O ja, alleen remblokken, schijven zijn nog goed. Scheelt weer in de kosten.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:01 schreef ArnosL het volgende:
Dan heb je een mooie deal gemaakt! Alles wat nieuw is + de grote beurt is al wel duurder dan die ¤800 volgens mij
30 valt nog wel mee, op het eind lukte mij het met 40![]()
De eerste keer moest ik met 25 van de instructeur, toen ging het heel makkelijk. Nu doe ik de snelle slalom met 35-40, gaat makkelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 12:01 schreef junkiexp het volgende:
Die snelle slalom is de eerste zeker best spannend trouwens, 30 is best hard.
Of valt het wel mee ?
Ik heb niet eens een garagequote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef Tankiej het volgende:
Ik moet sowieso eerst de garage opruimen voordat ik een motor ga kopen. Anders past er niks in
Ik was een half uur onderweg, maar de andere leerling zo'n 15 minuten. Verschilt dus..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef rene90 het volgende:
Hoelang duurt je examen eigenlijk, ben je dan 20 min aan het rijden of iets? (laatste examen dus)
Ik eigenlijk ook niet, is van m'n oudersquote:
Ah, had ik het ongeveer wel goedquote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was een half uur onderweg, maar de andere leerling zo'n 15 minuten. Verschilt dus..
Gaaf man, oldschoolquote:Op donderdag 7 april 2011 11:47 schreef mark_dabomb het volgende:
[ afbeelding ]
met 4 in 1 Laser, nieuwe remmen, kettingset, accu, voorvork keerringen, volle tank en grote beurt. Voor....800 euro. En ook nog is wegenbelastingvrij!
44.000 gelopen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef DownBusiness het volgende:
Geslaagd!!!
De Street Triple mag eindelijk met mij de weg op
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef DownBusiness het volgende:
Geslaagd!!!
De Street Triple mag eindelijk met mij de weg op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |