NEEEEE!!!!quote:
O jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat nou zoektocht, je hebt S niet eens gemaild
S@KG.nlquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Misschien is ze nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ze is wel hoor, zelf gezienquote:
die cd-toestand is allemaal uitgezocht.. kom ik 2 spindles van 100 lege dvds tegen, nog eens lightscribe dvds, dvd-rw, cd-rw, ik had geen idee wat ik allemaal had liggen pff...!quote:
Serieus, zover ik heb begrepen ben je goed met woorden. En woorden heb je nodig om haar in te pakken. Niet klef doen, eerlijk en rechtdoorzee verpakt in mooie woorden doet hetquote:
Als dat zo is had dat best eerlijk gezegd mogen worden hoorquote:
Ik ga nog eens goed nadenken over de woorden danquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Serieus, zover ik heb begrepen ben je goed met woorden. En woorden heb je nodig om haar in te pakken. Niet klef doen, eerlijk en rechtdoorzee verpakt in mooie woorden doet het
Eigenlijk wel, heb hier 8 soorten wit, 4 rood. Geen rose helaas. Zoek je iets speciaals? Waar hou je van?quote:
Wat?quote:
Rotjongquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, heb hier 8 soorten wit, 4 rood. Geen rose helaas. Zoek je iets speciaals? Waar hou je van?
[..]
Wat?
Wit. Zoet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, heb hier 8 soorten wit, 4 rood. Geen rose helaas. Zoek je iets speciaals? Waar hou je van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |