PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Potje doen? Via head to head.quote:
Ik had wat duidelijker moeten zeggen dat het gaat om wat mensen op het EA forum zeggen. Die zeiken allemaal dat ze Drogba IF maken om meer pakjes te verkopen. Zelf heb ik niets van Ivoorkust - Benin meegekregen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef emokid het volgende:
Pardon, dat moet je terugnemen. Die post barst van de onwetendheid. De Afrika Cup duels zijn spijkerhard, die win je niet zomaar en "kutlanden" bestaan niet. Als je ze een beetje volgt dan had je dit nooit gezegd. Bovendien stonden ze tegen Benin 0-1 achter waarna Drogba er eigenhandig 2-1 van maakte met twee goals. Hij neemt altijd het nationale elftal op de sleeptouw, en bij Chelsea speelt hij niet kut dit seizoen maar juist effectief. Scoren is niet alles.
Ja die passing is inderdaad aan de lage kant... Maar hij is wel 6'3" dus ik denk niet dat hij een kopduel gaat verliezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:56 schreef psychedelicate het volgende:
IF Özil is één van de fijnste spelers waarmee ik gespeeld heb. Hij wint vrijwel elk kopduel met zijn 56 HEA.
IF Martinez kan ik inderdaad eens uitproberen, maar helaas is zijn passing maar 74. Met Alonso moet ik op papier een betere passer in huis hebben (hoewel dat niet zo is, hij is de meest verschrikkelijke passer ooit) en hij helpt wel mee aan die mooie felgroene lijnen in het centrum.
Lekker teampje! Ikzelf heb IF Pedro net verkocht omdat ik hem persoonlijk niet echt fijn vond spelen. Na 2 keer de bal aangeraakt te hebben al weer uitgeput zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldo verkocht, IF Abidal, IF Ramos en IF Pedro gekocht, UP Özil van LM naar CAM verplaatst, Kaká van CAM naar ST verplaatst. Als ik mijn silver BBVA squad helemaal verkoop heb ik misschien nog net genoeg coins voor IF Özil. Ik ben alleen nog erg ontevreden over Alonso, maar er is volgens mij geen goede vervanging.
Je hebt gelijk. Ik had hiervoor Abidal en Ramos andersom staan, vandaar dat het zo stond. Dank u.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Is het trouwens niet slimmer om Alonso en Diarra van plaats te wisselen voor chemistry. Diarra met Abidal en Alonso met Pedro.
Dan heb je zo`n team en dan verneuk je het zo door die formatie te gaan spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldo verkocht, IF Abidal, IF Ramos en IF Pedro gekocht, UP Özil van LM naar CAM verplaatst, Kaká van CAM naar ST verplaatst. Als ik mijn silver BBVA squad helemaal verkoop heb ik misschien nog net genoeg coins voor IF Özil. Ik ben alleen nog erg ontevreden over Alonso, maar er is volgens mij geen goede vervanging.
ik ben overtuigd, ga het ook eens proberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:00 schreef psychedelicate het volgende:
De beste formatie waarmee ik ooit heb gespeeld. Zoals ik al vaker heb gezegd, de AI van de verdediging is bizar slecht. De backs geven geen rugdekking en heffen constant buitenspel op. Hoe los je dit op? Door niet met backs te gaan spelen. Ik heb nu één van de sterkste CBs in het midden en twee snelle, sterke backs (als CBs) om de zijkanten te verdedigen en sprintduels te winnen.
Probeer maar eens een 3-5-2 te maken met een soortgelijke verdediging, het werkt verrassend goed. Ik ga in ieder geval nooit meer terug naar een andere formatie, tenzij ik weer ooit Barcelona opnieuw wil gaan maken.
Dat heb ik ook enorm vaak en ik erger me er kapot aan. Zo kan je echt niet fatsoenlijk spelen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Was mijn DNF bonus eindelijk weer bijna 1.25... Wordt ik er weer afgegooid door EA. Wat the fuck hebben ze daar voor kut servers...
Het feit dat andere mensen mijn topic bumpen maakt echter weer een hoop goed
Veel discipline nodig voor die formaties van 3 verdedigers. Daarom spelen de meeste van die gasten met goede teams ook met 5 verdedigers, dan heb je juist weinig discipline nodig achterin en kan je gewoon happen als een gek en hopen op kwaliteit van je spitsenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben overtuigd, ga het ook eens proberen
Kan je daar is een foto van maken? Op de xbox zijn er namelijk 2 motta's beiden met een min prijs van 200k ofzoquote:
Als je een tweede speler druk laat zetten terwijl je de achterste verdediger zelf bestuurt is het allemaal goed te doen. Soms vallen er wel grote gaten, maar over het algemeen is het, mede door de CDMs, echt een muur waar een doorsnee speler niet gemakkelijk doorkomt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:35 schreef Tim86 het volgende:
Veel discipline nodig voor die formaties van 3 verdedigers. Daarom spelen de meeste van die gasten met goede teams ook met 5 verdedigers, dan heb je juist weinig discipline nodig achterin en kan je gewoon happen als een gek en hopen op kwaliteit van je spitsen
Even een simpele universele halen bij de handyman ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef potienza het volgende:
Wat? Sport1 gratis in de maand april op digitale televisies? Ben ik net een paar weken de afstandsbediening ervan kwijt!
oja had ik ook gelezen ja!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef potienza het volgende:
Wat? Sport1 gratis in de maand april op digitale televisies? Ben ik net een paar weken de afstandsbediening ervan kwijt!
Uhm, je weet wel het verschil tussen eredivisie live en sport1 he? En sowieso, krijg je volgens mij 401 cadeau, en niet alle zenders dus ook geen HDquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oja had ik ook gelezen ja!
Ajax in HD kwaliteit op Sport1 kijken morgen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:29 schreef GieJay het volgende:
[..]
Uhm, je weet wel het verschil tussen eredivisie live en sport1 he? En sowieso, krijg je volgens mij 401 cadeau, en niet alle zenders dus ook geen HD
409 is HD, 401 SD. En vanavond Milan derbyquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
![]()
ik dacht, ook Ajax op Sport1, niet dus
401 is trouwens Sport1 HD... Dan maar PL en BBVA kijken, ook geen straf lijkt me
o gek hij zei toch echt HDquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef GieJay het volgende:
[..]
409 is HD, 401 SD. En vanavond Milan derby
Het is ook precies in de maand van Real Madrid - Barcelona.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o gek hij zei toch echt HDen ik vond het er ook wel goed uit zien
maar ja, gratis=gratis, je mag niet klagen
en AC Milan-Interquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:03 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Het is ook precies in de maand van Real Madrid - Barcelona.![]()
Jammer dat Arsenal -Man Utd 1 mei is.zodra ik student ben neem ik sport1. mag niet van mijn ouders...
Je kan nu voor 3 maanden 5 euro per maand uit proberen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en AC Milan-Inter
maar het is wel teringduur ook, iets van 15 euro per maand
Het is maar wat je duur vind, ik kijk elke wedstrijd van liverpool en barcelona en alle toppers dus zeg maar minimaal 12 wedstrijden per maand. Vind ik een dikke euro voor een wedstrijd wel prima. Al is het natuurlijk wel jammer dat het goedkoper is bij UPCquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en AC Milan-Inter
maar het is wel teringduur ook, iets van 15 euro per maand
Verkeerde topic? Dit topic gaat over gratis sport1 in aprilquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:38 schreef honda1990 het volgende:
Even een noob vraag ben net een dag begonnen, als een speler zijn contract is verlopen, en ik koop een contract, ga ik er op staan en zeg ik apply item, dan selecteer ik de zojuist gekochte contract, dan krijg ik de melding no items available. Koop ik de verkeerde contracten? Zoja hoe kan ik zien welke contracten ik moet kopen voor welke speler? Thnx
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:38 schreef GieJay het volgende:
[..]
Verkeerde topic? Dit topic gaat over gratis sport1 in april
ten eerste rooniequote:
ja dan is het het wel waard, maar ik heb helemaal niet genoeg tijd om alles te kijken dus dan vind ik het best duurquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:37 schreef GieJay het volgende:
[..]
Het is maar wat je duur vind, ik kijk elke wedstrijd van liverpool en barcelona en alle toppers dus zeg maar minimaal 12 wedstrijden per maand. Vind ik een dikke euro voor een wedstrijd wel prima. Al is het natuurlijk wel jammer dat het goedkoper is bij UPC
401 is nu trouwens HD inderdaad, maar het etalage kanaal van ziggo zendt het SD kanaal uit.
het is viedietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef Fenomeno het volgende:
Wat
Hij speelde toch goed, vidietsj zal er deze week bijvoorbeeld niet inkomen
die jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef Fenomeno het volgende:
dzjon nobel ken ik niej, bedoel je mark nobel?
ja die veroorzaakte die penottie toch? twas niet egt een pennottie natuurlijk, was op de lijn van Viediets dat zag je. Maar ja, ging ie toch op de stip. Leuk geprobeerd nog van Kuuzak die keeper, maar zeer fraaj ingesgotenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:18 schreef Fenomeno het volgende:
karlton kool speelde ook goed, die vond ik beter dan nobel
Het is natuurlijk een mooi spel, maar wat heb je daar aan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef Tinos85 het volgende:
Zo nadat ik FIFA11 eerst voor de xbox heb gehad heb ik m nu ook maar voor de PS3 gehaald.
Xbox is een tijdje terug overleden. Toen een PS3 gehaald maar geen zin gehad om weer 60 euro te betalen voor FIFAquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een mooi spel, maar wat heb je daar aan?
gecondoleerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Xbox is een tijdje terug overleden. Toen een PS3 gehaald maar geen zin gehad om weer 60 euro te betalen voor FIFAnu kon ik m nieuw kopen voor 29.
Dat is wel een goede reden jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Xbox is een tijdje terug overleden. Toen een PS3 gehaald maar geen zin gehad om weer 60 euro te betalen voor FIFAnu kon ik m nieuw kopen voor 29.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gecondoleerd
en veel plezier met FIFA
www.fut11info.nl mijn vrindquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:24 schreef Stuurver het volgende:
Welke rating heeft Arnautovic eigelijk sinds de winter update?
Helaas gekozen om Arsenal te kijken. Wat een drama was dat... Milan vs Inter is wel een prachtige wedstrijd.quote:
Bij Ziggo is Sport1 deze maand gratis op het etalagekanaal (13).quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef laucas het volgende:
Hmpf, als ik 401 intik op de afstandsbedienung dan krijg ik een ander zender, geen Sport1 hoor?(UPC)
IF Seedorf zouquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat heeft Pato gedaan anders dan intikken? Seedorf dan eerder.
IF Swinkels met 99 tacklequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef StijnDa het volgende:
IF Roorda als het aan Heerenveen supporters ligt
Ik vrees dat jij een andere Milaan - Inter heb gezien dan ik. Z'n doelpunten waren misschien niet speciaal maar hij heeft wel een paar prachtige acties gemaakt en heeft in een zeer belangrijke wedstrijd ervoor gezorgd dat zijn team de overwinning heeft gepakt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat heeft Pato gedaan anders dan intikken? Seedorf dan eerder.
Ik wist niet dat het FUT team naar de community luisterdequote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef Tim86 het volgende:
IF Valdes lijkt me wel..absurde reddingen zeg..leken zekere doelpunten. Denk idd SIF Janssen of IF Vormer, net wie we willen lobbyen. Eerst morgen maar afwachten..
Wordt dan SIF lijkt mequote:Op zondag 3 april 2011 00:55 schreef jepperdeprep het volgende:
IF Soldado. Kan niet anders. 4 goals.
zij hebben ook voor IF Vertonghen gezorgd tijdje geledenquote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het FUT team naar de community luisterde
en IF Steekquote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zij hebben ook voor IF Vertonghen gezorgd tijdje geleden
correct. Volgens mij het enige bedrijf dat enigszins luistert naar het publiek, althans, het FIFA team van EAquote:
Net zoiets als IF Gattuso denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Vraag me af hoeveel IF seedorf zal gaan kosten als die komt
Markt is ingestort, heel veel spelers gaan voor 30% van wat ze in december/januari gingenquote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Sinds wanneer is van der vaart zo goedkoop? gaat nu voor 8-10k
Ik kocht hem voor 5k maar kon hem nieteens wegkrijgen voor 3kquote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Sinds wanneer is van der vaart zo goedkoop? gaat nu voor 8-10k
Staat je NAT op open? dan gebeurt dit nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Sjesus, sta ik in de halve finale van online toernooi met 3-1 voor in de 80e minuut. Wordt ik er weer afgekicked door EA... Echt zwaar frustrerend dit!!
Hmmm hoe kan ik dat NAT ook alweer checken. Heb dat thuis wel gefixed maar ik zit momenteel bij mijn ouders.quote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Staat je NAT op open? dan gebeurt dit niet
Of zorgen dat je nooit host bent
Hoe kom je erbij dat IF Gattuso 2.5K is?quote:
ik ook, als ik het geld ooit ervoor zou hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 16:55 schreef Ferdii het volgende:
liever een SIF janssen, kan ik beter gebruiken in mijn eredivisie team
Xbox live selecteren en dan kan je het zien op dat scherm rechts als het goed is.quote:Op zondag 3 april 2011 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm hoe kan ik dat NAT ook alweer checken. Heb dat thuis wel gefixed maar ik zit momenteel bij mijn ouders.
niet voor mijquote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef Fenomeno het volgende:
Die gaat dan een week na de release voor 10-20k, das toch wel te betalen?
Omdat ik hem gisteren voor zoveel gekocht hebquote:Op zondag 3 april 2011 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat IF Gattuso 2.5K is?
Bent dan.quote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik kan niet kiezen wie mijn hoofdspits moet zijn, Bent of Angabalahor.
ik speel de laatste tijd steeds tegen mensen met een kutverbinding. (Het is niet mijn verbinding)
Voor de patch had ik daar geen last van
Bedankt, was anelka helemaal vergetenquote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef Fenomeno het volgende:
Dzeko of anelka zijn veel beter dan die 2 en kosten maar 10k ofzo
Ik heb hem ook, samen met (NIF) Pepe.quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef StijnDa het volgende:
Voor iedereen met een Liga BBVA team wil ik even IF Lopo aanraden, speelt écht fijn. Beter dan Pepe mi.
Met zijn DEF 86 pakt hij bijna elke aanvaller aan![]()
Voor BBVA CB's is hij ook nog snel en hij loopt 1 op 4 bij mij door corners, kost ongeveer 14k op xbox.
Hmmm, Van persie is ook best goedkoop nuquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Bedankt, was anelka helemaal vergeten
4-3-2-1quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Heb me hele team verkocht ik verwacht zo'n 22k.. Ik heb if verthongen al voor 2k, eredivisie team ga ik nu maken.. Zal ik 4-4-2 of 4-3-3 doen??
je moet ze gewoon direct in de goeie formatie kopen. Dus gewoon een filter op 4-3-2-1 dan zijn spelers echt niet duurder dan 4-3-3. Ik denk zelfs dat 4-4-2 en 4-3-3 duurder zijn dan 4-3-2-1quote:
4-3-3 en ze ook in die formatie kopenquote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Heb me hele team verkocht ik verwacht zo'n 22k.. Ik heb if verthongen al voor 2k, eredivisie team ga ik nu maken.. Zal ik 4-4-2 of 4-3-3 doen??
Dat weet ik maar dan zijn ze 2x de prijsquote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
je moet ze gewoon direct in de goeie formatie kopen. Dus gewoon een filter op 4-3-2-1 dan zijn spelers echt niet duurder dan 4-3-3. Ik denk zelfs dat 4-4-2 en 4-3-3 duurder zijn dan 4-3-2-1
Je kan ook zo'n goedkoop formatie kaartje kopen die op 4-3-3 lijkt dan is ie niet helemaal groen maar wel donkergroen wat nog altijd beter is dan roodquote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef Doublepain het volgende:
O ik heb theo voor 3k... Stond op 58.44 min. Alleen niet in formatie die zijn zo'n 19k
komt omdat Benzema spits is en Gatuso middenveld is. Je kan ook met Theo formaties wisselen net zo lang tot ie donkergroen is en dan dat formatiekaartje kopenquote:Op zondag 3 april 2011 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Elke keer is het anders benzema was 3-4-3 en donkergroen toen kocht Ik gatuso en die gaf ik 3-4-3 omdat 4-3-3 duur was en toch was hij rood :s
Vooral met Agbonlahorquote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef Shadeauw het volgende:
Premier League![]()
Wat speelt dat geweldig zeg, lekker snel, lekker aanvallend. Heerlijk.
Ja contracten veranderen erg snel van prijs. Van mij mogen ze dat hele contractensysteem weggooien. Ik betaal mijn spelers nog liever per wedstrijdquote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is er met de contracten gebeurd... Vorige week kon ik nog 90 contracten halen voor 300 BIN... Nu moet je opletten om op de 59e minuut ze te kunnen halen voor 450....
Mwa ben nu met Anelka en IF Jones aan het prutsen. Voldoet me opzich wel aardig. Probeer nu Messi te verkopen en dan IF Walcott te kopenquote:
Ben wel blij dat het gefixt is dat je gedisconect werd dat je niet auto verliest.. Na een tijdje kreeg ik 300 per wedstrijdquote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Tito_Makani het volgende:
Is dashboarden als je tegenstandar een goed team heeft terwijl het spel aan het laden is weer iets nieuws?![]()
Wat een kutcommunity heeft FUT toch
Jij zegt echt vaak van die rare dingen..hoezo is 4-3-2-1 nou weer duur terwijl je zelf vraagt of je 4-3-3 of 4-4-2 moet spelen..4-3-2-1 is ongeveer 8x zo goedkoopquote:
Nu kan je het beste buy now op 600 zetten en van die rare contracts kopen die je 28 wedstrijden geven.quote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
contracten doen idd raar de laatste tijd, ik pikte ze altijd op voor 250 maar nu ineens niet meer
Hij saved het alleen als je het voor een wedstrijd tegen de computer doet (althans, dat was zo). Zou fijn zijn als hij het eindelijk goed zou saven zeg..erger me dood aan mezelf en anderen steeds met die set-plays.quote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Nu kan je het beste buy now op 600 zetten en van die rare contracts kopen die je 28 wedstrijden geven.
En leert FUT nu ook? Ik wisselde in het begin steeds naar van der vaart als ik vrije trappen/corners nam en nu staat hij automatisch achter de bal
en dan voor 600 kopen zekerquote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Nu kan je het beste buy now op 600 zetten en van die rare contracts kopen die je 28 wedstrijden geven.
En leert FUT nu ook? Ik wisselde in het begin steeds naar van der vaart als ik vrije trappen/corners nam en nu staat hij automatisch achter de bal
Ja dat was eerst zo maar het lijkt nu wel of hij de persoon selecteert met wie je het vaakst vrije trappen neemtquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij saved het alleen als je het voor een wedstrijd tegen de computer doet (althans, dat was zo). Zou fijn zijn als hij het eindelijk goed zou saven zeg..erger me dood aan mezelf en anderen steeds met die set-plays.
600 valt wel mee vergelekem met 1200 die je voor fifa 10 toen moest betalenquote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan voor 600 kopen zekerik wacht wel totdat je zeer weer goedkoper kan krijgen, ik kocht altijd die van 28 wedstrijden voor 250
gelukkig heeft iedereen nog genoeg wedstrijden, op een paar reserves na.
Als je echt veel geld hebt moet je IF Lens/Dzsudzak kopen, die zijn het echt waard.quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Kheb nu eredivisie ifs jansen, erik, vert, steek en douglas
If dzudszak ging net weg voor 28k net dat ik douglas had gekochtquote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als je echt veel geld hebt moet je IF Lens/Dzsudzak kopen, die zijn het echt waard.
Mensen quitten nu ook al bij een 0-2 achterstand
maar 600 valt helemaal neit mee vergeleken met de 250 die ik er normaal voor betaalquote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
600 valt wel mee vergelekem met 1200 die je voor fifa 10 toen moest betalen
het nieuwe penalty systeem vind ik juist briljant, veel realistischer dan in 09quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb zo hekel aan het nieuwe penalty systeem dat van 08-09 was gewoon perfect.
Soms schiet mijn speler ze recht op de keeper terwijl ik toch echt met de analog naar links/recht stuur
holy shit....quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]
Ook net even een eredivisieteam in elkaar gezet, wacht nog even op eriksen cm, stond er een tijdje geleden op maar kan um nu niet meer vinden.
En uiteraard Lens IF nog, maar dan moet ik eerst even wat verkopen op mijn trade pile
Doe je ook van die hoge steekballen steedsquote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind Angbolahor fijner dan Anelka.
Anelka heeft een fijn schot maar vaak kom ik met hem niet door de verdediging heen
Ja het is echt niet al te moeilijk. Het is makkelijk om je op een league te richten en daar gewoon spelers goedkoop in te kopen en met winst door te verkopen. Ik ben er twee weken mee bezig en heb toch een redelijk team opgebouwd.quote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Traden..daar moet je gewoon tijd in stoppen en de markt goed leren kennen.
mensen die het amateur toernooi spelenquote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Wauw 10-0 gewonne. Ziek gewoonmorgen proberen om if greg te kopen
Dat probleem bestaat al langerquote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef GieJay het volgende:
Zo kut dat je er spontaan kut van gaat typen
Sinds wanneer is online amateur?? Ik speelde tegen een team met drogba, torres etcquote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die het amateur toernooi spelen
en daar won jij 10-0 van? Ik durf het te betwijfelen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer is online amateur?? Ik speelde tegen een team met drogba, torres etc
Iphone en snel typen:(quote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef GieJay het volgende:
Zo kut dat je er spontaan kut van gaat typen
Bij5-0 deed hij niks meer maar, 2 vrije trappen 1 corner en 2 mooie uitgespeelde aanvallen...quote:Op maandag 4 april 2011 00:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en daar won jij 10-0 van? Ik durf het te betwijfelen.
Het is toch your ultimate team?? Dan vind ik dat ik mijn eigen ultimate team mag bepalen met rooney en eto'o in de spits. Sneijder,robben, xavi en lampard op het middenveld. Cole, lucio, vidic en maicon. Met stekelenburbg op goal. Maar dan gaat chem gewoon moeilijk doen, dan vind ik het niet your ultimate team.quote:Op maandag 4 april 2011 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Zonder chem slaat die spelmodus nergens op, maar fitness mag van mij ook wel wat minder extreem..niet realistisch ook zo. Trainingskaarten mogen er ook wel uit.
jawel, had ik 100 chem mee gehaald:quote:Op maandag 4 april 2011 10:51 schreef mash_ het volgende:
Ik wilde graag een team maken van oude Ajax spelers. Maar dat is ook gewoon niet te doen voor je chem.
Dat idee heb ik ook altijd, volgens mij zit daar ook wel een verschil in...quote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren voor de gein eens een paar potten FIFA head2head ranked gedaan en als je dat vergelijkt met UT lijkt het wel of UT veel sneller speelt... of ligt dat aan mij?
Dit vind ik net op het EA forum, ik weet niet of het waar is...quote:Op maandag 4 april 2011 12:06 schreef Doublepain het volgende:
Nee, dat eerstemaar krijg je meer kans in alle pakjes?? Of alleen in die 15k pakjes??
quote:It was announced as a premium gold pack happy hour. So it's probably something like 7500 -> 5000 for premium gold packs and won't effect other packs.
Goed idee ditquote:Op maandag 4 april 2011 10:54 schreef Tim86 het volgende:
Meest simpele toevoeging is door met linkende nationaliteiten te werken..bijv vanwege taal, geografie os historie, ieder land met 2,3 anderen laten linken. NL en België, Engeland en rest Uk, spanje en portugal, paar Afrikaanse landen samen, Aziatische ook etc..Gewoon een single link. Zou veel mogelijkheden bieden
Wat ik gemerkt heb sinds ik weer ranked speel is dat FUT op Fast staat en daardoor onnatuurlijk aanvoelt. Ranked matches staan op Normal Game Speed, veel fijner.quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat ik maar weer overga op ranked.
Er zitten zoveel irritaties bij FUT en je wordt zo beperkt. Je kan nooit een keer van formatie wisselen zonder alles te moeten aanpassen en je kan nooit een keer even een spits als vleugelspeler neerzetten wat wel eens gebeurt. En blessures/contracten bestaan alleen maar om geld te kloppen.![]()
Het zou leuk zijn als bij FUT12 het blessure en contractensysteem zou worden aangepast en dat ook clubgeschiedenis een rol speelt met chemistry dan zou je veel uniekere elftallen kunnen bouwen.
Enige nadeel aan ranked is dat je alleen maar tegen chelsea en real madrid speelt
You made an excellent post laddy!quote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef Tim86 het volgende:
Even een thread aangemaakt over mijn idee voor chem
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/502303.page#4199221
Zijn vaak duurder dan goud ja.quote:Op maandag 4 april 2011 15:00 schreef mash_ het volgende:
Ik ben aan een silver team begonnen. Is nog stuk duurder dan ik dacht
Maarja, die spelers zijn dan ook vaak een stuk beter dan de goedkope gouden.quote:
De IF wel ja, gewone valt wel mee..discard value onderhand..is niet eens shiny. Ik kan je Luuk de Jong aanraden..die doet het fantastisch bij mij. Je hebt veel leuke opties in de eredivisie. Duurste is (buiten IF) Mido. Alternatieven zijn oa Janko, De Jong, Bony, Wolfswinkel, Junker, Matavz, Tomasson, Fernandez, Mulenga, Koef, Nilsson (allen 70+). Heb zelf De Jong in gebruik.quote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef GieJay het volgende:
[..]
Maarja, die spelers zijn dan ook vaak een stuk beter dan de goedkope gouden.
Wil eigenlijk matavz nog wel voor mijn erediviseteam maar die is ook best duur
Eerst wel, maar Biseswar heeft hem uit de basis verdrongen. Die doet het echt super bij mij. 76 pace voelt als 85+, schot van 70 maar iedere geplaatste bal zit er in (zoals hij dat in het echt ook weleens doet, lekker krullen van buiten de 16) en pass is ook prima ondanks de 57 stat..echt bizar. Zelfde met Verhoek. En ik heb silver Tyton op doel en die is schijnbaar uberzeldzaam..kom er pas net achter dat hij is geupgrade naar 75 gold.quote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Fenomeno het volgende:
Sulejmani was jij nogal fan van toch tim?
Heb hem als back up voor balasz maar vind het echt een drama
Omdat we het over silver teams hebben?quote:Op maandag 4 april 2011 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Euhm... Waarom heb je niet van der Wiel daar staan?
quote:Op maandag 4 april 2011 11:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Niet vergeten dat vanavond van 20.00 - 20.30 het happy hour is. Zorg er dus voor dat je ruimte heb op je tradelist en consumablelist.
Vermeer, Sulejmani, Enoh, Anita, Alderweireld zeker geinteresseerd! (voor mijn ajax team:P)quote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb trouwens veel silver eredivisie te koop op de xbox. Geef maar even aan als je interesse hebt, dan geef ik je een faire prijs tussen alle veel te hoge prijzen door die er vaak zijn. Vermeer, Sulejmani, Oleguer, Bouma, Enoh, Anita, Eriksen, Alderweireld, Bakkal heb ik er allemaal wel een paar van
Heb ook IF Matavz, vraagprijs 65K. Staat nog niet op de market.
die van twente??quote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef Tim86 het volgende:
Zou alleen graag een goede rechtsback zien. Heb nu Silva, misschien Manolev (![]()
) maar eens proberen. Marcellis is echt een trage hond en Blind is linksbenig, dus dat is ook brak.
Dat was ik inderdaadquote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef Tim86 het volgende:
Alderweireld verkocht, was jij het?
Anita moeten we maar even over onderhandelen. Hangt van formatie af
Je mag vanavond wel een potje tegen mijn team proberenquote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iobX96pdbaFHD
ZoVanaaf eens kijken of ze een beetje goed zijn
Sorry, had even onverwacht bezoek, maar bij deze geaccepteerd, veel plezier met Mikiquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad
Anita zie ik ervoor 4400 op staan met redelijke formatie (4321, donkergroen bij mij)
Sulejmani zie ik er trouwens niet op staan, LF of LW?
Ah.. LF, trade offer send:)
ps3?quote:Op maandag 4 april 2011 16:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je mag vanavond wel een potje tegen mijn team proberen
Nog naar meer op spelers op zoek toevallig?quote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad
Anita zie ik ervoor 4400 op staan met redelijke formatie (4321, donkergroen bij mij)
Sulejmani zie ik er trouwens niet op staan, LF of LW?
Ah.. LF, trade offer send:)
Hmmm. Stond een Di Natale op voor 300k, tot 20 seconden had er niemand op geboden... Maar er was toch iemand anders die hem ook wilde hebben, helaas had hij meer coins dan ik...quote:Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Fingers crossed..... please please please
zuur..xbox toch?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm. Stond een Di Natale op voor 300k, tot 20 seconden had er niemand op geboden... Maar er was toch iemand anders die hem ook wilde hebben, helaas had hij meer coins dan ik...
Nee, ik heb de mijne juist een paar weken geleden verkocht. Net op tijd als ik de prijzen zo zie. Op hoeveel coins zit je?quote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
yup, jij was het toch niet hè....![]()
Naja nog even doorsparen, het kan niet lang meer duren...
Zo'n verhaal was het niet, nog geen 5 regelsquote:
Nee ik snap dat ook niet, als je 3-4-1-2 wilt spelen moet je echt sneller CB's hebben. Puyol, Terry en Vidic zijn volgens mij de traagste verdedigers in het hele spel. Ik hoop dat hij die ook heeft geleerd want het was best wel zielig...quote:Op maandag 4 april 2011 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Met zo'n team win je geen fuck lijkt me, maar dit is waarschijnlijk wel echt zijn ultimate team. Fuck chem
Ik heb hem inmiddels al erin staan. De rest van het team is bijna identiek wat ik al heb, alleen ik heb andere IF middenvelders.quote:Op maandag 4 april 2011 18:25 schreef Tim86 het volgende:
Misschien handig om je platform erbij te vermelden
Tobi-wan was laatst op zoek naar IF Balzaretti
Ik dacht al, huh waarom moet ik opnieuw inloggen?quote:I'm selling these players (there are a couple of TOTY's) VERY CHEAP because somebody is buying 5,000,000 coins off me tomorrow and I need to get rid fast. Let me know who you want.
de link gaat dan uiteindelijk naar http://ea-fifa-ultimate-teamz.com/uk/app/play54kfdacdf/
Oke heb hem wat veranderdquote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Hopen dat hier niemand op die link gaat klikken. Maar ik krijg ook af en toe een berichtje van zo'n scammer. Ik snap niet dat mensen erin trappen.
Ja inderdaad. Er schijnt nu ook zon trieste mail rond te gaan waarin een zogenaamde EA mod aangeeft dat er 14 keer met een fout wachtwoord op je account is ingelogd, en of je even je email en wachtwoord terug kan sturen voor controle.quote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Echt teveel oplichters in de community ja..bizar
Ik kreeg ook een mail laatst waarin mijn gamertag en mijn emailadres stonden weergegeven. Zag er gelikt uit, allemaal realistisch. Ik zou mijn emailadres gewijzigd hebben naar een of ander gmail adres en de wijzigingen zouden binnen enkele dagen van kracht worden. Als ik dat niet wilde moest ik contact opnemen via een telefoonnummer van EA (het echte nummer) of de mail beantwoorden, waarna iemand me vast zou proberen te overtuigen dat ze mijn password nodig hadden.quote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Er schijnt nu ook zon trieste mail rond te gaan waarin een zogenaamde EA mod aangeeft dat er 14 keer met een fout wachtwoord op je account is ingelogd, en of je even je email en wachtwoord terug kan sturen voor controle.
Best goed gemaakt die sitequote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:
1 post gemaakt in het EA Forum, krijg ik dit bericht;
[..]
Ik dacht al, huh waarom moet ik opnieuw inloggen?
Maar zoals je ziet is de link niet goed, stelletje oplichters
Gewoon een nepsite om accountgegevens te achterhalen.
Geen gegevens ingevuld gelukkig.
hihiquote:
Vennegoor!quote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Doublepain het volgende:
Junker faalt hard, hij kan niet eens kopenn ...ik ga denk een andere spits halen die niet in de eredivisie speelt, dan maar geen 100 chem
gek, bij mij ownt IF Junker hard, 1 op 1 ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Doublepain het volgende:
Junker faalt hard, hij kan niet eens kopenn ...ik ga denk een andere spits halen die niet in de eredivisie speelt, dan maar geen 100 chem
Wat lul jij altijd raar over prijzen man..zulke gasten kan je gewoon simpel oppikken als je 2sec verder kijktquote:Op maandag 4 april 2011 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Die kost 10k, dan heb ik liever milito
PS3 ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat lul jij altijd raar over prijzen man..zulke gasten kan je gewoon simpel oppikken als je 2sec verder kijkt
oja, die klapjosti PercyNL ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Op FOK! heeft iemand ook al eens een account gemaakt om zo'n link te posten
oja, nu je het zegt... Das wel al weer een hele tijd geleden, was zo'n hele rel om toenquote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef Tim86 het volgende:
nee, die percy wilde alleen zijn coins verkopen voor geld. Er was ook iemand met phishing links, maar die had in no time een ban
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga dik profiteren van happy hour, maar niet met pakjes (L)
Ja als je geluk hebtquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat lul jij altijd raar over prijzen man..zulke gasten kan je gewoon simpel oppikken als je 2sec verder kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |