Veel plezier hequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Naakt bier drinken en een film kijken![]()
Onder pas gewassen beddengoed?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Naakt bier drinken en een film kijken![]()
Traag maar intensiefquote:
Op mijn frisse lakenquote:
Dat is zeker fijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is echt vet relaxt hoorAlleen in huis is af en toe echt
quote:
Dat zou het wel helemaal afmakenquote:
Neequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat zou het wel helemaal afmakenMaar ga en kan jij nu nog helemaal hierheen rijden?
Ach ik luister naar DD, dus je was er al (als vrouw)quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef babybel het volgende:
[..]heeee! Ik was er wel hoor
beetje afwezig, stilletjes
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar naakt in een schoon bed![]()
![]()
Nou uhhh.... Hij is helemaal van jouquote:
Ik had het over naakt in een schoon bed hoor...is dat bed dan nu helemaal van mij?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou uhhh.... Hij is helemaal van jou![]()
![]()
Heb je iets aan je handen dan??quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef babybel het volgende:
Ik heb hier dus zegmaar 200+ cdtjes enzo, zonder tekst erop... Ben ze allemaal aan het nakijken, uitzoeken en (deels) weggooien... pfff!
Ik ken hetquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef babybel het volgende:
Ik heb hier dus zegmaar 200+ cdtjes enzo, zonder tekst erop... Ben ze allemaal aan het nakijken, uitzoeken en (deels) weggooien... pfff!
Ja ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het over naakt in een schoon bed hoor...is dat bed dan nu helemaal van mij?
Have funquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga langzaamaan eens mijn bedje opzoeken.
Moet morgen zo rond 7:15 in de bus zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |