neem nou nog maar een peukquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mega Mindy
Alhoewel, Megabommie.........![]()
![]()
godver![]()
schei dan toch ook uit met z'n allen, moet ik weer welterusten zeggen
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag ik het nog een keer: Waarom ben je zo boos op iedereen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar goed jij weet dan ook niet wat argumenten nu (daadwerkelijk) zijn. Zo te zien hou je ervan om je zelf vast te lullen.
hij snapt je nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:01 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[..]
Vraag ik het nog een keer: Waarom ben je zo boos op iedereen?
Hij heet J.Loquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:01 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[..]
tja.... als advocaat gaat het hem dus niet worden dus...quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij heeft nog helemaal niet inhoudelijk gereageerd op iets wat ik gepost heb, hij komt alleen maar met (niets rakende) beledigingen en niet met antwoorden of argumenten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij heeft nog helemaal niet inhoudelijk gereageerd op iets wat ik gepost heb, hij komt alleen maar met (niets rakende) beledigingen en niet met antwoorden of argumenten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tja.... als advocaat gaat het hem dus niet worden dus...
het is gewoon een klein kind, negatieve aandacht, daar kickt ie op, afreageren enzo. Negeren werkt bij zulke figuren meestal het best. Maar het is gewoon zo leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:01 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[..]
je hebt een peuk opgestoken hequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is gewoon een klein kind, negatieve aandacht, daar kickt ie op, afreageren enzo. Negeren werkt bij zulke figuren meestal het best. Maar het is gewoon zo leuk.
ik weet best wat argumenten zijn en je gebruikt ze niet omdat je nergens inhoudelijk op in gaat. je loopt alleen maar te beledigen en te zeiken op taalfouten en durft nergens antwoord op te geven of op in te gaan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar goed jij weet dan ook niet wat argumenten nu (daadwerkelijk) zijn. Zo te zien hou je ervan om je zelf vast te lullen.
Ceetje... waarom zie ik nu ineens een 'voeg toe aan blokkeerlijst' als ik je wil quoeten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is gewoon een klein kind, negatieve aandacht, daar kickt ie op, afreageren enzo. Negeren werkt bij zulke figuren meestal het best. Maar het is gewoon zo leuk.
geen ideequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje... waarom zie ik nu ineens een 'voeg toe aan blokkeerlijst' als ik je wil quoeten?
Meid, hoe vaak heb jij je zelf niet te kakken gezet met je onnozelheid. Goed dat je zelf ook in ziet dat je dom bent.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tja.... als advocaat gaat het hem dus niet worden dus...
You made a statementquote:
Meid? ze heeft niet met je geknikkerd hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, hoe vaak heb jij je zelf niet te kakken gezet met je onnozelheid. Goed dat je zelf ook in ziet dat je dom bent.
Proud to be ignorant.......quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, hoe vaak heb jij je zelf niet te kakken gezet met je onnozelheid. Goed dat je zelf ook in ziet dat je dom bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |