* Pien85 schenkt in[quote]quote:
Heb ook bier, baileys, smirnoff, wijn, grand marnier, safari, butterscotch cream, beerenburg, malibu...quote:
Dat geeft niet, kan ik dominant agressief zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen ik ben nogal ehm...minder gezellig nu
Ah. Jaja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje relativeren kan geen kwaad op jouw leeftijd hoor
Doe maar een beerenburgquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[me=Pien85] schenkt in
[/me]
[..]
[..]
Heb ook bier, baileys, smirnoff, wijn, grand marnier, safari, butterscotch cream, beerenburg, malibu...
Ik heb nu al extra buikpijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat geeft niet, kan ik dominant agressief zijnAf en toe ook wel leuk
Hmmmm doe maar een malibu, die heb ik lang niet opquote:[..]
Heb ook bier, baileys, smirnoff, wijn, grand marnier, safari, butterscotch cream, beerenburg, malibu...
quote:
Je hebt over mij?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Jaja.
Er gaat even iets mis bij iemand, stekkertje los ofzo, kweetniet.
Maar raar is het wel, daar mogen we best iets van zeggen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je alleen je "ik ben lief voor iedereen"-Koen in de aanbieding???
Ja, ik dacht laten we het eens over jou hebbenquote:
Liever niet eig..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laten we het eens over jou hebben
Kun jij niet even een uurtje in de kattenbak gaan zitten ofzo?quote:
Je trekt de aandacht wel een beetje naar je toe he, zoquote:
Voer geen oorlog, voer de eendjesquote:
Alsof we ons daar iets van aantrekken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen ik ben nogal ehm...minder gezellig nu
en onze eenden zijn er niet eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voer geen oorlog, voer de eendjes
Juist ikquote:
Geniaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voer geen oorlog, voer de eendjes
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje relativeren kan geen kwaad op jouw leeftijd hoor
Fles, kom op.quote:
Dom, jong, sletje... Wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Fles, kom op.Wat valt er te relativeren? Ik zeg niets fouts in mijn posts, ik wijs iemand erop dat ze totaal verkeerd overkomt. In plaats van in de verdediging te schieten zou ze ook eens kunnen nadenken hoe ze overkomt, ik bedoel het namelijk niet eens gemeen.
En dat terwijl ik toch maar een jong dom sletje ben.
Ben je ongesteld misschien?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Fles, kom op.Wat valt er te relativeren? Ik zeg niets fouts in mijn posts, ik wijs iemand erop dat ze totaal verkeerd overkomt. In plaats van in de verdediging te schieten zou ze ook eens kunnen nadenken hoe ze overkomt, ik bedoel het namelijk niet eens gemeen.
Neuken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |