dan had ik me daarin vergist, ik dacht dat je bijna klaar wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef Oognip het volgende:
Ik ben niet klaar met mijn stage, ik ben vandaag vrij en op dit moment bij mijn vader.
Dat staat er een beetje bot, sorryquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan had ik me daarin vergist, ik dacht dat je bijna klaar was
zie je, was er toch nog iets een beetje blijven hangenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat staat er een beetje bot, sorry
ik moet maandag t/m donderdag nog stage Yns en daarna klaar
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie je, was er toch nog iets een beetje blijven hangen
Dat doe ik nog altijd, I loooooooooove bordspelletjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef Ynske het volgende:
Ken je dat nog van vroeger, heerlijk spelletjes zitten spelen op een avond.
lang niet meer gedaan, maar wat is dat eigenlijk nog altijd leuk, wat lekkers erbij, wat te drinken en gewoon een bordspelletje spelen, lachen en lol hebben
* stopt mens erger je niet terug in de kast en pakt monopoly ofzo...quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef Ynske het volgende:
Ken je dat nog van vroeger, heerlijk spelletjes zitten spelen op een avond.
lang niet meer gedaan, maar wat is dat eigenlijk nog altijd leuk, wat lekkers erbij, wat te drinken en gewoon een bordspelletje spelen, lachen en lol hebben
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doe ik nog altijd, I loooooooooove bordspelletjes.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* stopt mens erger je niet terug in de kast en pakt monopoly ofzo...
jaaaaaaaah, en letterrummicub, triominos, topminos etcquote:
die ligt hier ook nog ja, maar zo lenig ben ik niet meerquote:
Ik durf het niet eens meer te proberen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
die ligt hier ook nog ja, maar zo lenig ben ik niet meer
ik draai wel
Heh? Waar komt jouw sneer nou opeens vandaan? Er staat toch nergens of ik ergens wel of niet mee eens ben en aan wie ik het wel of niet te danken heb. Dat kan me geen reet schelen, misschien kun je de TT ook als een grapje zien ipv dat alles op dit moment kut is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef Greys het volgende:
Oognip, dat had je toch echt aan anderen te danken, dat je topic dicht ging.
Ik neem aan dat je daar toch wel begrip voor hebt.
En verder wat Elisa zegt.
Wie niet normaal kan posten kan wegblijven.
Die belachelijk insinuaties over en weer, diegenen moeten zich kapot schamen.
Hallo, mopje. Het was geen sneer. Lighten upquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Oognip het volgende:
Heh? Waar komt jouw sneer nou opeens vandaan? Er staat toch nergens of ik ergens wel of niet mee eens ben en aan wie ik het wel of niet te danken heb. Dat kan me geen reet schelen, misschien kun je de TT ook als een grapje zien ipv dat alles op dit moment kut is.
Goeie tekst Llquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, elies haalde mijn mobiele post typ smullen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |