Dat vind ik het ook soms niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goed stuk, maar het klinkt niet echt hoopgevend.![]()
Welterusten!quote:
Tja, eigenlijk is het dat ook helemaal niet.quote:
Ik ben verbaasd dat jij zo meeleeft.quote:
Why?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat jij zo meeleeft.
Omdat ik het stiekem een schatje vond met een prima stem.quote:
Wat??????quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef Peter het volgende:
Niemand die halfnaakte brandweerlui gezien in Amsterdam?
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Schijnbaar moet ik een zeikende nicht worden
Door?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat ik anders niet opgemerkt word.
Wat is er kind? Kom maar bij ome SAJ op schoot.quote:
Nou ja, dat hoeft niet per se toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:04 schreef Ang3l het volgende:
Nog steeds bij tibo.
Straks komt dat moment dat je moet gaan.
Hmmz. Nou ja. Geen idee.quote:
Niet zo boos doenquote:
Heb ik nietquote:
Wat voor bejaardenmobiel heb jij dat je geen foto's kunt maken?quote:
Ik wederom nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Vlarp het volgende:
Oh... ik ben enigszins een beetje brak. Heel raar
'morge
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Willen kan ook nog hè
Jij wil gewoon je fotocollectie compleet hebbenaangezien je gister aangaf TV nog niet gezien te hebben!
Ow, stom. Ik heb wel trek in een goede zelfgemaakte cocktailquote:
Nee, ik sta (bijna) altijd nuchter achter de bar. Hooguit 2 drankjes, meer zal ik echt nooit doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het afhandelen van de drankzaken hetzelfde als zelf lekker drinken en een ander laten betalen?
Ik ga voor de mojitoquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, stom. Ik heb wel trek in een goede zelfgemaakte cocktail. Strawberry daquiri met dit weer
.
Precies... ik wil geen foto's online hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Willen kan ook nog hè
Jij wil gewoon je fotocollectie compleet hebbenaangezien je gister aangaf TV nog niet gezien te hebben!
Gewoon heel hard OBER roepen!quote:
Bij de Euromast, knijter groot parkquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, parken tussen het beton, zonder bomen en in de smog
In de achtertuin daaroquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat zou bij mij trouwens misschien nog wel werken, dat de Berlage dan reageert met "Ja?"
(Jeweetwel, waar we met Dizer, Steve en Vlarp hebben gezeten)
Daar kunnen jij en Tomasso mooi die scenes uit Honey I shrunk the Kids naspelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij de Euromast, knijter groot park
http://maps.google.nl/map(...)19,0.022058&t=h&z=16
Ah... gaan we weer op de kabouter grappen tour?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar kunnen jij en Tomasso mooi die scenes uit Honey I shrunk the Kids naspelen
Deze was te mooi om te laten liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah... gaan we weer op de kabouter grappen tour?
Veel plezierquote:
Wanneer gaan we dat weer eens doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat zou bij mij trouwens misschien nog wel werken, dat de Berlage dan reageert met "Ja?"
(Jeweetwel, waar we met Dizer, Steve en Vlarp hebben gezeten)
Start de PM maar opquote:
Ach, gewoon een ball&chain grap terugmakenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah... gaan we weer op de kabouter grappen tour?
Samen naar de ondergaande zon wereld kijkenquote:
quote:
Dat is niet waar trouwens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is 3x 010 dus 3x kutter.
Ik nog 040, maar dadelijk 013.quote:
Done!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Start de PM maar opZal dan vast wel mei worden of juni of zo
idd, mooi weer om te WoWen!quote:
pics or you don'tquote:
Op je avatar klikken, kiezen voor webcam en dan met emoticomnsquote:
ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:31 schreef Twoflower het volgende:
Zeg Ang3l, ik was gisteren bij Spring Awakening, en ik vond 'm echt geweldig. Zelfs dat ene nummer waarvan jij de vertaling vreselijk vond. Ik vond het eigenlijk wel goed in de hele setting passen.
Je Usericonquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
idd, mooi weer om te WoWen!
[..]
pics or you don't
hoe is het met iedereen
ITSquote:
Ik ook niet, maar i.c.m. de furry fascinatie van GWDF vond ik hem wel leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook nooit de grap van begrepen
Oh op die fietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar i.c.m. de furry fascinatie van GWDF vond ik hem wel leuk.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar i.c.m. de furry fascinatie van GWDF vond ik hem wel leuk.
Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:
het is grappig door het stemmetje dat ze erbij doet, youtube et maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd?![]()
Is het eindelijk weer lente begint mijn keel weer te jeuken. Hooikoorts.
Ik ga de inzendingen eens beluisteren, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef gastwatdefok het volgende:
omg zoveel mensen die meedoen met Fok!dols!
mijne staat er nog niet bijjjj maar die van Erik wel, en moet wel zeggen klinkt meui erikje
zoveel mensen op wie ga ik stemmen
mag ik niet vertellenquote:
Idd, ik wil die van mij horenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het zijn er echt veel, zitten tot nu toe wel echt goede tussen!
Wat een prachtige versie van Defying Grafity heeft Erik er van gemaakt inderdaad!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef gastwatdefok het volgende:
mijne staat er nog niet bijjjj maar die van Erik wel, en moet wel zeggen klinkt meui erikje
Dat is niet die Erik heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een prachtige versie van Defying Grafity heeft Erik er van gemaakt inderdaad!!
Joh.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het leuker om grappen over Vlarps dronkenschap/katers te maken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wellicht ten overvloede, maar hier dus even de topics:
FOK!Idols: Stem vanaf nu op je favoriet!
FOK!Idols: De inzendingen
Zoek de [HOMO]s.
Alleen mogen de deelnemers niet vertellen welke inzending van hun is. En de anderen die het weten ook niet.
Enjoyquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een garnalen-in-knoflookfeestje bij mezelf en niemand is uitgenodigd.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een garnalen-in-knoflookfeestje bij mezelf en niemand is uitgenodigd.
Vlinders?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:00 schreef gastwatdefok het volgende:
zat er de hele tijd overheen te kijken, die van mij staat er wel
quote:
explainquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut, morgen een kinderpartijtje en nee ik heb het niet over de verjaardag van één van mijn scharrels.
kinderfeestjesquote:
Wat heb jij dit jaar met je kinderfeestje gedaan? Naar de kinderboerderij?quote:
over 2 maanden, en waarschijnlijk niksquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heb jij dit jaar met je kinderfeestje gedaan? Naar de kinderboerderij?
17quote:
fijn, nu wil ik samen met hem douchen, EN zwemmenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan doet ie maar even zn zwembroek aan
ik kan wel spannendere dingen bedenken om te doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
fijn, nu wil ik samen met hem douchen, EN zwemmen
()
er zijn altijd uitzonderingen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Yuri valt sowieso op ouder, dacht ik eigenlijk.
wat denk je dat er onder de douche gebeurt danquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan wel spannendere dingen bedenken om te doen
douchen? lijkt me anders een beetje krap voor het echte werkquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat denk je dat er onder de douche gebeurt dan
ligt eraan wat je met het echte werk bedoeltquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
douchen? lijkt me anders een beetje krap voor het echte werk
face down ass upquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ligt eraan wat je met het echte werk bedoelt
het echte échte werk bewaar ik voor het bed, daarin ben ik een ouderwets
Hij is nog jong en zo... doe nou ff lief...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan wel spannendere dingen bedenken om te doen
Elkaars rug inzepen?!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat denk je dat er onder de douche gebeurt dan
oh shi- *laat het zeepje vallen*quote:
nee hij moet opgroeienquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is nog jong en zo... doe nou ff lief...
Das ook nie handig...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:30 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
oh shi- *laat het zeepje vallen*
Tss wees blij... ik heb heul de dag moeten werkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb slechte zin en ben lichtelijk verbrand.
volgens mij zit er diep van binnen best wel een suikeroom in je verborgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan helaas naar 20 minuten blijven.
niet zo bijdehand jijquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das ook nie handig...
Als je zijn rug inzeept het zeepje laten vallen
Wrom nie?quote:
(om het volwassen te houden) omdat ik het zeg!, punt uit!quote:
seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks en oh ja, sex.quote:
*laat de puff met douchegel vallen*quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
Wie gebruikt er tegenwoordig nog zeepjes?Gaat toch allemaal met douchegel?
Ow ja... Dat is echt de meest volwassen reactie die je kon gevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:14 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
(om het volwassen te houden) omdat ik het zeg!, punt uit!
Je kunt toch ook de fles met douchegel laten vallen? Die moet je dan ook opruimen natuurlijk...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
Wie gebruikt er tegenwoordig nog zeepjes?Gaat toch allemaal met douchegel?
dat is hoe volwassen mijn vader is teminstequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja... Dat is echt de meest volwassen reactie die je kon geven
Ja, dat kan natuurlijk, maar waarom blijft iedereen dan over dat zeepje zeuren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook de fles met douchegel laten vallen? Die moet je dan ook opruimen natuurlijk...
Dat heet opvoedenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dat is hoe volwassen mijn vader is teminste
Had ik maar een date die weg kon lopen.quote:
Zit ie in een rolstoelquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Had ik maar een date die weg kon lopen.
Goh.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn dates lopen bij voorbaat al weg.
Dan had ik allang niet meer geleefd. Al die enge ziektes. Bah. Grafstad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay, poging 2...je kwam erachter dat je in Amsterdam geboren bent?
Wat is er dan kind? Kom maar even op schoot bij sinterklaas ome saj.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan had ik al niet meer geleefd. Al die enge ziektes. Bah. Grafstad.
Uhm, nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is er dan kind? Kom maar even op schoot bij sinterklaas ome saj.
Omdat jullie allemaal te lui waren ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die huppelt nu toch in het zwembad rond, mocht je niet mee ?
Waarom heb ik daar gelijk bepaalde beelden bijquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is er dan kind? Kom maar even op schoot bij sinterklaas ome saj.
in my eerlijke opinie, vind ik hem niet bepaald aantrekkelijk nee.quote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens die Marc Almond, vinden we die lelijk, ik vind hem ook wel iets hebben
Ow ja dat is ook zo...quote:Op zondag 3 april 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat je al eerder gezegd hebt een beelddenker te zijn.
hij is wel een gay icon van de eighties, alleen heb ik dat pas achteraf uitgevondenquote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens die Marc Almond, vinden we die lelijk, ik vind hem ook wel iets hebben
quote:Op zondag 3 april 2011 01:39 schreef gastwatdefok het volgende:
ik ga slaapies doen, morgen weer sportschool om 11 uur 's ochtends
Omdat in Twente geen moer te doen is en dat je het dus moet hebben van fantasieën?quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar gelijk bepaalde beelden bij
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen....quote:Op zondag 3 april 2011 09:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat in Twente geen moer te doen is en dat je het dus moet hebben van fantasieën?
Ok.quote:Op zondag 3 april 2011 12:55 schreef gastwatdefok het volgende:
dat is ook de laatste keer dat ik meedoe aan elke vorm van Idols
No shit Sherlockquote:
Nee hoor, heb vrijdag weer nee gezegd. En ben wel blijven slapen. Dus zo gemakkelijk ben ik niet te doenquote:
Het is niet voor iedereen weggelegd neequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen weggelegd nee
We houden van gemoedelijkheid en niet van (randstad)krengen.
O wacht
Schijngezelligheid ja. Eigenlijk zit het vol met zure mensen daar.quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen weggelegd nee
We houden van gemoedelijkheid en niet van (randstad)krengen.
O wacht
Helaas wel ja.quote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef Vlarp het volgende:
Weet je, Tomasso zit dan wel op Brabant af te geven, maar hij zoekt (en vindt) er allemaal vrienden
Nee hoor!quote:Op zondag 3 april 2011 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh please zeg me dat ik er niet zo uitzie of overkom op mensen!
quote:
Neuh viel mee gelukkigquote:
Capellequote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga maar eens op de fiets stappen naar Capelle aan den IJssel
Zoals ik dus al zei, Brabanders zijn over het algemeen zure mensen.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei, Brabanders zijn over het algemeen zure mensen.
Als je dat soort dingen humor vindt ben je gewoon niet helemaal mijn mens. Dan moet je van die programma's op Veronica gaan kijken waar ze dan de "grappigste" internetfilmpjes laten zienquote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
hoe zuidelijker je komt hoe slechter het wordquote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenquote:
grappig ik ga zo bowlen met me oudersquote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
"Mens, jij wordt zo vaak gevingerd en in de goot gegooid dat je wel een bowlingbal lijkt!"
niet zo sarcastisch doen!quote:
Maar ik ben ook een zure Brabander.quote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
grappig ik ga zo bowlen met me ouders
[..]
niet zo sarcastisch doen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |