laarzen was bij mij niet verplicht wel hoge schoenen (tot boven de enkel)quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil het al jaren, maar heb nu wat meer financiële ruimte dus ik ga ook beginnen met lessen in Rotterdam.
Wat moet je tijdens een les allemaal aan ?
Laarzen, broek, jas, handschoenen (en helm natuurlijk)
Tijdens m'n intakeles was het devies louter een goeie spijkerbroek, jas en stevige schoenen - helm en handschoenen had de rijschool zelf. Toen ik had besloten dat ik het echt wilde gaan doen kocht ik pas een pak (jas, broek, laarzen, handschoenen) - is ook de beste beslissing, omdat motorkleding doorgaans aardig aan de prijs is.quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil het al jaren, maar heb nu wat meer financiële ruimte dus ik ga ook beginnen met lessen in Rotterdam.
Wat moet je tijdens een les allemaal aan ?
Laarzen, broek, jas, handschoenen (en helm natuurlijk)
Zit je bij Van Sprang & Tempo? Daar wil ik ook gaan lessen! Zo ja, laat me ff weten of het een goeie school isquote:Op maandag 4 april 2011 20:33 schreef nero7 het volgende:
Morgen lessen
Mag ik erbij?
Rijschool: "ANWB aangesloten"
Waar: Beverwijk P4
En van de week even een datum prikken voor het afvoeren van de gixxer.
Ik kan je sowieso vertellen dat het een goede school is. Heb er zelf ook mn B rijbewijs gehaaldquote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
Zit je bij Van Sprang & Tempo? Daar wil ik ook gaan lessen! Zo ja, laat me ff weten of het een goeie school is
Dan zou het voor mij al duidelijk zijn dat ik niet bij die rijschool zou lessen. Adviseren dat een spijkerbroek en jas genoeg is, ronduit slecht als je het mij vraagt. Juist als lesser is de kans dat je een keer valt groter.quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tijdens m'n intakeles was het devies louter een goeie spijkerbroek, jas en stevige schoenen - helm en handschoenen had de rijschool zelf. Toen ik had besloten dat ik het echt wilde gaan doen kocht ik pas een pak (jas, broek, laarzen, handschoenen) - is ook de beste beslissing, omdat motorkleding doorgaans aardig aan de prijs is.
Het is een heel jaar geldig, dat couponnetje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef ArnosL het volgende:
Weet je zeker dat je het examen niet in kunt plannen op een datum die je zelf wilt? Als dat zou kunnen zou het wel wat makkelijker zijn natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |