Eigenlijk kom ik sinds dit topic in SHO dankzij een linkje van Ole in de VBL slow chatquote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Maar ze komen af en toe voorbij in SHO, hoor
quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef kvd het volgende:
ik weet de namen van de dames ook niet, en plaats ze toch af en toe bij celebs en hun koters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
En voor de geïnteresseerden, in de spoiler vind je de namen van de tweeling van P. Diddy!Haha, die 2e naam is echt erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas weet ik die andere tweeling ook niet! Ik zou toch de nodige tweelingkennis moeten hebben, niet waar Flappe_du_pomme?![]()
Marion en Tabitha! (qua naamstijl inwisselbaar met die van Julia Roberts vinnik)quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
Hmm, nou dan maar een gelijksoortige vraag. Wie weet doet die het beter![]()
Wat zijn de namen van de tweeling van Sarah Jessica Parker?
Had het me vanmiddag gevraagt en ik had het niet geweten, maar ik ben een uur terug in 'celebs en hun koters' aan het bijlezen geweestquote:
Dat is snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |