen'' waar haal jij die onzin vandaan? God heb je geen medelijden met je zelf. Hoe jij hier te kakken gezet wordt en semi grappig probeert te doen. Je veilig voelen in groepje terwijl ik inhoudelijk een clown van je maak. Ook met die entiteiten onzin.
wil je nog 1 peuk?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
voor de echte luitjes welterusten![]()
ik ga
trustequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
voor de echte luitjes welterusten![]()
ik ga
Gozer, als je drogredenen aan probeert te halen kan ik begrijpen dat je er op een gegeven moment in begint te geloven. Je bent al terechtgewezen. Lees even die quotes terug. Vandaar dat je daar ook niet meer op reageert. Onnozele.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
de enige die hier te kakken gezet wordt ben jij en dat doe je ook nog eens voornamelijk zelf, heb jij geen medelijden met jezelf?
Jij ben toch wel echt hequote:
quote:
ik ben een echte vent hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
wees een kerel en ga slapen, of maak jezelf nuttig
oeh, spannend... waar aan het posten? ik zie je niet in mijn msnquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ben een echte vent hoor![]()
ben beetje hier aan het lezen en ergens anders nog een beetje posten
ik ben helemaal niet tercht gewezen, en ik wacht nog steeds op de antwoorden op de verschillende vragen die ik had bij wat jij je inbeeld dat een terechtwijzing was.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gozer, als je drogredenen aan probeert te halen kan ik begrijpen dat je er op een gegeven moment in begint te geloven. Je bent al terechtgewezen. Lees even die quotes terug. Vandaar dat je daar ook niet meer op reageert. Onnozele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |