quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu even niet, dit is mijn slimme week van de maand
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar een tia maria inschenken, iemand anders ook?
heb je alleen Tia Maria in de aanbiedingquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Heb je nog wat anders?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Mij?quote:
Geen bezwaar, we wisselen de lakens welquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe een biertjequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Beetje relativeren kan geen kwaad op jouw leeftijd hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
Wat je ook gedronken, gesnoven of geslikt hebt. Niet meer doen. Drugs are bad, mkay.
Ja, alleen ik ben nogal ehm...minder gezellig nuquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mij?
[..]
Geen bezwaar, we wisselen de lakens wel
[..]
Ik doe een biertje![]()
Heb je alleen je "ik ben lief voor iedereen"-Koen in de aanbieding???quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je alleen Tia Maria in de aanbieding
is het die tijd weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen ik ben nogal ehm...minder gezellig nu
Niet de enige iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dom praat hoor.
* Pien85 schenkt in[quote]quote:
Heb ook bier, baileys, smirnoff, wijn, grand marnier, safari, butterscotch cream, beerenburg, malibu...quote:
Dat geeft niet, kan ik dominant agressief zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen ik ben nogal ehm...minder gezellig nu
Ah. Jaja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje relativeren kan geen kwaad op jouw leeftijd hoor
Doe maar een beerenburgquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[me=Pien85] schenkt in
[/me]
[..]
[..]
Heb ook bier, baileys, smirnoff, wijn, grand marnier, safari, butterscotch cream, beerenburg, malibu...
Ik heb nu al extra buikpijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat geeft niet, kan ik dominant agressief zijnAf en toe ook wel leuk
Hmmmm doe maar een malibu, die heb ik lang niet opquote:[..]
Heb ook bier, baileys, smirnoff, wijn, grand marnier, safari, butterscotch cream, beerenburg, malibu...
quote:
Je hebt over mij?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Jaja.
Er gaat even iets mis bij iemand, stekkertje los ofzo, kweetniet.
Maar raar is het wel, daar mogen we best iets van zeggen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je alleen je "ik ben lief voor iedereen"-Koen in de aanbieding???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |