dan doen we nog maar een peukquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
krijg ik verdomme een bandje, de wachttijd is langer dan u van ons gewend ben, in verband met koffie pauze is het erg druk.... Probeer het later nog eens
De Cito-toets moet ook zeker nog een paar jaartjes wachten alvorens er enige inbreng van jouw zijde verwacht mag worden. Ik voorzie een mooie carrière voor jou weggelegd in de mannelijke prostitutie, jij ongelooflijk gebrekkig Nederlands typende schandknaap!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is lachwekkend om te constateren dat een ongeschoolde zoals jij überhaupt nog zijn vingers durft te gebruiken op het toetsenbord bij het fabriceren van zinnen als ''krijg je een beetje studie schijnbaar..;;.
Biedt je docent je excuses AAN en ga terug naar de basisschool.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
kijk zn avatar dan...zn vriendinnetje zingt zeker ook altijd "jij bent mijn neger " voor hem?
mompelt iets van recht in eigen hand nemenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eens stam+t onnozele http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/taaltip-biedt-je/42864/
Je faalt, aangezien gebiedende wijs niet per definitie ervoor zorgt dat de meervoudige persoonsaanduiding kom te vervallen.quote:
Ik heb kebab zonder knoflooksaus. Het smaakt naar niks. Het smaakt naar kebab zonder knoflooksaus.quote:
kut bezorgerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb kebab zonder knoflooksaus. Het smaakt naar niks. Het smaakt naar kebab zonder knoflooksaus.
misschien kebab met popcorn, maar dan moet die student wel doorrijden heurquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb kebab zonder knoflooksaus. Het smaakt naar niks. Het smaakt naar kebab zonder knoflooksaus.
terug geven aan die faal koerier, ze kunnen ook niks he, die studentjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Zelfs kebab bezorgen kan hij al nietquote:
echt he daar zouden ze een studie voor moeten volgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zelfs kebab bezorgen kan hij al niet
M'n kebab is koud, lul!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je faalt, aangezien gebiedende wijs niet per definitie ervoor zorgt dat de meervoudige persoonsaanduiding kom te vervallen.
*spuugt de kebab tegen haar beeldscherm. Hahahaha, hoe dom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je faalt, aangezien gebiedende wijs niet per definitie ervoor zorgt dat de meervoudige persoonsaanduiding kom te vervallen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*spuugt de kebab tegen haar beeldscherm. Hahahaha, hoe dom.
Waar vond je deze Bommie,elke week weer een verassing met jouw.![]()
![]()
![]()
He jongen, ze jatten je brommer, ik zou rennen als ik jouw was.
(jouw met w of zonder......jou......jou was....nee niet je wasgoed hierheen gooien nu)
Heb je zo je best gedaan om eens foutloos te schrijven maak je toch weer fouten. Jaartjes? God, die onnozelheid is lachwekkend te noemen. Meid die toekomstperspectief van jou hoef je niet hier met ons te delen. En laat in het vervolg die kinderrijmpjes voor je. Je maakt er geen indruk meequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
De Cito-toets moet ook zeker nog een paar jaartjes wachten alvorens er enige inbreng van jouw zijde verwacht mag worden. Ik voorzie een mooie carrière voor jou weggelegd in de mannelijke prostitutie, jij ongelooflijk gebrekkig Nederlands typende schandknaap!
En dan heb ik al jouw edits maar even door de vingers gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |