die stem en dat drukke gedragquote:
Mee eens, vindt haar vanaf het begin, meer inhoud hebben als die andere mokkelsquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon heb wijsheid en kan goed relativeren. kan je van de andere mokkels die er nog zitten niet zeggen.
dat dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee mis haar wel. Aafke waardeerde ik met de week meer.
Er zijn echt mensen met een irritanteren stem, en dat drukke was wel lekkere afwisseling vind ik!quote:
Wat interesseert het mij op wie een deelnemer stemt?quote:
quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon heb wijsheid en kan goed relativeren. kan je van de andere mokkels die er nog zitten niet zeggen.
laura stemt op de PVDK <<--- partij van de kriebelquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij op wie een deelnemer stemt?Ze zal dr wel haar redenen voor hebben. Ze komt er tenminste voor uit. Wie weet waar Jo op stemt, of Lau (die zal wel niet stemmen, is ze te lui voor)
Wijsheid en stemmen op de PVV dat gaat volgens mij niet samen.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wijsheid en stemmen op de PVV dat gaat volgens mij niet samen.
En Joanna stemt niet, er is namelijk niet iemand die zo geweldig is als zij!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Stability het volgende:
[..]
laura stemt op de PVDK <<--- partij van de kriebel
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Zijn dat niet die Chinezen die op een helling tsunami's afkondigen?quote:
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Denk dat ze er goed aan gedaan hebben dat niet in het huis te vertellen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef kaatje50 het volgende:
Sharon zit buiten met een paar mensen over natuurrampen te praten
wat zouden ze schrikken als ze hoorden dat er ondertussen die tsunamie in Japan is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |