abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95045054
Ik heb nergens last van, maar dat komt natuurlijk omdat ik al een perfecte automobilist was!
pi_95045684
Ik wil het al jaren, maar heb nu wat meer financiële ruimte dus ik ga ook beginnen met lessen in Rotterdam.

Wat moet je tijdens een les allemaal aan ?
Laarzen, broek, jas, handschoenen (en helm natuurlijk)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95045753
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil het al jaren, maar heb nu wat meer financiële ruimte dus ik ga ook beginnen met lessen in Rotterdam.

laarzen was bij mij niet verplicht wel hoge schoenen (tot boven de enkel)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_95050259
Ik heb laarzen gekocht. Sowieso beter dan de dure/textiele bende die we doordeweeks dragen.
  maandag 4 april 2011 @ 22:57:44 #95
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95051055
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef junkiexp het volgende:

Tijdens m'n intakeles was het devies louter een goeie spijkerbroek, jas en stevige schoenen - helm en handschoenen had de rijschool zelf. Toen ik had besloten dat ik het echt wilde gaan doen kocht ik pas een pak (jas, broek, laarzen, handschoenen) - is ook de beste beslissing, omdat motorkleding doorgaans aardig aan de prijs is.
pi_95053582
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:33 schreef nero7 het volgende:
Morgen lessen :D
Mag ik erbij?

Rijschool: "ANWB aangesloten"
Waar: Beverwijk P4

En van de week even een datum prikken voor het afvoeren van de gixxer.
Zit je bij Van Sprang & Tempo? Daar wil ik ook gaan lessen! Zo ja, laat me ff weten of het een goeie school is ;)
pi_95055556
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef blingbling11 het volgende:

[..]

Zit je bij Van Sprang & Tempo? Daar wil ik ook gaan lessen! Zo ja, laat me ff weten of het een goeie school is ;)
Ik kan je sowieso vertellen dat het een goede school is. Heb er zelf ook mn B rijbewijs gehaald ;).
Het enorme voordeel is, dat je op hetzelfde terrein waar je oefent, ook je examen doet.
pi_95057645
quote:
Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Tijdens m'n intakeles was het devies louter een goeie spijkerbroek, jas en stevige schoenen - helm en handschoenen had de rijschool zelf. Toen ik had besloten dat ik het echt wilde gaan doen kocht ik pas een pak (jas, broek, laarzen, handschoenen) - is ook de beste beslissing, omdat motorkleding doorgaans aardig aan de prijs is.
Dan zou het voor mij al duidelijk zijn dat ik niet bij die rijschool zou lessen. Adviseren dat een spijkerbroek en jas genoeg is, ronduit slecht als je het mij vraagt. Juist als lesser is de kans dat je een keer valt groter.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_95057995
kreeg net deze in mijn mail

http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies

7 lessen, avb en avd voor 279 :o dan betaal je nog niet eens de kosten van de examens :o
pi_95058035
Wow, dat is wel een enorme korting, met 7 rijlessen ben ik al meer kwijt :o
pi_95058107
ik vraag me af hoe ze dat waar kunnen maken...
Top 5 China producten
pi_95058172
Ze zullen wel moeten, maar je bent toch wel meer lessen nodig, dus die zullen wel de normale prijs zijn. Als er veel personen op reageren halen ze het er misschien nog weer uit en anders is het een mooie publiciteitsstunt geweest.
pi_95058548
Dat halen ze er wel uit :)
Zoals gezegd, na 7 lessen ben je echt nog niet klaar voor beide examens. Daarnaast gaat dit alleen door bij een bepaalde afname van het aanbod (daar zitten ze al overheen, dus dat komt wel goed) en het levert natuurlijk publiciteit op :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 09:34:46 #104
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_95059305
Met 7 lessen zou je als je wat ervaring had op brommers het AVB examen moeten kunnen halen.
Maar het lijkt me geen slechte deal, met alleen de examens kom je al in de buurt van die prijs.

Het blijft mooi hoe goed je gehersenspoeld wordt tijdens het lessen. Gisteren mijn er6n op mogen halen en dus de eerste rit zonder een oortje. Maar op de een of andere manier kon ik bij iedere bocht de op en aanmerkingen van de instructeur bijna horen :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_95059502
Haha :o
Ik had dat in het begin in de auto ook nog wel even, maar ik denk dat het op de motor nog meer zal zijn :P
pi_95062183
ik doe het soms ook wel zelf, gewoon hardop het rijtje langs welke spiegel je langs moet en welke stappen je moet ondernemen.
Top 5 China producten
pi_95062500
Ik zit te denken om binnen nu en 3 maand te gaan beginnen met lessen, hoeveel geld ben je over het algemeen kwijt aan lessen + examens? Ik heb overigens al mijn auto rijbewijs ( met 25.000 km ervaring) en kan schakelbrommer rijden.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_95062726
1000 euro

Ik heb die groupon ook binnen gehad. Maar hield al in mn achterhoofd dat het wel heel moeilijk zal zijn om te slagen. Bedenk je wel, dat als je zakt voor je AVD, het alweer (8x40)+250 euro betekent.
Aldus, 570 euro extra. tel die 280 erbij op, heb je 850. Als je je enige marge kan bedenken, kom je zo op de pakketprijs.

Zit ook in de aard van de lesser, dat wanneer je begonnen bent met lessen, je zakt, maar de school toch bevalt, je er ook blijft. Vooral als je evengoed goedkoper (niet gek veel duurder) uit bent. Het lokt vooral al de ervaren rijders die nogal naief kunnen zijn, en het uiteraard niet halen. Dan heb je al 280 betaald, maar dan wil je em toch halen.
pi_95062864
Weet je zeker dat je het examen niet in kunt plannen op een datum die je zelf wilt? Als dat zou kunnen zou het wel wat makkelijker zijn natuurlijk :P
pi_95062905
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef ArnosL het volgende:
Weet je zeker dat je het examen niet in kunt plannen op een datum die je zelf wilt? Als dat zou kunnen zou het wel wat makkelijker zijn natuurlijk :P
Het is een heel jaar geldig, dat couponnetje.
Tuurlijk kan dat. maar denk ook dat ze je kunnen adviseren toch lessen erbij te nemen, om je kansen te vergroten. Voor het belang van beide natuurlijk.

Weet alleen niet wat dat "alleen voor nieuwe leden" betekent.
pi_95062993
Als je al bezig bent met rijlessen daar kun je het pakket niet gebruiken, dat bedoelen ze met nieuwe leden.

Het is wel logisch dat ze dat doen, op die manier halen ze het geld er natuurlijk veel makkelijker uit. Maar wie heeft er nou genoeg aan 7 lessen? Dan is het voor beide van belang om meer lessen te nemen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:38:21 #112
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_95063100
Ik had zaterdag mijn eerste les (nouja.. proefles :P ), donderdag weer *O*
Had al even stiekem de 50 aangetikt toen ik rondjes aan het rijden was op de parkeerplaats, waarna ik gelijk in mijn oortje hoorde "ho ho, rustig aan he". Ik voelde me helemaal stoer :')
Nu lijkt het allemaal nog retesnel, zelfs bij 30km/u vond ik het al lekker rap gaan :@
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_95063397
Haha dat had ik ook de eerste les :D

Vanavond mag ik weer, maar als ik buienradar ff bekijk blijft het nog wel even regenen ;(
pi_95063838
Ik had mijn proefles op hetzelfde verlaten industrieterrein waar ik ook AVB oefeningen doe, daar is een rechtstuk van zo'n 700 meter. Had ik 'em tijdens de proefles al tegen de 80, maar dat ging toch best snel :@
Nu trek ik 'em daar door tot de 100 als ik even snel naar de andere kant moet :D
pi_95063901
Ik moet om 1 uur, dan zou het net moeten stoppen :P
Wij hebben een giga-parkeerplaats. Dus kan makkelijk de 50 aantikken waar niemand het merkt.
Wilde wel vrienden blijven met het instructieteam, dus bleef onder de 60.

Het houdt op met regenen, maar het is evengoed nog steeds nat. Weer een grotere kans dat ik op mn bek ga :')
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:13:14 #116
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_95064424
Ik heb de 240 aangetikt :P alleen ik heb mijn rijbewijs inmiddels al :+
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:22:54 #117
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_95064724
Blijft leuk om te lezen hoe verschillend de proef lessen kunnen zijn.

Bij mij vroeg de instructeur: Kun je erop wegrijden? Jah? mooi pak aan en spring er maar op.
Toen meteen 2 keer 50 mins door de stad gereden en de kleine wegen er omheen.

Ach en een beetje regen hoort erbij. Het zal waarschijnlijk vaker voor gaan komen dat je bijna verzopen op de motor zit :P
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_95064780
Als het al regent ga ik denk ik niet motorrijden, ik ben een echte mooi weer rijder :P

Hopen dat het pak van m'n rijschool waterdicht is :P
pi_95065157
Ik had de 2e les de hele les (lichte) regen, na afloop was het alleen bij de ritsen wat naar binnen gekomen, maar dat was verder geen ramp. Goed waterdicht :P

Maar daarnaast, 3 weken geleden had ik tijdens de les 2 min even hele harde regen. Toen waren m'n armen doorweekt -O-

Maar verder heb ik er geen problemen mee, regen zou ik wel gewoon gaan rijden :P
pi_95065279
Dat pak van m'n rijschool is wel waterdicht bedenk ik me nu. Alleen de laarzen niet helemaal. Met m'n 2e rijles had ik namelijk natte sneeuw en toen had ik alleen natte voeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')