Ah dat kan ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je moe bent moet je wachten tot je over je slaap heen bent
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Pien85 het volgende:
Weer wat geleerdAlleen domme mensen neuken
quote:
Ja, de helft zou genoeg zijn maar ik denk dat ik nog wat rente moet betalenquote:
Nou, tot morgen maar dan hequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
En ik wilde nog wel een nette post posten, gelukkig heb ik automatische updates. Hier valt niet mee te praten.
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
Wat je ook gedronken, gesnoven of geslikt hebt. Niet meer doen. Drugs are bad, mkay.
Nu even niet, dit is mijn slimme week van de maandquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu even niet, dit is mijn slimme week van de maand
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar een tia maria inschenken, iemand anders ook?
heb je alleen Tia Maria in de aanbiedingquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Heb je nog wat anders?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Mij?quote:
Geen bezwaar, we wisselen de lakens welquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe een biertjequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Beetje relativeren kan geen kwaad op jouw leeftijd hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
Wat je ook gedronken, gesnoven of geslikt hebt. Niet meer doen. Drugs are bad, mkay.
Ja, alleen ik ben nogal ehm...minder gezellig nuquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mij?
[..]
Geen bezwaar, we wisselen de lakens wel
[..]
Ik doe een biertje![]()
Heb je alleen je "ik ben lief voor iedereen"-Koen in de aanbieding???quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je alleen Tia Maria in de aanbieding
is het die tijd weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen ik ben nogal ehm...minder gezellig nu
Niet de enige iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dom praat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |