Kun je je echt niet voorstellen na zo'n dag als vandaag he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme kater hoor oognip. Hopelijk kunnen ze hem helpen
Zou het morgen echt zo warm worden?
Ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef Nonneke het volgende:
kusje op je auw Q !![]()
Ik kom ff taart uitdelen, Poes is vandaag 15 geworden![]()
![]()
![]()
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:08 schreef nokwanda het volgende:
We hebben gister een memorabele avond gehad. Zoon vroeg of ik al zijn haar eraf wilde halen
Ik noem hem al jaren Samson vanwege zijn gedoe over zijn lange haar. Maar nu is het kort
Nee, hij doet het weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Senesta, had je nou nog een mp3 voor je dochter nodig?
Ja, een flinke afro, beetje Lenny Kravits-achtig. Het is wel wennen, maar leuk. Hij heeft een goeie kop voor kort haar. Heeft ie van zijn mammaquote:
Kind heeft geen sloom lang haar, maar een flinke kroeskop. Dus dat lijkt al minder lang tot je zo'n kroesje uitrekt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Poes, gefeliciteerd met je verjaardag
Nok, kort haar staat vaak wel een stuk leuker, lang haar maakt al gauw sloom vind ik
Scary shitquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder was laatst naar de HA geweest vanwege blaasontsteking kuur gekregen.
Urine opnieuw laten testen onsteking was niet weg dus 2e kuur gekregen
Nu weer urine laten testen en er zatten zelfs meer witte bloedlichaampjes in. Urine wordt nu op kweek gezet zelf is ze bang dat de kanker terug is en nu in haar blaas zit.
Och jeetje dat is dus echt niet te hopen f_r!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder was laatst naar de HA geweest vanwege blaasontsteking kuur gekregen.
Urine opnieuw laten testen onsteking was niet weg dus 2e kuur gekregen
Nu weer urine laten testen en er zatten zelfs meer witte bloedlichaampjes in. Urine wordt nu op kweek gezet zelf is ze bang dat de kanker terug is en nu in haar blaas zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |