Als je er een slang aan krijgt wel ja, dat is de vraag juist.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:17 schreef loecje het volgende:
daarmee kan je toch het gras ook water geven?
ik doelde meer op de regenton. daar aan kan je een slang koppelen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je er een slang aan krijgt wel ja, dat is de vraag juist.
Mocht er voor deze kraan niks zijn, is het misschien mogelijk om een verbindingsstuk voor je douchekraan te vinden (al moet je dan wel steeds je doucheslang los maken)
Het onderste stuk waar de filter in zit. Kun je dat niet losdraaien? Zal wel moeten ivm vervanging filters? Daar kun je indraaistukjes voor krijgen bij de meeste bouwmarkten...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:12 schreef austenamsterdam het volgende:
@loecje: het was de vorige bewoner die de planten nooit water gaf. Ik heb betere voornemens. Vandaar.
@Aloe_vera: Heb je ook verbindstukken voor een kraan zoals deze? Dat zou ideaal zijn.
[ afbeelding ]
Perlator eraf draaien en danquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:12 schreef austenamsterdam het volgende:
@loecje: het was de vorige bewoner die de planten nooit water gaf. Ik heb betere voornemens. Vandaar.
@Aloe_vera: Heb je ook verbindstukken voor een kraan zoals deze? Dat zou ideaal zijn.
[ afbeelding ]
Perlator is dat ding wat hierboven "filtertje" genoemd word, zit in het uiteinde van je kraan als je de kraan hebt die hierboven gepost is zie je duidelijk op de perlator 2 vlakke delen zitten. Meestal kan je ze er met de hand uitdraaien, anders een passende sleutel of bahco op de vlakke delen zetten en voorzichtig losdraaien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef austenamsterdam het volgende:
@nexcro: blijkbaar zie jij me aan voor iemand die weet wat een perlator is en hoe ze zo'n ding eraf moet draaien. ;-)
Aan mijn wasmachine kom ik sowieso niet. Ik ben juist zo blij dat het kreng op zijn plek staat. Was al flink wrikken in mijn nieuwe ikea keuken
Als ie van de Ikea is krijg je waarschijnlijk bij twee hotdogs weer een nieuwequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef austenamsterdam het volgende:
Volgens mij niet. En ik durf niet echt te prutsen, straks verkloot ik dat ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |