abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94926982

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
FOK!FIFA doelpunt van de maand: http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA
Met dank aan Omnirocket :)
pi_94927026
dank :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94927029
Zaterdagavond dus Milan - Inter. Mensen met Digitale televisie kunnen in de maand April gratis naar Sport1 kijken (via zender 401). Benieuwd of daar wat IFs uit gaan rollen. Ibrahimovic is geschorst.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Tim86 het volgende:
dank :)
Potje doen? Via head to head.
pi_94927128
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef emokid het volgende:
Pardon, dat moet je terugnemen. Die post barst van de onwetendheid. De Afrika Cup duels zijn spijkerhard, die win je niet zomaar en "kutlanden" bestaan niet. Als je ze een beetje volgt dan had je dit nooit gezegd. Bovendien stonden ze tegen Benin 0-1 achter waarna Drogba er eigenhandig 2-1 van maakte met twee goals. Hij neemt altijd het nationale elftal op de sleeptouw, en bij Chelsea speelt hij niet kut dit seizoen maar juist effectief. Scoren is niet alles.
Ik had wat duidelijker moeten zeggen dat het gaat om wat mensen op het EA forum zeggen. Die zeiken allemaal dat ze Drogba IF maken om meer pakjes te verkopen. Zelf heb ik niets van Ivoorkust - Benin meegekregen.
pi_94927253
Daar wordt overal om gezeikt, maar IF Drogba zat er vroeg of laat toch wel aan te komen. Blijft een spits van wereldklasse hoe je het ook wendt of keert. Als Torres zijn draai gaat vinden bij Chelsea zal die ook een IF krijgen, en dat wordt pas een dure. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 23:58:25 #6
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_94927418
If greg blijft nog duur :o
pi_94927515
Ik dacht dat Drogba na het WK gestopt was met interlands spelen
pi_94927778
Alsof die developer die de IF's maakt de wedstrijd heeft gezien :')

Het was puur een kwestie van geld ,wat ik wel begrijp ,maar ze hebben hem zo belachelijk rare gemaakt, hij gaat nu voor 3-4 miljoen :{
pi_94927819
Drogreden, daarmee stel je eigenlijk dat topspelers dus nooit IF kunnen krijgen of het is een commerciële zet.
pi_94928335
Net IF Motta voor 15k kunnen kopen :D

Edit: Met Drogba was het gewoon een commerciële zet. EA zegt altijd dat een speler hoger dan zijn rating moet spelen in het echt om een IF te krijgen. Je kan me niet wijs maken dat Drogba, die 88 rating heeft, zo geweldig heeft gespeeld..tegen Benin :')

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2011 00:18:45 ]
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:32:43 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94929070
Wat ik haat aan fifa is dat wanneer je een mede speler wil aanspelen vlak voor het doel je de kans hebt dat je speler de bal op doel passt . Iemand die begrijpt wat ik bedoel ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_94929106
Dit is mijn 4 sterren team voor het spring inventational toernooi. Net 1e ronde gespeeld tegen iemand met een zilveren team. 6-1 gewonnen, alles ging gewoon lekker :P. Was niet eens een slecht team want ze waren volgens mij bijna allemaal 74.

pi_94932198
Gelijk 1e toernooi gewonnen. 4k in de pocket! De teams zijn in dat toernooi veel vaker aan elkaar gewaagd, niet verkeerd!
pi_94934841
Balzaretti opgepikt voor 50k, hij had de goede formatie... Ik kon gewoon niet meer wachten. Nu dan maar eindelijk sparen voor IF Di Natale, of nog wat leuke spelers voor mijn 4 sterren team kopen...

pi_94935559

Ronaldo verkocht, IF Abidal, IF Ramos en IF Pedro gekocht, UP Özil van LM naar CAM verplaatst, Kaká van CAM naar ST verplaatst. Als ik mijn silver BBVA squad helemaal verkoop heb ik misschien nog net genoeg coins voor IF Özil. Ik ben alleen nog erg ontevreden over Alonso, maar er is volgens mij geen goede vervanging.
pi_94935585
Schijnt dat IF Özil echt een god is. Ik vond de normale Diarra al lekker spelen, die IF versie moet helemaal relaxed zijn!

Je zou IF Javi Martinez op de plek van Xabo Alonso neer kunnen zetten. Ik heb alleen geen ervaring met hem...
pi_94935684
IF Özil is één van de fijnste spelers waarmee ik gespeeld heb. Hij wint vrijwel elk kopduel met zijn 56 HEA.

IF Martinez kan ik inderdaad eens uitproberen, maar helaas is zijn passing maar 74. Met Alonso moet ik op papier een betere passer in huis hebben (hoewel dat niet zo is, hij is de meest verschrikkelijke passer ooit) en hij helpt wel mee aan die mooie felgroene lijnen in het centrum.
pi_94935731
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 10:56 schreef psychedelicate het volgende:
IF Özil is één van de fijnste spelers waarmee ik gespeeld heb. Hij wint vrijwel elk kopduel met zijn 56 HEA.

IF Martinez kan ik inderdaad eens uitproberen, maar helaas is zijn passing maar 74. Met Alonso moet ik op papier een betere passer in huis hebben (hoewel dat niet zo is, hij is de meest verschrikkelijke passer ooit) en hij helpt wel mee aan die mooie felgroene lijnen in het centrum.
Ja die passing is inderdaad aan de lage kant... Maar hij is wel 6'3" dus ik denk niet dat hij een kopduel gaat verliezen :)
pi_94935754
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldo verkocht, IF Abidal, IF Ramos en IF Pedro gekocht, UP Özil van LM naar CAM verplaatst, Kaká van CAM naar ST verplaatst. Als ik mijn silver BBVA squad helemaal verkoop heb ik misschien nog net genoeg coins voor IF Özil. Ik ben alleen nog erg ontevreden over Alonso, maar er is volgens mij geen goede vervanging.
Lekker teampje! Ikzelf heb IF Pedro net verkocht omdat ik hem persoonlijk niet echt fijn vond spelen. Na 2 keer de bal aangeraakt te hebben al weer uitgeput zijn.
IF Ramos is echt een baas!
Helaas is er inderdaad niet echt een betere voor Xabi Alonso. Ik heb hem ook als CDM staan omdat hij volgens mij de enige goeie Spaanse BBVA speler is.
pi_94935778
Is het trouwens niet slimmer om Alonso en Diarra van plaats te wisselen voor chemistry. Diarra met Abidal en Alonso met Pedro.
pi_94936101
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 11:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Is het trouwens niet slimmer om Alonso en Diarra van plaats te wisselen voor chemistry. Diarra met Abidal en Alonso met Pedro.
Je hebt gelijk. Ik had hiervoor Abidal en Ramos andersom staan, vandaar dat het zo stond. Dank u.
pi_94936154
Geen dank :)

M'n topic op EA is weer tot leven gekomen!! Ik vraag me af of er ooit iemand van EA gaat reageren. Heb wel even de topic titel iets uitnodigender gemaakt.
pi_94936991
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je zo`n team en dan verneuk je het zo door die formatie te gaan spelen. ;(
pi_94937192
De beste formatie waarmee ik ooit heb gespeeld. Zoals ik al vaker heb gezegd, de AI van de verdediging is bizar slecht. De backs geven geen rugdekking en heffen constant buitenspel op. Hoe los je dit op? Door niet met backs te gaan spelen. Ik heb nu één van de sterkste CBs in het midden en twee snelle, sterke backs (als CBs) om de zijkanten te verdedigen en sprintduels te winnen.

Probeer maar eens een 3-5-2 te maken met een soortgelijke verdediging, het werkt verrassend goed. Ik ga in ieder geval nooit meer terug naar een andere formatie, tenzij ik weer ooit Barcelona opnieuw wil gaan maken.
pi_94937656
Was mijn DNF bonus eindelijk weer bijna 1.25... Wordt ik er weer afgegooid door EA. Wat the fuck hebben ze daar voor kut servers...

Het feit dat andere mensen mijn topic bumpen maakt echter weer een hoop goed :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')