Je weet niet eens wat antwoorden en argumenten zijn knul. En vervolgens als je daarop gewezen wordt reageer je niet meer. Doe je zelf een plezier en volg maandag weer de peuterspeelzaal. Je mist daarmee een belangrijke vorm van zelfontwikkeling. Je bent te makkelijk om je op je plek te wijzen. Ver onderaan de ladder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet tercht gewezen, en ik wacht nog steeds op de antwoorden op de verschillende vragen die ik had bij wat jij je inbeeld dat een terechtwijzing was.
tot je daar eens inhoudelijk op reageert i.p.v. mensen meteen maar uit te maken voor van alles en nog wat ben ik klaar met die onzin van jou.
als je zelf nu eens wat quotes gaat teruglezen..(tip: vorige CS)
eey ik ben er de hele tijd bij geweest hoor... maar snap die moeilijke taal allemaal nie. ben maar een buitenlanderquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:33 schreef MaryMouse het volgende:
Bollo... ik loop al anderhalf uur tegen een of andere robot aan te rellen..... waar was je ?
een ander forumquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:33 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
oeh, spannend... waar aan het posten? ik zie je niet in mijn msn
slaap welquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef wieweetwatt het volgende:
ik ga weer slapen, gutenacht liebe leute
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef wieweetwatt het volgende:
ciaoquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef wieweetwatt het volgende:
ik miste jequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
eey ik ben er de hele tijd bij geweest hoor... maar snap die moeilijke taal allemaal nie. ben maar een buitenlander
knulquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat antwoorden en argumenten zijn knul. En vervolgens als je daarop gewezen wordt reageer je niet meer. Doe je zelf een plezier en volg maandag weer de peuterspeelzaal. Je mist daarmee een belangrijke vorm van zelfontwikkeling. Je bent te makkelijk om je op je plek te wijzen. Ver onderaan de ladder.
geef op... jij bent slimmer dan een AI (zelfs jij)quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
knul![]()
![]()
jij bent degene die niet meer reageerde als ik je op dingen wees, je moet echt nog eens terug gaan lezen hoor.
als ik zo makkelijk op m'n plek te wijzen ben wanneer doe je dat dan eens op een goede manier?
ik denk dat je zelf eens aan je ontwikkeling moet gaan werken..
wat lievvvvquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik miste jeenne die moeilijke taal van de robot die snap ik ook niet hoor
Probeer eens te werken aan je argumentatie. Je smiley's verbloemen je stompzinnigheid immers niet. Daarnaast ben jij diegene die zat te janken op een inhoudelijke reactie om vervolgens op argumenten overtroefd te worden en je eigen aannames niet meer te kunnen verdedigen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
knul![]()
![]()
jij bent degene die niet meer reageerde als ik je op dingen wees, je moet echt nog eens terug gaan lezen hoor.
als ik zo makkelijk op m'n plek te wijzen ben wanneer doe je dat dan eens op een goede manier?
ik denk dat je zelf eens aan je ontwikkeling moet gaan werken..
maar ik kan het zo moeilijk geloven, kom op, als ik zelfs al slimmer ben dan zoiets, wat dan ook nog pretendeert rechten te studeren waar moet het dan heen met deze wereldquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geef op... jij bent slimmer dan een AI (zelfs jij)
Knul, je bent ontzettend dom. Hou je zelf niet voor de gek. En kom niet met simpele oneliners aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar ik kan het zo moeilijk geloven, kom op, als ik zelfs al slimmer ben dan zoiets, wat dan ook nog pretendeert rechten te studeren waar moet het dan heen met deze wereld
het studeert geen rechten.... wordt bestuurd door wat informaticastudenten die zich nu een ongeluk lachen.... wat is een betere dekmantel voor een beta dan je te verschuilen achter een rechten of psychologie student (of een van de andere gamme wetenschappen)quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar ik kan het zo moeilijk geloven, kom op, als ik zelfs al slimmer ben dan zoiets, wat dan ook nog pretendeert rechten te studeren waar moet het dan heen met deze wereld
Meid, hou wijs je mond dicht. Je niveau is bedroevend te noemen. Ik heb je nu al zo vaak te kakken gezet. Waarom probeer je het überhaupt nog. Je geeft het zelf aan dat je dom bent. Zwijg dan ook. Om je pijnlijke momenten te besparen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het studeert geen rechten.... wordt bestuurd door wat informaticastudenten die zich nu een ongeluk lachen.... wat is een betere dekmantel voor een beta dan je te verschuilen achter een rechten of psychologie student (of een van de andere gamme wetenschappen)
doe ik, maar alleen als jij dan ook beloofd te werken aan je argumentatie en ook te reageren op directe inhoudelijke vragen over wat je zelf tikt, niet alles wat lastig is negeert en niet bij gebrek aan argumenten of overtuigingskracht mensen voor allerlei dingen uit gaat maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Probeer eens te werken aan je argumentatie. Je smiley's verbloemen je stompzinnigheid immers niet. Daarnaast ben jij diegene die zat te janken op een inhoudelijke reactie om vervolgens op argumenten overtroefd te worden en je eigen aannames niet meer te kunnen verdedigen.
Jong laat het in het vervolg aan anderen over. Je kunt het niet.
ik ben niet degene die zichzelf voor de gek houdt, dan moet je je toch echt eens tot een spiegel richtenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knul, je bent ontzettend dom. Hou je zelf niet voor de gek. En kom niet met simpele oneliners aan.
Je kopieert hetgeen wat ik tegen jou stel. Over domheid gesproken. Knul geef het op. Je bent geen partij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doe ik, maar alleen als jij dan ook beloofd te werken aan je argumentatie en ook te reageren op directe inhoudelijke vragen over wat je zelf tikt, niet alles wat lastig is negeert en niet bij gebrek aan argumenten of overtuigingskracht mensen voor allerlei dingen uit gaat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |