quote:
Daar heb ik er maar 1 van, en ik drink geen wit zoet dus dan moet je zelf proevenquote:
Zeik niet, je HEBT een vriendjequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil slapen maar vriendje nog niet, nu lig ik suf alleen in bed op fokking vrijdagavond
Die taak neem ik zonder problemen op me.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Daar heb ik er maar 1 van, en ik drink geen wit zoet dus dan moet je zelf proeven
Verlijd hem dan het bed inquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil slapen maar vriendje nog niet, nu lig ik suf alleen in bed op fokking vrijdagavond
merk er alleen weinig van nuquote:
En langzaamquote:
Waarom mag ik me niet gewoon afvragen wat je bedoelt?quote:
hmm dat gaat me moeite kosten... 4e keer vandaagquote:
Dat mag hoor... Maar dat verandert er niks aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom mag ik me niet gewoon afvragen wat je bedoelt?
Dat was dus van maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, hmmmm, ik mis vandaag nogquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm dat gaat me moeite kosten... 4e keer vandaag![]()
Mooi.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag hoor... Maar dat verandert er niks aan
Je bent ineens lelijk??quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm dat gaat me moeite kosten... 4e keer vandaag![]()
Wel vaker niet, maar dat geeft nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi.
Ik snap jou gewoon echt helemaal niet vandaag
Nee, dit is anders dan andersquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel vaker niet, maar dat geeft niet
dat moet t zijn jaquote:
Nee hoor, en geeft nietquote:
Jawel, dat zeg ik toch net.quote:
vandaag en morgen wachten maar tot morgenochtendquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was dus van maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, hmmmm, ik mis vandaag nog
You're not alone.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik toch net.
Ik snap je wel vaker niet, maar nu begrijp ik je gewoon ook echt niet.
Alsof je in het Chinees typt ofzo
En dat geeft dus niet. PUNTquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik toch net.
Ik snap je wel vaker niet, maar nu begrijp ik je gewoon ook echt niet.
Alsof je in het Chinees typt ofzo
laat me, ik word er gelukkig vanquote:
Ik vind van wel, want ik vraag steeds wat je bedoelt en dan doe jij alleen maar vager.quote:
Sleur hem gewoon het bed inquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaag en morgen wachten maar tot morgenochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |