Ja, misschien was ik dan wel geen wereldvoetballer geworden maar dat is tegenwoordig ook niet meer echt nodig om lekker te verdienenquote:
hihihihihiquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat dus. Deze mensen verzieken het echte voetbal met hun veelstegrote kutego's.
Dat komt later wel, als hij over 10 jaar nog steeds nooit afspeelt is het een probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
De nieuwe Ryo dan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:30 schreef alf89 het volgende:
Dat zeiden ze ook over Freddy Adu en Kerlon...
Vroeger? Alsof Edu 60+ is...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Ach, vroeger had je Freddy Adu, de nieuwe Pele. Je ziet nu een tof filmpje van zo'n ventje, vervolgens is het nog maar de vraag of je er ooit nog wat van hoort.
Ik zou roepen GEEF DIE BAL AF MAN DONDERSE KLOOTZAKquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb hem gevonden
Onzin uiteraard, maar dit ventje kan zeker voetballen. Een goede balbeheersing en dat voor zijn 9e jaar.
Waar zal die dat van hebben?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
De Adu-hype is al wel een tijd over hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:12 schreef Nober het volgende:
Messi's eerste doelpunt, voorafgegaan door een onterecht afgekeurd doelpunt...
[..]
Vroeger? Alsof Edu 60+ is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |