dat was idd het eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hoe zit het met de veiligheid dan? Want kinderen pulken overal aan, trekken misschien zo iets eraf, stoppen het in de mond
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Binnenstebuiten wassen maakt het niet veilig.
Of is het de bedoeling om het ook binnenstebuiten te dragen
hoezo? ze biedt toch niks aan? ze zegt alleen maar dat ze ze maakt en verkoopt.quote:
wat vraag je er nou voor? zo'n romper of shirtje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:09 schreef jolanda1982 het volgende:
als je het niet leuk vind reageer dan reageer je toch gewoon niet
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Binnenstebuiten wassen maakt het niet veilig.
Of is het de bedoeling om het ook binnenstebuiten te dragen
Zie TTquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoezo? ze biedt toch niks aan? ze zegt alleen maar dat ze ze maakt en verkoopt.
edit: ho wacht even, ik had de tt even over het hoofd gezien.
Er staat toch echt een link naar haar bling bling (quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoezo? ze biedt toch niks aan? ze zegt alleen maar dat ze ze maakt en verkoopt.
Kinderkleertjes kun je niet goed schoon krijgen op 30 graden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:02 schreef jolanda1982 het volgende:
hoihoi
je kunt het gewoon binnenste buiten wassen op 30 graden.
heb al meerdere dingen verkocht, en heb geen klachten gehad..
groetjes
ik had een hele normale vraag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef jolanda1982 het volgende:
jeetje gezellig hier zeg, laat alleen iets zien en dan krijg je hier van die rare reacties
Nee stomme doos, je bent aan het spammen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef jolanda1982 het volgende:
jeetje gezellig hier zeg, laat alleen iets zien en dan krijg je hier van die rare reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |