PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Potje doen? Via head to head.quote:
Ik had wat duidelijker moeten zeggen dat het gaat om wat mensen op het EA forum zeggen. Die zeiken allemaal dat ze Drogba IF maken om meer pakjes te verkopen. Zelf heb ik niets van Ivoorkust - Benin meegekregen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef emokid het volgende:
Pardon, dat moet je terugnemen. Die post barst van de onwetendheid. De Afrika Cup duels zijn spijkerhard, die win je niet zomaar en "kutlanden" bestaan niet. Als je ze een beetje volgt dan had je dit nooit gezegd. Bovendien stonden ze tegen Benin 0-1 achter waarna Drogba er eigenhandig 2-1 van maakte met twee goals. Hij neemt altijd het nationale elftal op de sleeptouw, en bij Chelsea speelt hij niet kut dit seizoen maar juist effectief. Scoren is niet alles.
Ja die passing is inderdaad aan de lage kant... Maar hij is wel 6'3" dus ik denk niet dat hij een kopduel gaat verliezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:56 schreef psychedelicate het volgende:
IF Özil is één van de fijnste spelers waarmee ik gespeeld heb. Hij wint vrijwel elk kopduel met zijn 56 HEA.
IF Martinez kan ik inderdaad eens uitproberen, maar helaas is zijn passing maar 74. Met Alonso moet ik op papier een betere passer in huis hebben (hoewel dat niet zo is, hij is de meest verschrikkelijke passer ooit) en hij helpt wel mee aan die mooie felgroene lijnen in het centrum.
Lekker teampje! Ikzelf heb IF Pedro net verkocht omdat ik hem persoonlijk niet echt fijn vond spelen. Na 2 keer de bal aangeraakt te hebben al weer uitgeput zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldo verkocht, IF Abidal, IF Ramos en IF Pedro gekocht, UP Özil van LM naar CAM verplaatst, Kaká van CAM naar ST verplaatst. Als ik mijn silver BBVA squad helemaal verkoop heb ik misschien nog net genoeg coins voor IF Özil. Ik ben alleen nog erg ontevreden over Alonso, maar er is volgens mij geen goede vervanging.
Je hebt gelijk. Ik had hiervoor Abidal en Ramos andersom staan, vandaar dat het zo stond. Dank u.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Is het trouwens niet slimmer om Alonso en Diarra van plaats te wisselen voor chemistry. Diarra met Abidal en Alonso met Pedro.
Dan heb je zo`n team en dan verneuk je het zo door die formatie te gaan spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldo verkocht, IF Abidal, IF Ramos en IF Pedro gekocht, UP Özil van LM naar CAM verplaatst, Kaká van CAM naar ST verplaatst. Als ik mijn silver BBVA squad helemaal verkoop heb ik misschien nog net genoeg coins voor IF Özil. Ik ben alleen nog erg ontevreden over Alonso, maar er is volgens mij geen goede vervanging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |