Nee ik ben 19 en zij is 17.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ts is 14 en ze wonen 30 km van elkaar af ?
Het is meer een vraag van hoe andere mensen er mee omgaan en gewoon erover praten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef jaechtwaar het volgende:
Kennen jullie dit? Hoe gaan jullie hier mee om?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:30 schreef Weissman het volgende:
Je houdt wel erg veel van haar als je alleen hierom een account heb aangemaakt.
Jawel maar geen auto helaas.quote:
Vodkaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:46 schreef jaechtwaar het volgende:
[..]
Jawel maar geen auto helaas.
Tevens onze relatie is nog heel erg vers dus het is eventjes wennen
Aankomende zomervakantie gaan we ook een weekje weg, daar kijk ik ook heel erg naar uit!tevens ook gewoon weekenden dat ik haar zie maar soms duurt de week toch wel erg lang
Wees een man, en gaat heen en koopt een auto!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:46 schreef jaechtwaar het volgende:
[..]
Jawel maar geen auto helaas.
Tevens onze relatie is nog heel erg vers dus het is eventjes wennen
Aankomende zomervakantie gaan we ook een weekje weg, daar kijk ik ook heel erg naar uit!tevens ook gewoon weekenden dat ik haar zie maar soms duurt de week toch wel erg lang
Hahaha ja. Ik ben druk bezig met kijken voor een auto en dat kom allemaal wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wees een man, en gaat heen en koopt een auto!
Zelf nog nooit een man gehad, maar wel andere mensen advies gevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wees een man, en gaat heen en koopt een auto!
Ja ik herken het gevoel wel. Veel succes, heb verder geen tips voor je.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:52 schreef jaechtwaar het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik ben druk bezig met kijken voor een auto en dat kom allemaal wel.
Maar herkenbaar bij verschillende mensen?
Kan een mod trouwens die verschikkelijke post met die 2 foto's van justin bieber verwijderen?
Ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:06 schreef trekeennummertje het volgende:
Herkenbaar.
Tip: Ga nooit zonder aankondiging naar haar toe wanneer ze het druk heeft.
quote:
Tja, verliefdheid hequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:12 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Onder andere.
In mijn geval was het eerder dat ik 4 uur mocht reizen voor 10 minuten contact. Wat ik bij voorbaat al wist en ik eigenlijk niet snap waarom ik dat überhaupt deed toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |