abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94911025
Zijn er hier mensen die al hun kleding online bestellen? Hoe gaat dat met dingen die toch niet leuk zijn of niet goed zitten.
Ik wil dit simpelweg omdat prijzen vaak goedkoper uitvallen en het aanbod groter is, maar ik ben bang dat dingen uiteindelijk helemaal niet leuk blijken te zijn of gewoon niet de goede pasmaat hebben. Misschien is het verstandiger om eerst een soort basis van vooral broeken en dergelijke in de winkel te kopen en dan shirtjes e.d. online te bestellen, die zitten meestal wel goed.
pi_94911282
Ligt eraan waar je besteld, als je besteld bij een webshop die ook een winkel heeft, H&M bijvoorbeeld, kan je het gewoon naar de winkel brengen indien het niet aan je eisen voldoet. Maar het aanbod is dan vaak hetzelfde, dus heb je alleen het voordeel dat je niet de deur uit hoeft :').

Ik koop bijna niks waarvan ik niet zeker ben of het wel leuk is/staat. Anders doorverkopen, terugsturen kan, vaak hoef je als klant alleen verzendkosten te betalen.
Als je kleren in het buitenland hebt besteld, zijn de kosten voor het retourneren vaak duurder, waardoor je het product dan beter kunt houden of doorverkopen, dan krijg je er relatief gezien meer voor.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_94911407
Ik koop soms iets op internet als ik het hier niet kan vinden.
Koop het meestal wel gewoon in de winkel. Online heb je wel vaak kortingscodes en gewoon lagere prijzen.
pi_94915326
Ik koop regelmatig bij Esprit online, omdat pantalons in mijn lengtemaat lastig te vinden zijn en de Esprit winkel hier in de stad een tijd dicht is geweest. Ook bij Esprit gewoon gratis terugsturen, lever het doosje zo weer in bij de winkel (Kiala-punt) waar ik het opgehaald heb.

Mijn zusje bestelt regelmatig bij Neckermann en zij bestelt wel eens iets in 2 maten, alles wat terugmoet zo in een zak weer bij het postkantoor inleveren :)

Bij betrouwbare webshops is terugsturen allerminst moeilijk!

I O+ online shopping, hou niet zo van winkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')