Ik dacht even op m'n werk te zitten.. Hoeveel mensen wel niet hun faxnummer ergens voor opgeven..quote:
jelmer sowiesoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar het oppaskind en Jelmer zijn er wel?
ik ken het......quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht even op m'n werk te zitten.. Hoeveel mensen wel niet hun faxnummer ergens voor opgeven..
Eeeewww. Heb wel eens Warsteiner met sinaasappelsmaak gehad:quote:
ik lusiter gesprekken terug....1 lul kreeg het voor elkaar om 3 maal op rij naar een fax proberen door te verbinden. mn oren!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
En ik heb m'n headset meestal vrij hard staan
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lusiter gesprekken terug....1 lul kreeg het voor elkaar om 3 maal op rij naar een fax proberen door te verbinden. mn oren!
die heb ik er ook heel rap uitgewerkt......quote:
Dat kan ik me voorstellen, jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik er ook heel rap uitgewerkt......
ik ga niet in het openbaar mijn werkgever noemen, maar tis een customer contact center in Leeuwarden. wellicht dat mattie weet welke, maar dat moet je hem maar vragen als jullie geen gespreksonderwerpen meer hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, jaWelk bedrijf werk je eigenlijk voor?
graag gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:40 schreef CindieY het volgende:
Probeer ik Mama Appelsap zoveel mogelijk te ontwijken op de radio, komt het hier wel voorbijDank jullie wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |