Nee, het gevoel blijft nog heel even en zakt dan langzaam weg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
En is het gevoel daarna (vrijwel) helemaal weg?
Komt er sperma uit of dat nog niet?
In dat geval: gefeliciteerd, je wordt een man.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Nee, het gevoel blijft nog heel even en zakt dan langzaam weg.
Ik gok dat ik nog geen sperma produceer maar het lijkt er wel op dat de toverstok vochtig wordt.
Ik ben helaas een extreme laatbloeier.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Wegwerphandschoen het volgende:
zoek even op google hoe moet je rukken en probeer het uit. Je hebt zowizo wel zaad productie begint ong op je 12ste uit mn hoofd. Eerste paar keer klaarkomen kan een raar/pijn gevoel geven omdat het nog op gang moet komen.
Veel suc6
Thanksquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
In dat geval: gefeliciteerd, je wordt een man.![]()
Geniet maar van je droge orgasmen, want straks gaat het een troep geven.
Testosteronjunkie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:05 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Ik ben helaas een extreme laatbloeier.![]()
In het ziekenhuis konden ze me vertellen dat ik pas rond 16 jaar de puberteit in zou gaan. (We gingen naar het ziekenhuis omdat alles nogal.. ehh klein was)
Aangezien ik als 12 geschat wordt () heb ik hormoon-spuiten gekregen.
Sindsdien begint alles te groeien en is alles de hele dag stijf.
[..]
Thanks
Scheelt een hoop werk inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef Zombiehoofd het volgende:
Fucking chill hoef je niet steeds de muren schoon te vegen met tissues. Ik zou stoppen met die hormonen als ik jou was.
dat hoeft helemaal niet er zijn er ook die pas op een 18e beginnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Wegwerphandschoen het volgende:
zoek even op google hoe moet je rukken en probeer het uit. Je hebt zowizo wel zaad productie begint ong op je 12ste uit mn hoofd. Eerste paar keer klaarkomen kan een raar/pijn gevoel geven omdat het nog op gang moet komen.
Veel suc6
Nou dan lijkt 't me toch dat er iets serieus mis met je is, of je bent gewoon een ongelofelijke nerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet er zijn er ook die pas op een 18e beginnen
quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt enigszins geluk, TS. Scheelt veel tissues/wc-papier/whatever, dus veel geld.
Een goede zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |