overdwars en op twee kussensquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geniet maar van alleen in bed, nu het nog kan
Nou, we zullen maar aannemen dat je een grapje maakt hequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
4 maar?
EnBlij omdat het gewoon zo'n dag is waarop ik om alles kan lachen, en alles prima is
Nouja, zo heel veel is 4 niet, maar het maakt het toch lastiger dan de eerste 3 keer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
4 maar?
EnBlij omdat het gewoon zo'n dag is waarop ik om alles kan lachen, en alles prima is
jup, mja mocht ie dan toch voorhanden zijn wil ik nog wel ff n uurtje opblijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij wou eigenlijk toch gaan slapen?
Nee, je bent een slet nou goed??quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, zo heel veel is 4 niet, maar het maakt het toch lastiger dan de eerste 3 keer.
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, mja mocht ie dan toch voorhanden zijn wil ik nog wel ff n uurtje opblijven
Ja, ik ben een slet omdat ik vaker op een dag seks heb met dezelfde man.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je bent een slet nou goed??
Ja ik praat idd poep ja. omdat ik er ff genoeg van hebquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben een slet omdat ik vaker op een dag seks heb met dezelfde man.Je praat poep.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, we zullen maar aannemen dat je een grapje maakt he
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je bent een slet nou goed??
Zeg dan waar iets op slaat, want ik heb geen idee waar jij "genoeg" van hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja ik praat idd poep ja. omdat ik er ff genoeg van heb
Zeur niet, genoeg die mij willen neuken hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]nee hoor, voel me echt goed nu
[..]jij bent wel lekker bezig he
Als je een grapje maakt is het nu tijd om dat te zeggen, je komt namelijk over als een gefrustreerde onzekere oude vrijster nu
Genoeg van het geklefquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg dan waar iets op slaat, want ik heb geen idee waar jij "genoeg" van hebt.
Met zijn gailen sikquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Simon Whitlock vind ik echt een geweldige speler
Als je dom bent moet je neukenquote:
Als dat een criterium is lever ik hierbij 2/3 van mijn IQ inquote:
Als je moe bent moet je wachten tot je over je slaap heen bentquote:
neuken ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Pien85 het volgende:
Weer wat geleerdAlleen domme mensen neuken
Woohoo ik ben slimquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Pien85 het volgende:
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Pien85 het volgende:
Nu pas??quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als dat een criterium is lever ik hierbij 2/3 van mijn IQ in
Oh, fuckquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Pien85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |